Jump to content

Fiction RIS

assist

Recommended Posts

Qualchedun ga visto per caso el CSI de no altri? Mi go fatto zapping 2 volte.....in un caso se ga visto una baba completamente nuda e ben visibile che la se butava in vasca........in un altro zapping go visto in obitorio la baba morta che gaveva la iera coverta dal bunigolo in zo....praticamente ghe se vedeva le tette.......ehmmmm, ma semo sicuri che sia una serie che tratta de investigazioni? :confused::p

:bye:

Mi invece vado controcorrente...molto spesso quel che combina i italiani no me piasi ma in questo caso Ris xe sta fatto sai ben.

CSI xe su un altro pianeta, me piasi un casin, ma a volte xe esagerado e va fora dalla realtà.

RIS xe fatto sai ben e quindi vado controcorrente rispetto agli altri! :p

Mi invece vado controcorrente...molto spesso quel che combina i italiani no me piasi ma in questo caso Ris xe sta fatto sai ben.

CSI xe su un altro pianeta, me piasi un casin, ma a volte xe esagerado e va fora dalla realtà.

Grande Matt :ave::ave:

Anche mi vardo i RIS :D e devo dir che me piasi sai :) CSI xe tutto un'altro pianeta ma anche sta fiction italiana se la cava :D

e semo za in do (opsss...scusa cucciolina, volevo dir tre :p).

Me piasi sai seguir CSI (a proposito stasera 12.1 , comincia la serie CSI NY), sopratuto quel de Miami (ga più bele mule :DDDD , ehm... :unsure: ), ma me piasi sai anche Ris e devo dir che xe sai ben fato.

Scuseme in che senso CSI xè troppo esagerado???

Mi penso che se voleva intender el modo incredibile con cui i risolvi i casi....come dir......i mati trova un pel del naso e i riva a capir la marca de fazzoletti che ga usa el tizio per sufiarselo :D:D:D

In questo senso lo trovo esagerato anche mi.....per el resto niente da dir, le storie xè sicuramente avvincenti. :bye:

No steme toccar el Maresciallo Rocca :D

Altro che quele americanade tipo Steven Seagull, che da solo fa fora un esercito con un cortel de cusina :down:

:bye:

no...steven segal no te lo pol toccar...lui e el suo cortel de cusina...quel film xe el più bel che go mai visto...Trappola in Alto mare no se tocca! :baba::baston:

Per Saretta, come ga ditto stefano, mi me riferivo a quel, ogni tanto i esagera un pò nel risolver i casi, ma le storie xe purtroppo robe che succedi quasi ogni giorno...

Mi penso che se voleva intender el modo incredibile con cui i risolvi i casi....come dir......i mati trova un pel del naso e i riva a capir la marca de fazzoletti che ga usa el tizio per sufiarselo

Forsi pol sembrar esagerado, ma in realta' xe veramente possibile, volendo anche de piu'. :bye::bye: