Vai al contenuto

Trapani Shark - Pallacanestro Trieste (sabato 6 aprile 2024)


Messaggi raccomandati

8 ore fa, gus ha scritto:

Mah ... vedi, secondo me il punto è se siete/siamo tifosi di questa squadra (intendo proprio Pall.Trieste, naturalmente, a prescindere da chi di volta in volta indossa quella canotta) o meno.

I tifosi vanno e tifano, soprattutto quando ci si gioca qualcosa. Gli altri sono spettatori, al massimo amanti del basket.

Senza che questo sia deplorevole o una sorta di deminutio, sia chiaro.

Questa almeno è la mia inutile opinione

Infatti  è quello che non ho mai nascosto, mi sono sempre dichiarato spettatore e amante del basket, per quanto senza competenze tecniche, e non lo trovo per niente deplorevole, quindi non mi sento offeso da quanto dici. 

Link al commento
Condividi su altri siti

4 ore fa, Shatterd Backboard ha scritto:

Adesso veramente non go voia de rileggerme mesi e mesi de tuoi post, ma non xe improbabile che tutto sto ambaradan a svodaz de il "tempo è scaduto" iera scaduto za a luglio...
Che femo un giogo che fa... pena, son d'accordo (...ma d'altro canto, come se non bastassi, fa pena proprio la A2...)
Xe le conclusioni alle quali el vostro disagio ve porta che xe imbarazzanti, per un tifoso: il tempo è scaduto; a scatola chiusa; arroganti!; tutti colpevoli; Mi QUALSIASI sia el risultato (cit.)...;)

Te risparmio la fadiga, te fazo un riassunto: fin dall'inizio iero entusiasta de sta squadra. Dal punto de vista de veder progressi nel zogo (a prescinder dai rsultati), el tempo per mi iera scadù prima de nadal.

Sta A2 fa pena? Vero. Proprio per quel me casca i brazi, per no dir altro, co vedo el spreco de una squadra che per mi la podessi veramente esser un faro, un esempio de bel basket in A2, visti i zogadori che xè, e che continua a gaver la mia massima stima.Quanto a disagio... disagio de cossa? Al limite fastidio per veder quel che vedemo, ma disagio xè tutto altro. E posso capir che per ti possi sembrar imbarazzanti i commenti de chi ghe piasi el basket, cussì come a mi me sembra imbarazzanti i commenti tui.

4 ore fa, Orso ha scritto:

Sto campionato par sia stà solo un preparativo per sta volata finale... e partimo de rincorsa.
Par sia stade 30 partide de "sandbox", per lassar el coach giogarse, far el piccolo chimico.
Vederemo se se presenteremo al massimo della forma. Se quel sarà el "quid" in più, mentre le altre squadre svampissi come birette lassade troppo tempo sul bancon

Ma veramente te ga speranze? Te invidio, te rivi a veder el bicer pien co dentro xè solo una ioza. Co se fa esperimenti, prima de rivar a una version definitiva, se ga de veder progressi, miglioramenti, ghe sarà sicuro dei fallimenti che farà capir che la strada xè sbaiada, ma alla fine se troverà quela giusta e se la sistemerà verso la perfezion, o verso quel che ghe se avvicina de più, cussì co se riverà al momento de tirar le somme no se farà altro che ripeter quel che nei ultimi esperimenti iera ormai consolidà, con eventualmente qualche minimo cambiamento che pol portar (forsi) a benefici e che, nella peggior delle ipotesi, comunque no farà danni. No xè che de punto in bianco se se inventa la soluzion. A ti te par che la squadra xè pronta per serie de 3/5 partide contro le squadre più forti? Per mi no.

4 ore fa, Orso ha scritto:

Solo alla fine, vederemo se gaverà avù ragion Arcieri o meno.

Se a ti te basta saver che el ga gavù ragion o torto, son contento per ti. A mi me frega zero.

3 ore fa, GMarco ha scritto:

Forza Trieste, facci sognare.

Me unisso a ti, comunque.

  • Grazie 1
Link al commento
Condividi su altri siti

8 ore fa, luxor ha scritto:

Ma veramente te ga speranze? Te invidio, te rivi a veder el bicer pien co dentro xè solo una ioza.

Se te leggevi la riga sora, go dito che per mi sto anno non anderemo su. No xe la vibra giusta.

La differenza xe che mi me la vivo tranquilla... non son che rugno da mesi...
Me guarderò i playoff con quela che forsi un po de partide bele me le vedo... un po' de impegno in campo, un po' de voia, un po' de pubblico che sostien i nostri colori. Tutti che rema dalla stessa parte.

Stemo per rivar finalmente all'unico momento del campionato che ga un senso.
"Il tempo è scaduto"... e meno mal! non se ne ghe podeva più...
 
Forsi xe un mio difetto, ma quando le robe va mal, me ne rendo conto da solo. Gaver gente intorno che rugna sull'ovvio, su quel che pol veder chiunque, me da solo che fastidio. Gaver sta zavorra de pesantezza xe troppo.

Quindi si, mi guardero i playoff e spererò che i muli fazi una bela figura.
Se anderà mal, xe tutto l'anno che  le robe va mal
Se anderà ben, sembrerà un miracolo
 

8 ore fa, luxor ha scritto:

Me unisso a ti, comunque.

Beata l'ora

[edit] ... ah no, te se univi a GMarco

Modificato da Orso
  • Mi piace 1
  • Grazie 1
  • Confuso 1
Link al commento
Condividi su altri siti

37 minuti fa, Orso ha scritto:

Stemo per rivar finalmente all'unico momento del campionato che ga un senso.

Purtroppo non xe cusi,magari . Tutte le 30 e passa partite prima un senso lo ga,che xe quel de arrivar pronti ai play-off,dove se gioga un basket diverso,non dove "cambia tutto". E in questo Arcieri (che cmq stimo e credo debba restare anche il prox anno) xe sta bravissimo,ga spostado l'attenzion de una stagione finora brutta sul fatto che conta solo i playoff. 

Forza Trieste me par perfino ovvio e non go visto nessun dir El contrario 

  • Grazie 1
Link al commento
Condividi su altri siti

1 minuto fa, MangiafuocoMcrae ha scritto:

Purtroppo non xe cusi,magari . Tutte le 30 e passa partite prima un senso lo ga,che xe quel de arrivar pronti ai play-off,dove se gioga un basket diverso,non dove "cambia tutto".

Per noi saria za bon gaver la squadra al completo.
 

1 minuto fa, MangiafuocoMcrae ha scritto:

E in questo Arcieri (che cmq stimo e credo debba restare anche il prox anno) xe sta bravissimo,ga spostado l'attenzion de una stagione finora brutta sul fatto che conta solo i playoff. 

In realtà lo savemo da inizio anno, senza che ne lo disi Arcieri

 

Link al commento
Condividi su altri siti

9 minuti fa, Orso ha scritto:

Per noi saria za bon gaver la squadra al completo.
 

In realtà lo savemo da inizio anno, senza che ne lo disi Arcieri

 

L'anno de alma sto discorso non lo go mai sentitdo,chissà come mai

Sto discorso lo faceva sempre Boniciolli quando con la Fortitudo rivava 3-4-5,solo perché una volta con Udine xe sali partendo da settimo addirittura,ma saliva 5su 17 o robe del genere 

Modificato da MangiafuocoMcrae
Link al commento
Condividi su altri siti

1 minuto fa, MangiafuocoMcrae ha scritto:

L'anno de alma sto discorso non lo go mai sentitdo,chissà come mai

Forsi perche no ghe iero mi su sto forum... ahahah

Per esser promossi, conta solo el playoff...
Nel 2017-18, se fossi spacà Javonte Green el giorno prima, de tutte le partide giogade, no se ne fazevimo niente.
Ma ecco, quel iera un anno "con la vibra  giusta": in giro per città se sentiva che iera l'anno bon...

Sto anno semo ripiombadi in sta melma de A2 e far el salto tic e tac xe improbabile.
Speremo nel miracolo... anderà mal? rugneremo... poi se spera, se ne faremo una ragion... o rugneremo avanti.
Forsi prossimo anno saremo ben, ma becheremo in finale la Virtus de turno, come xe successo all'Alma (?)
Nel 2018 ghe la gavemo fatta al terzo tentativo... 


 

 

Link al commento
Condividi su altri siti

16 minuti fa, MangiafuocoMcrae ha scritto:

L'anno de alma sto discorso non lo go mai sentitdo,chissà come mai

No te lo sentivi perché i zogava ben, perché iera una goduria andar in palazzetto, perché i playoff iera una conseguenza e no un obbiettivo. Adesso cossa te ga, fora de la delusion de gaver sprecà un anno a vardar partide brutte? Te resta solo la consolazion de dir che conta i playoff, che quel de prima no gaveva importanza. Qualchidun gaveva giustamente dito "la volpe e l'uva", ma par che certe robe daghi fastidio, sul forum. 

  • Mi piace 1
Link al commento
Condividi su altri siti

2 minuti fa, luxor ha scritto:

No te lo sentivi perché i zogava ben, perché iera una goduria andar in palazzetto, perché i playoff iera una conseguenza e no un obbiettivo. Adesso cossa te ga, fora de la delusion de gaver sprecà un anno a vardar partide brutte? Te resta solo la consolazion de dir che conta i playoff, che quel de prima no gaveva importanza. Qualchidun gaveva giustamente dito "la volpe e l'uva", ma par che certe robe daghi fastidio, sul forum. 

... ma de quel che iera venù fora, pareria che la storiella della volpe e l'uva ga una morale diversa...
Per dir, l'uva credo che la vol ancora tutti, non xe che snobbemo la promozion, perché no ghe riveremo.

Forsi stemo snobbando la fase orologio, ma dime quale saria l'uva in sta fase orologio?... se ve lo digo mi, Mangiafuoco parti tipo mortaretto... l'uva nella fase orologio xe rivar se non primi, almeno dispari.  
Poi non conterà un klinz nianche quel... perché conta... i playoff

🤣
 

  • Haha 1
Link al commento
Condividi su altri siti

1 ora fa, Orso ha scritto:

Se te leggevi la riga sora, go dito che per mi sto anno non anderemo su. No xe la vibra giusta.

E te insisti con sta storia dei risultati. Go forsi parlà de andar su? Me riferivo al tuo "presentarse in forma, gaver un quid in più, partir de rincorsa". E infatti xé queste le parole che go cità, sul andar su no go dito niente perché me par talmente assurdo pensarlo che me rifiuto de commentar. Se poi succedi, e visto che no credo nei miracoli, vol dir che i se ga sconto per un anno e i ghe ga rovinà el spettacolo al pubblico per un anno, i ga perso bori e i ga ciolto pel cul tutti, a partir da chi che segui la squadra. E questo per mi sarìa ancora pezo de no vignir promossi. 

Link al commento
Condividi su altri siti

23 minuti fa, Orso ha scritto:

Forsi perche no ghe iero mi su sto forum... ahahah

Per esser promossi, conta solo el playoff...
Nel 2017-18, se fossi spacà Javonte Green el giorno prima, de tutte le partide giogade, no se ne fazevimo niente.
Ma ecco, quel iera un anno "con la vibra  giusta": in giro per città se sentiva che iera l'anno bon...

Sto anno semo ripiombadi in sta melma de A2 e far el salto tic e tac xe improbabile.
Speremo nel miracolo... anderà mal? rugneremo... poi se spera, se ne faremo una ragion... o rugneremo avanti.
Forsi prossimo anno saremo ben, ma becheremo in finale la Virtus de turno, come xe successo all'Alma (?)
Nel 2018 ghe la gavemo fatta al terzo tentativo... 


 

 

L'alma della prima finale non iera assolutamente partida con l'obbiettivo della promozione che xe sta raggiunto l'anno dopo. Disemo al primo vero tentativo, ma semo OT

E se proprio volemo dir la prima alma ga fatto i playoff con Javonte al 50%scavigliado alla prima partita e xe arrivada in finale,questa senza Reyes ga beca sberloni dappertutto. Ma semo sempre OT

Modificato da MangiafuocoMcrae
Link al commento
Condividi su altri siti

7 minuti fa, Orso ha scritto:

... ma de quel che iera venù fora, pareria che la storiella della volpe e l'uva ga una morale diversa...
Per dir, l'uva credo che la vol ancora tutti, non xe che snobbemo la promozion, perché no ghe riveremo.

Forsi stemo snobbando la fase orologio, ma dime quale saria l'uva in sta fase orologio?... se ve lo digo mi, Mangiafuoco parti tipo mortaretto... l'uva nella fase orologio xe rivar se non primi, almeno dispari.  
Poi non conterà un klinz nianche quel... perché conta... i playoff

🤣
 

Per mi l'uva xé vardar un bel campionato, veder zogar ben tutto l'anno in un palazzo che xé pien perché xé bel vardar el bel zogo, e trovarse a fine stagion nella posizion meritada. Se poi tutto gira ben, riva la promozion. Questa per mi xé l'uva. No te piasi la morale? Ok, allora te la metto cussì: me piasi magnar, e a fine zena no me dispiasi se ghe xé la ciliegina su la torta. Ma se in un pasto magno mal, de la ciliegina me fazo poco. 

Modificato da luxor
  • Haha 1
Link al commento
Condividi su altri siti

27 minuti fa, luxor ha scritto:

Per mi l'uva xé vardar un bel campionato, veder zogar ben tutto l'anno in un palazzo che xé pien perché xé bel vardar el bel zogo, e trovarse a fine stagion nella posizion meritada. Se poi tutto gira ben, riva la promozion. Questa per mi xé l'uva. No te piasi la morale? Ok, allora te la metto cussì: me piasi magnar, e a fine zena no me dispiasi se ghe xé la ciliegina su la torta. Ma se in un pasto magno mal, de la ciliegina me fazo poco. 

el campionato xe tentar de ciapar l'uva, non l'uva.
L'uva xe l'obiettivo della volpe e ciaparla xe el suo campionato

Anche se nella storiella la volpe gavessi tentà un triplo axel per ciorla, la morale xe: non far finta de snobbar una roba che te vol, solo perché non te ghe rivi. 
Qua tutti volessi la promozion e nissun snobberà la promozion, perché non ghe riveremo.
Ma intanto xe ancora de provarghe... non vederemo i tripli axel, probabilmente.
Vederemo volpi che se zerca, come se ga zercà tutto l'anno.

Volpe e l'uva, non xe l'esempio giusto...
Poi bon... comprendo che stemo fazendo discorsi de lana caprina

 

Poi se te me disi magnar mal e ciliegina... xe prorpio l'ovvio de cui parlavo. Quel che non me servi xe un commensale che se lamenta tutto el tempo de quanto se magna mal, roba che me son accorto da solo... rendendome ancora più insopportabile l'esperienza

 

 

 

 

Modificato da Orso
Link al commento
Condividi su altri siti

Esiste un dato di fatto, oggettivo, il riscontro del pubblico al palazzo. Quello è la misura del valore o meno della RS. Un fallimento. A prescindere dai risultati, ma nel pathos, nella qualità del gioco e senza fare un confronto ad esempio con la straordinaria Cividale. Perché lo scopo di questa squadra è  ovviamente economicamente far guadagnare dai biglietti, ma moralmente avvicinare la gente al basket.

Ma questo va messo da parte che ora conta nulla, che sia uva o raspo, rispetto al rush finale. Dove per me tutto è possibile (certo qualcosa molto improbabile ma...).

Il ragionamento ora dovrebbe, potrebbe essere: che scopo abbiamo come tifosi (ciechi, passionari sostenitori) e/o come pubblico pagante? Solo e unicamente la promozione o per lo meno vedere finalmente vero orgoglio e gioco in campo, alla fine magari perdere in una finale ma riconnettersi in una ritrovata empatia tra squadra/società e pubblico/tifosi. E cosa serve ora per questo? Appunto resettare o perlomeno tifare insieme ora focalizzati (solamente) sull'obiettivo del finale.

Chi non ha questo interesse ovviamente è libero di dedicarsi ad altro.

PS ribadisco, non solo "Forza Trieste" ma anche più "facci sognare": regalaci un illusione che ci suggestioni nelle prossime settimane, che ci trasporti e ci trascini per farti trascinare, che ci colpisca nell'inconscio (tipo il "vibra" citato).

Link al commento
Condividi su altri siti

1 ora fa, Orso ha scritto:

el campionato xe tentar de ciapar l'uva, non l'uva.

Xè proprio questo el motivo per cui el nostro sembra un discorso tra sordi: gavemo priorità diverse. Se per la squadra l'importante pol esser el risultato finale, per mi che son spettator l'importante xè tutto el resto. E sotto sotto son convinto che gaver el palazzo mezzo svodo per tutto l'anno, coi mancati incassi che comporta, xè una roba che dovessi darghe fastidio anche a chi che metti la pila. Sarà anche vero che col basket se xè sempre in perdita, ma xè modo e modo de farlo.

1 ora fa, Orso ha scritto:

Poi se te me disi magnar mal e ciliegina... xe prorpio l'ovvio de cui parlavo. Quel che non me servi xe un commensale che se lamenta tutto el tempo de quanto se magna mal, roba che me son accorto da solo... rendendome ancora più insopportabile l'esperienza

ghe sta. Mi se magno mal vado via del ristorante, ti te speti de veder se ghe sarà la ciliegina. Ma come che a ti te pol legittimamente dar fastidio se mi digo che se magna mal, cussì a mi me da fastidio se ti te continui a ripeter che l'importante xè la ciliegina e che no ga importanza se el pasto fa schifo. Mi dal ristorante (palazzetto) son andà via, ghe tornerò co vederò che el menù xè cambià, o almeno se xè cambià el cogo o se el ga imparà a cusinar, se ti inveze te continui a andar a magnar là perché el paron te sta cocolo e te se auguri che da doman se magnerà meio senza che per el momento ghe sia indicazioni in quel senso, me par che el problema xè più tuo che mio. Mi vivo ben anche se cusino mi.

Link al commento
Condividi su altri siti

2 ore fa, luxor ha scritto:

Per mi l'uva xé vardar un bel campionato, veder zogar ben tutto l'anno in un palazzo che xé pien perché xé bel vardar el bel zogo, e trovarse a fine stagion nella posizion meritada. Se poi tutto gira ben, riva la promozion. Questa per mi xé l'uva. No te piasi la morale? Ok, allora te la metto cussì: me piasi magnar, e a fine zena no me dispiasi se ghe xé la ciliegina su la torta. Ma se in un pasto magno mal, de la ciliegina me fazo poco. 

Bel paragone..mi diria magno ben e bevo mal...no funziona

Link al commento
Condividi su altri siti

Varda, no go idea. E me son anche rotto le scatole de spetar che i ne disi qualcossa, neanche fossi l'ultimo segreto de Fatima.

Ogni volta che intervista un zogador, el coach o lo stesso Arcieri al Caffè dello Sport o su Tripla de Tabela, e i ghe domanda come sta quel o quel'altro, la risposta xe sempre la stessa: "lo vedo ben, el se sta allenando, el sta recuperando, no xe niente de grave..."

Link al commento
Condividi su altri siti

3 ore fa, gpetrus ha scritto:

Qualcun ga news su Vildera, Brooks e Filloy ? 

Domani Vildera assente e molti dubbi sugli altri 2 ...

Forse go perso qualche notizia della settimana ? 

Da quanto si legge, Vildera assente, Filloy presente, Brooks in dubbio

Link al commento
Condividi su altri siti

4 ore fa, Orgoglio Triestino ha scritto:

Varda, no go idea. E me son anche rotto le scatole de spetar che i ne disi qualcossa, neanche fossi l'ultimo segreto de Fatima.

Ogni volta che intervista un zogador, el coach o lo stesso Arcieri al Caffè dello Sport o su Tripla de Tabela, e i ghe domanda come sta quel o quel'altro, la risposta xe sempre la stessa: "lo vedo ben, el se sta allenando, el sta recuperando, no xe niente de grave..."

Vero 🤣🤣🤣....lo trovo ridicolo anche mi. 

Link al commento
Condividi su altri siti

14 ore fa, Orso ha scritto:

Forsi stemo snobbando la fase orologio, ma dime quale saria l'uva in sta fase orologio?... se ve lo digo mi, Mangiafuoco parti tipo mortaretto... l'uva nella fase orologio xe rivar se non primi, almeno dispari.  

Nel frattempo Udine ga perso in casa con Rieti de un ventel... I ga tegnù el primo tempo e poi i devi gaver smesso de giogar. (66-89 punteggio finale)

Ah, tra l'altro son andà a un punto SNAI a far una puntada su Fortitudo-Torino de domani... 
I me ga dito che non posso scommetter sui risultati, devo scommetter sulle partide

😂
 

  • Haha 1
Link al commento
Condividi su altri siti

25 minuti fa, Orso ha scritto:

Nel frattempo Udine ga perso in casa con Rieti de un ventel... I ga tegnù el primo tempo e poi i devi gaver smesso de giogar. (66-89 punteggio finale)

chiedo a chi vedi le partide se qualchedun de Udine se ga buttà fra i spettatori per recuperar la bala senza dar troppo nell'occhio!!...😆😄😄

  • Haha 4
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×