iguanadan Posted November 24, 2005 Report Share Posted November 24, 2005 E' recentissima la notizia che nel primo semestre del 2005 il fatturato della vendita di suonerie per i cellulari è stato pari a quello della vendita dei CD, giusto perché in realtà il mercato non è in crisi... A me sembra spaventoso, ma in fondo è una situazione figlia di quello che ci viene proposto. Voi che ne pensate? d. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted November 24, 2005 Report Share Posted November 24, 2005 pensavo che no ghe fusi nisun che cioleva le suonerie.. no per altro.. ma xe dei MIDI!!! far pagar 2euri x un midi (trane quele nove che xe AMR) mi digo.. fin tipo 2ani fa.. e forsi anche desso ma no zerco mai.. xe siti legali dove se pol scarigar in pochi secondi centinaia de midi.. che roba strana! che poi.. un brano mp3 su itunes costa 0,99€ una suoneria costa sui 2euri me par.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted November 24, 2005 Report Share Posted November 24, 2005 Xè el novo toccasana della SIAE per sopperir al calo delle vendite dei cd. E sembra che stia riuscindo ben... Adolescenti viziadi con sempre più soldi in tasca che no pol astenerse dal seguir le mode..... .....povera Italia..... P.S. Povera per modo de dir...Tutti disi che xè crisi, ma i soldi da buttar via in monade se trova sempre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted November 24, 2005 Report Share Posted November 24, 2005 No go problemi! Go el telefono vecio come mi, quindi tanto , e posso compor da sola le canzoni che voio. Comunque xe davvero un business colossale! Basta vardar la pubblicità che xe in tv (e soprattutto in orario pomeridiano per accalappiarse i giovani ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted November 24, 2005 Report Share Posted November 24, 2005 Secondo mi xe una gran perdita de soldi: me par esagerato per un file che dura pochissimo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cenerentola82 Posted November 24, 2005 Report Share Posted November 24, 2005 Ma un telefono... no basta che fazi DRINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ? E se te vol scoltar musica te impizi la radio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted November 24, 2005 Report Share Posted November 24, 2005 Beh dai, magari fa piazer sentir una musichetta cocola inveze de un sterile drin,no?Con questo però no giustifico tutti quei soldi per delle suonerie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguanadan Posted November 24, 2005 Author Report Share Posted November 24, 2005 No go problemi! Go el telefono vecio come mi, quindi tanto , e posso compor da sola le canzoni che voio.Comunque xe davvero un business colossale! Basta vardar la pubblicità che xe in tv (e soprattutto in orario pomeridiano per accalappiarse i giovani ) Appunto: secondo me se pubblicizzassero la in bottiglia, probabilmente tutti la comprerebbero... d. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted November 24, 2005 Report Share Posted November 24, 2005 Appunto: secondo me se pubblicizzassero la in bottiglia, probabilmente tutti la comprerebbero... d. i la vendi?? dove? come? a quanto?? mi voio mi voio!!! :s'ciopado: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguanadan Posted November 24, 2005 Author Report Share Posted November 24, 2005 i la vendi?? dove? come? a quanto?? mi voio mi voio!!! :s'ciopado: Opplà ! d. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted November 24, 2005 Report Share Posted November 24, 2005 Sisi, ne gavevo za sentido parlar...sicuramente una bella provocazion Ma go paura che no sia servida sai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabieto Posted November 24, 2005 Report Share Posted November 24, 2005 Mi xe da 4 anni che go el Nokia 3330 dove la suoneria te se la scrivevi ti dopo gaver scarigà le note da internet... da 4 anni che me scoltò Take on me dei A-ha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted November 24, 2005 Report Share Posted November 24, 2005 mi go el cell..ghe xe dentro 20 suonerie...se me va ben e me piasi son contento, sennò ciccie! ma passerà secoli prima che me scarigo una suoneria! [ot] mi comunque preferisso lassar el vibro, perchè sentir tutti sti celulari che i sona me da fastidio..la gente li tien a volumi allucinanti e ghe metti sei ore per risponder..sopratutto co iero in bus che tornavo da scola e iera tutti che se scabiava i cellulari per scolatr le sonerie... [/ot] Ma un telefono... no basta che fazi DRINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ? in teoria si..ma visto el numero de telefonini che ghe xe oggi (superior al popolo italiano me par)sa che casin se tutti fasessi solamente DRiiiiinnnnn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rix Posted November 24, 2005 Report Share Posted November 24, 2005 Mi no go mai scaricado...me le fazo da solo..prendo i pezzi che me piazono d piu, e li passo sul cell via bluetooth, cosi quando che me squilla me parte la mia canzon(in mp3) preferida... ma tanto ultimamente uso solo vibrazione.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts