dido76 Posted January 23, 2006 Report Share Posted January 23, 2006 mi go za dito in altri post che non seguo la triestina in campo... ma go un'idea un po' cusì: perchè i tifosi dela trie no se riunisi...i va al'asociazion consumatori e prova a butar là l'idea de farghe causa al tonel8 x """truffa"""? cioè...lui a inizio anno ga compra zogadori che fazeva nome...el ga promeso mari e monti...el sta dimostrando che lo ga fato solo x schei e no per mantenir quel che el ga promeso...i zogadori li sta dando via tuti e i alenadori beh...steso discorso... insoma anche la storia del'azionariato...tuto x ciapar euro prometendo una roba e fazendo un'altra... insoma el ga ciolto x el cul tuti e lo fa avanti...solo che ghe xè de mezo i soldi de chi va in stadio... forsi xè un'idea ufo...ma no penso tropo ufo imho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 De sto fatto gaveva dito qualcossa la signora Nemez (che la presiedi l'unione dei consumatori a Trieste..la xe in via Udine di fronte all'Inps se non vado errato). Saria de farghe un pensierin... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrea Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 el pensierir xe za stado fatto . LA MISURA E' COLMA !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 el pensierir xe za stado fatto . Scusa Andrea...voi ve sè za mossi a riguardo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted January 24, 2006 Author Report Share Posted January 24, 2006 De sto fatto gaveva dito qualcossa la signora Nemez (che la presiedi l'unione dei consumatori a Trieste..la xe in via Udine di fronte all'Inps se non vado errato). Saria de farghe un pensierin... infati ricordavo de gaver senti parlar da qualchedun del'asociazion consumatori ma no volevo dir cavolade xkè gavevo el dubio de gaverlo senti in tv x "mi manda rai3" su squadre de serieA. a sto punto visto che lo ga dito ela....dai fatti alle parole ghe vol proprio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 Secono mi el vol vender i tochi boni, guafagnarghe soldi e scampar via Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 L'idea xe giusta, me preoccupa solo el fatto che con questo tipo de intervento se lo pol mandar in rogne, ma i tempi se faria sai lunghi e me par che de tempo la Triestina no ghe ne ga sai prima de sprofondar nella cacca con questo mercenario senza scrupoli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 SENZA PIETA' - se xe cussi' addosso senza pieta'. El pol far el mona con tutti, voio veder se lo fa anche con le Fiamme Gialle o col giudice. Me da tanto l'idea de quei due filibustieri de americani che gaveva compra' la Pallacanestro Trieste. Sai ciacole ma lori iera da codice penale (truffa) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 SENZA PIETA' - se xe cussi' addosso senza pieta'.El pol far el mona con tutti, voio veder se lo fa anche con le Fiamme Gialle o col giudice. Me da tanto l'idea de quei due filibustieri de americani che gaveva compra' la Pallacanestro Trieste. Sai ciacole ma lori iera da codice penale (truffa) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cenerentola82 Posted January 25, 2006 Report Share Posted January 25, 2006 Secono mi el vol vender i tochi boni, guafagnarghe soldi e scampar via No so se vendendo tuti i tochi boni riva a recuperar i 7 MEuro che ga pagà + ii stipendi de sti mesi + i 2Meuri che disi de gaver speso per el setor giovanile. Penso che no ga savudo farse ben i conti, ga speso più de quel che podeva permeterse e 'desso no ghe riva più. Dal Picolo de ogi: "Costa un milione di euro al mese mantenere la Triestina e per questo motivo Flaviano Tonellotto la sta smembrando a colpi d’ascia in questi ultimi giorni del mercato invernale. Uno smantellamento che ha aperto inquietanti interrogativi sul futuro dell’Unione. Ma la svendita di gennaio ha solo quest’unica chiave di lettura, confermata a denti stretti dallo stesso presidente alabardato: la festa è finita troppo presto, nelle casse non c’è più un euro." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts