Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Come da titolo.. iero curiosa de saver [anche se in realtà za più o meno se sa quando se fa i raduni] quanti utenti fuma e quanti no.. magari anche con un perchè vizin [se ghe xe e se un vol dir la sua].

Mi NON fumo.

perchè non me par ne una moda, ne salutare, ne fa piu figo e me fasessi spender foramodo. servi altri perchè? :D

a voi risponder..

• Risposte 50
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

beh.. mi no fumo.. iera un periodo tempo fa che fumacchiavo.. però da circa un anno a sta parte no fumo niente.. ma no go mai fumado seriamente.. un tiro o due e po bon..

Inviato

Mi no fumo perchè:

1) no me piasi (me dà fastidio el sapor della sigaretta come el fumo di per sè)

2) fa mal (e qs me sembra un motivo più che valido!!!)

3) costa (preferiso buttar via soldi in altro!)

Inviato

Mi go fumado fino a qualche anno fa. Me 'ndava mezzo pacchetto al giorno (in media). Poi, dopo una forte bronchite che me ga blocà a letto per una settimana, me son reso conto che forsi el fumo no iera sta roba cussì importante e necessaria. E go smesso.

Adesso me capita ogni tanto de scrocar un cichin opur de fumar un poco de più ma solo in situazioni MUY particolari (tipo concerti o super stress lavorativo - raramente per fortuna-).

Inviato

Allora... una volta iero fumatrice.. poi go smesso!

Però ogni tanto, proprio in rare occasioni me concedo un tiretto... perchè sarà stupido ma me manca l'odor della sigaretta!

Inviato

Non fumo perchè:

1) Non mi piace anzi mi da proprio fastidio, tosse nausea anche solo il fumo passivo.

2) Fa male e conosco molti altri modi di farmi male molto più intelligenti.

3) Costa. L'idea di bruciare soldi senza una utilità mi secca. Ameno l'alcoll lo si beve e da energia.

Inviato

No fumo, no go mai fumà e no ghe tegno a provar.

E me sta sule scatole chi me imponi el suo fumo. Se no altro da un ano in qua se pol andar magnar in ristorante o beverse un cafè in bareto senza che rivi qualchedun ad afumigarte.

CHI FUMA AVVELENA ANCHE TE. UCCIDILO!

Tolleranza zero. :D

Inviato

no fumo xkè fa mal, te spendi soldi inutilmente (anzi: te paghi x farte del mal! assurdo!)

no posso dir se me piasi o no xkè no go mai prova (xò posso dir che el fumo passivo me fa schifo...poi te se impregna ovunque.. bleah!) e odio chi insisti x farte fumar, o cmq farte far un do tiri contro voia...

Inviato

fumacchiavo e deso ... booooh

Go comincuià a 13 anni, ma no fumavo mai più de 3-4 ciche al giorno, una mini fumatrice.

Poi, un 3 mesi fà, durante una forte influenza che me gà mazà per 2 settimane no go fumado e una volta rimessa in sesto no gavevo nianche voia.

Adesso me scampa giusto una ognitanto, magari co son stranervosa o dopo una zena fora da idraulicoliquidogel :p quanto la iera abbondante, allora la sigaretta per mi ghe stà tutt'ora ben.

Disemo che sarà 2 o forse 3 al mese.

Ospite Andrea
Inviato
sarà anche omo de esperienza, ma mi no la go miga capida eh....sarà che son un poco (tanto :p ) indrio con le carte..... O|:confused:O|

ma anche mi sa .... xe una conseguenza del fumar condi' ... eser indrio co le carte intendo O|

Inviato

Mi fumo solo xche me piase..nn xche me fa figo, ne xche me fa sentir piu tenebroso...tutte bale!! Me piase, soprattutto dopo mangiato, o dopo il pub.... :D:D

Inviato

Mi nn fumo perchè me fa abbastanza schifo, l'unica roba che posso accettar una volta ogni tanto xe la pipa che me piasi un fraco l'odor e i sigarilli alla vaniglia. Le sigarette propio no, e ghe ne go provade quasi tutte, ma sia l'odor che el gusto schifoso che te lasa in bocca devo dir che fa propio schifo. :down:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro