Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Curiosità...go letto un poco de sto skype...ma una domanda quasi sicuramente banale me sorgi...bisogna doprar un microfono o sbaglio mi? se usa el microfono e le cuffie al posto del telefono?grassie a coloro che me togli sta curiosità!...

e funzia ben? :confused:

Inviato

allora: ovviamente per parlar con skype ghe vol microfono + cuffie, vien utilizzada una tecnologia VoIP (voice over ip) che utilizza la tua banda internet per ciacolar coi altri.

no xe solo questo, xe anca una chat, te pol scriver, ma no ga sai senso visto che esisti mille programmi meio solo x chatar.

la roba figa xe che se pol far converenze a più persone, no ciacolar solo in due come col telefono e se pol anca vederse con la webcam.

xe un servizio gratuito nel caso che te contati un altra persona che ga instalado skype e quindi dopra anca lui cufiete e microfono, diventa a pagamento invece co te ciami un a casa o sul cell, ma el più delle volte xe conveniente x le lunghe distanza (ad esempio malto x ciamar in italia.)

se te ga altre domande chiedi

Inviato

x mi xe una figada, ciamar verso i telefoni fissi o cellulari in europa (italia compresa), stati uniti e me par anche australia costa 25 cent al minuto (che xe vizin o uguale ala tarifa che go mi se ciamo un cellu con operator diverso dal mio) ...

in piu xe bel xche de default passa abastanza facilmente oltre i firewall (almeno che qualchidun no seri volutamente skype)

unica pecca... saria bel se el traffico in chat e el traffico voip fossi critpa' ... ma forsi adeso che skype xe sta compra da ebay gaveremo anche questo :D

Inviato

MI lo go trovà installato sul pc da un giorno all'altro...mah! Miracoli dell modernità! Cmq lo go aperto, e dev'esser sai cocolo, solo che ancora no go nessun contatto, magari potremmo appofittare del topic x scrvere i nostri contatti...

• 5 mesi dopo...
Inviato

no, varda che skype xe gratis... xe comodo e convien per ciamar de l'altra parte del mondo o drio el canton, soprattutto se l'altro xe za tacà anche lu a internet cussì no te paghi niente. Te se registri, te scarighi, te installi e fata la xe... gnanca una lira de darghe, parola de istrian! :D

Inviato

QUA!

qua se lo scariga x windows..

l'audio che va a scatti dipendi dalla tua connession.. mi gavevo problemi soltanto col microfono, ma a scatti no andava almeno che no stassi scarigando za de mio con i due pc..

Inviato

In una recension che i gaveva fatto tempo fa su un giornal de pc, skype veniva ritenudo el miglior programma de VOIP per qualità della voce.

MSN me par che iera tra gli ultimi posti

Inviato

Skype ottimo come qualità. Meglio se si ha un l'ADSL in quanto è esoso di banda.

TeamSpeak è meglio se dovete usarlo mentre giocate online o fate altre operazioni che richiedono parecchie risorse di banda CPU e Memoria.

TeamSpeak ha un architettura server-client, spesso giochi online hanno server TS dedicati.

Skype ha un architettura pear to pear.

Inviato
Skype ha un architettura pear to pear.

Pear to Pear?

PERA A PERA? :punk:

scherzo, dei.. cmq Skype xe comodo perchè te pol ciamar numeri de gente in tuto el mondo spendendo come una urbana..! Mi lo uso sai speso e go de dir che son sai sodisfato!

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro