polpetta Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 Come da titolo.. iero curiosa de saver [anche se in realtà za più o meno se sa quando se fa i raduni] quanti utenti fuma e quanti no.. magari anche con un perchè vizin [se ghe xe e se un vol dir la sua]. Mi NON fumo. perchè non me par ne una moda, ne salutare, ne fa piu figo e me fasessi spender foramodo. servi altri perchè? a voi risponder.. Cita
trert Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 beh.. mi no fumo.. iera un periodo tempo fa che fumacchiavo.. però da circa un anno a sta parte no fumo niente.. ma no go mai fumado seriamente.. un tiro o due e po bon.. Cita
Kiki Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 Mi no fumo perchè: 1) no me piasi (me dà fastidio el sapor della sigaretta come el fumo di per sè) 2) fa mal (e qs me sembra un motivo più che valido!!!) 3) costa (preferiso buttar via soldi in altro!) Cita
romanowar Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 Mi go fumado fino a qualche anno fa. Me 'ndava mezzo pacchetto al giorno (in media). Poi, dopo una forte bronchite che me ga blocà a letto per una settimana, me son reso conto che forsi el fumo no iera sta roba cussì importante e necessaria. E go smesso. Adesso me capita ogni tanto de scrocar un cichin opur de fumar un poco de più ma solo in situazioni MUY particolari (tipo concerti o super stress lavorativo - raramente per fortuna-). Cita
saretta Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 Allora... una volta iero fumatrice.. poi go smesso! Però ogni tanto, proprio in rare occasioni me concedo un tiretto... perchè sarà stupido ma me manca l'odor della sigaretta! Cita
Ghost Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 Non fumo perchè: 1) Non mi piace anzi mi da proprio fastidio, tosse nausea anche solo il fumo passivo. 2) Fa male e conosco molti altri modi di farmi male molto più intelligenti. 3) Costa. L'idea di bruciare soldi senza una utilità mi secca. Ameno l'alcoll lo si beve e da energia. Cita
cenerentola82 Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 No fumo, no go mai fumà e no ghe tegno a provar. E me sta sule scatole chi me imponi el suo fumo. Se no altro da un ano in qua se pol andar magnar in ristorante o beverse un cafè in bareto senza che rivi qualchedun ad afumigarte. CHI FUMA AVVELENA ANCHE TE. UCCIDILO! Tolleranza zero. Cita
mula alabardata Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 no fumo xkè fa mal, te spendi soldi inutilmente (anzi: te paghi x farte del mal! assurdo!) no posso dir se me piasi o no xkè no go mai prova (xò posso dir che el fumo passivo me fa schifo...poi te se impregna ovunque.. bleah!) e odio chi insisti x farte fumar, o cmq farte far un do tiri contro voia... Cita
Maurizio72Ts Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 mi NO FUMO in quanto no me ga mai interessado. Forsi el fatto de no gaver avudo mai compagnia me ga iutado un pocheto (no bevo, no fumo, no ) e de questo son sai contento. Cita
Kiki Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 CHI FUMA AVVELENA ANCHE TE. UCCIDILO!Tolleranza zero. Grande Cenerentola! Cita
theoreds Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 Fumo e anche bastansa..cmq me iero ripromesso de smetter entro la fine del 2005....la vedo dura cmq go ncora un par de giorni de margine.. Cita
J3n4 Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 fumacchiavo e deso ... booooh Go comincuià a 13 anni, ma no fumavo mai più de 3-4 ciche al giorno, una mini fumatrice. Poi, un 3 mesi fà, durante una forte influenza che me gà mazà per 2 settimane no go fumado e una volta rimessa in sesto no gavevo nianche voia. Adesso me scampa giusto una ognitanto, magari co son stranervosa o dopo una zena fora da idraulicoliquidogel quanto la iera abbondante, allora la sigaretta per mi ghe stà tutt'ora ben. Disemo che sarà 2 o forse 3 al mese. Cita
saretta Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 mi fumo condi' ..... ehhhh... omo de esperienza!!! Cita
Maurizio72Ts Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 sarà anche omo de esperienza, ma mi no la go miga capida eh....sarà che son un poco (tanto ) indrio con le carte..... Cita
Ospite Andrea Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 sarà anche omo de esperienza, ma mi no la go miga capida eh....sarà che son un poco (tanto ) indrio con le carte..... ma anche mi sa .... xe una conseguenza del fumar condi' ... eser indrio co le carte intendo Cita
SandroWeb Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 No fumo perchè odio l'odor de tabacco fin da picio Cita
assist Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 Mi no fumo xkè no me piasi ( go provado )....eppoi costa un casin! Cita
rix Inviato 25 Dicembre 2005 Segnala Inviato 25 Dicembre 2005 Mi fumo solo xche me piase..nn xche me fa figo, ne xche me fa sentir piu tenebroso...tutte bale!! Me piase, soprattutto dopo mangiato, o dopo il pub.... Cita
Stefano79 Inviato 25 Dicembre 2005 Segnala Inviato 25 Dicembre 2005 ma anche mi sa .... xe una conseguenza del fumar condi' ... Cita
Cat832 Inviato 25 Dicembre 2005 Segnala Inviato 25 Dicembre 2005 Mi nn fumo perchè me fa abbastanza schifo, l'unica roba che posso accettar una volta ogni tanto xe la pipa che me piasi un fraco l'odor e i sigarilli alla vaniglia. Le sigarette propio no, e ghe ne go provade quasi tutte, ma sia l'odor che el gusto schifoso che te lasa in bocca devo dir che fa propio schifo. Cita
cenerentola82 Inviato 27 Dicembre 2005 Segnala Inviato 27 Dicembre 2005 Ma se un vol fumar no pol 'ndar star a Servola zona feriera? Fa mal uguale ma almeno no costa. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.