Jump to content

Recommended Posts

Posted

Allora....come da titolo ve chiedo una roba....

Se per un giorno gavessi una bacchetta magica :DDDD cosa volessi cambiar de voi stessi?

Una roba fisica e una roba del vostro carattere... vedemo cossa vien fora :D

:bye:

Posted

Ehmmm.........allora.....per quanto riguarda la parte fisica, faria in modo de non aver + la pelle grassa per evitar la dermatologa :D

De carattere......forsi volesi eser meno pignolo de quanto son adesso: de solito fazo la punta anche per robe de poca importanza.

Posted

fisicamente .. beh un pocheta de "ciccia" dove che la servi :p

e caratterialmente de esser meno impulsiva, sia nelle robe de far ma sopratutto nelle reazioni, a volte me scaldo troppo ...per poco

:unsure:

Posted

mmm..domanda interessante!

Fisicamente no so cossa dir...me va ben cussi come che son...forsi un poca de panzetta....ma no servi una magia...basta moverse un poco de più :p

el carattere invece...voleria rivar a no preoccuparme per robe che no gavessi de preoccuparme troppo!

Posted

Fisicamente, al de là del cavar i aciachi de veciaia.. gaver bei denti, sani, regolari e mai cariai!! :grin:

Carattere? no gaver la tendenza a rimandar, sperando che le robe se risolvi de sole!

Posted
  Fisicamente...gaver 10 cm in più in... lunghezza :merodolodalrider: 

Te gavarà capido el perchè go scritto "altezza" e non "lunghezza"...savevo che qualchedun saria cascado in tentazion de far sto viz :D

Posted

Fisicamente... nulla mi sa troppo di allegoria della chirurgia plastica, e poi cambiando una roba solo non riuscirei a cambiar la situzione inutile perder tempo... forse i capelli così almeno non prendo freddo d'inverno :p

Caratterialmente... esser un po meno sognatore/idealista ed un po pù realista. In questi ultimi anni la mia tendenza a insguire castelli in aria mi ha dato un sacco di delusioni.

Posted

E brava cucc, bel topic :fiuclap::clapclap:

Per quanto mi riguarda...dell'aspetto fisico cambierei tutto visto che faccio schifo :pianto: (no so se gavè presente el gobbo de Notre Dame...eco...uguale :pianto: ), mentre caratterialmente vorrei esser più tranquillo (son tropo impulsivo, poco deciso nele robe, sai testardo, etc...etc...etc... :incazzado::p).

:rolleyes:

:p

Posted
Per quanto mi riguarda...dell'aspetto fisico cambierei tutto visto che faccio schifo :pianto: (no so se gavè presente el gobbo de Notre Dame...eco...uguale  :pianto: )

Ma nuuuuuuuuuuuu. No sta dir cusì! Come te go già dito, la bellezza de una persona no se misura certo dall'aspetto fisico. E ti te son proprio una bellissima persona :ikik: :ikik:

Dai ragazzi, forza!! Voio sentir la vose de tutti :D Poi dirò la mia (che go za anticipado a qualchedun :grin:)

Posted
Per quanto mi riguarda...dell'aspetto fisico cambierei tutto visto che faccio schifo :pianto: (no so se gavè presente el gobbo de Notre Dame...eco...uguale  :pianto: )

Ma nuuuuuuuuuuuu. No sta dir cusì! Come te go già dito, la bellezza de una persona no se misura certo dall'aspetto fisico. E ti te son proprio una bellissima persona :ikik: :ikik:

Dai ragazzi, forza!! Voio sentir la vose de tutti :D Poi dirò la mia (che go za anticipado a qualchedun :grin:)

:punk::punk:

Posted

Rivorrei l'integrità del ginocchio che ha spaccato lentamente con la pratica agonistica di basket e atletica.

Per il carattere più che di una bacchetta avrei bisogno di una lima per smussare qualche angoletto.