Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

chi ga voia de andar fora stasera dopocena?? mi desso vado udin.. però gavesi voia dopocena de becarse per un birin o qualcossa (anche risiko mio volendo)

Inviato

oh.. me agiungo anche mi.. grazie a tutti..

me dispiasi ancora de gaver strento tropo la man all'amica de jazz.. no pensavo de esser cussi forte..

cmq la "bibita" de cucc no iera bira ma marsala.. el gusto iera quel..

el mulon del local tropo cocolo, ma anche se dopo attenti studi la conclusion xe che se el continua cussì a tratar i clienti o el scapota o el fallissi! :D

Inviato
... belisima la scena del mulo del local che pena ga visto jazz ghe ga domanda: quante te porto subito? :D :D

chissà dove sè andadi... :rolleyes:

che peteson ara che xe jazz... :bevandela:

Inviato

Voio precisar che MI ieri sera go bevudo tè ai frutti rossi...qualchedun altro (che ne so...el primo che me vien in mente... Tuxav, ecco :p ) ga saggiado (e bevudo) talmente tante birre che quasi serava el local...

Prego Cucc... :petesoni:

Inviato
E grazie a Jazz per el consiglio sulla bibita :baba::grin: :s'ciopado:

e meno mal che la disi sempre che ela no la bevi mai... :merodolodalrider::petesoni:

te devo ricordar che ormai te ga una certa età e no te dovessi tropo alzar el gomito :baston:

ah...ste mule... :cherobeara:

Inviato
te devo ricordar che ormai te ga una certa età e no te dovessi tropo alzar el gomito  :baston:

ah...ste mule... :cherobeara:

Mamma mia Mauri! No te ga neanche idea de cossa go bevudo :D

Una birra troppo bona ma altrettanto fortisina :p (una sola eh, 33 cl)

Iera proprio un bel vederme :s'ciopado: :merodolodalrider::petesoni::D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro