Jump to content

Suonerie del cellulare

iguanadan

Recommended Posts

E' recentissima la notizia che nel primo semestre del 2005 il fatturato della vendita di suonerie per i cellulari è stato pari a quello della vendita dei CD, giusto perché in realtà il mercato non è in crisi...

A me sembra spaventoso, ma in fondo è una situazione figlia di quello che ci viene proposto. Voi che ne pensate?

d.

pensavo che no ghe fusi nisun che cioleva le suonerie..

no per altro.. ma xe dei MIDI!!! far pagar 2euri x un midi (trane quele nove che xe AMR)

mi digo.. fin tipo 2ani fa.. e forsi anche desso ma no zerco mai.. xe siti legali dove se pol scarigar in pochi secondi centinaia de midi.. che roba strana!

che poi.. un brano mp3 su itunes costa 0,99€ una suoneria costa sui 2euri me par..

Xè el novo toccasana della SIAE per sopperir al calo delle vendite dei cd.

E sembra che stia riuscindo ben...

Adolescenti viziadi con sempre più soldi in tasca che no pol astenerse dal seguir le mode.....

.....povera Italia.....

P.S. Povera per modo de dir...Tutti disi che xè crisi, ma i soldi da buttar via in monade se trova sempre.

No go problemi! Go el telefono vecio come mi, quindi tanto :D, e posso compor da sola le canzoni che voio.

Comunque xe davvero un business colossale! Basta vardar la pubblicità che xe in tv (e soprattutto in orario pomeridiano per accalappiarse i giovani :disgust: )

Appunto: secondo me se pubblicizzassero la :memele: in bottiglia, probabilmente tutti la comprerebbero... :disgust:

d.

mi go el cell..ghe xe dentro 20 suonerie...se me va ben e me piasi son contento, sennò ciccie!

ma passerà secoli prima che me scarigo una suoneria!

[ot] mi comunque preferisso lassar el vibro, perchè sentir tutti sti celulari che i sona me da fastidio..la gente li tien a volumi allucinanti e ghe metti sei ore per risponder..sopratutto co iero in bus che tornavo da scola e iera tutti che se scabiava i cellulari per scolatr le sonerie... [/ot]

Ma un telefono... no basta che fazi DRINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ?

in teoria si..ma visto el numero de telefonini che ghe xe oggi (superior al popolo italiano me par)sa che casin se tutti fasessi solamente DRiiiiinnnnn...