Jump to content

I bar delle scuole

babatriestina

Recommended Posts

E' un argomento troppo sottotono per metterlo su Trieste, ma mi piacerebbe avere un giro di informazioni e commenti sui bar delle scuole, per chi li conosce.

Ci sono scuole con bar grandissimi e ben forniti, io ricordo di aver visto anni fa quello del Volta ( sede nuova), mi è sembrato ben fornito quello del Galilei, il Carli per anni aveva solo un fondo di corridoio in centrale ma lo ha trasformato in un nuovo bar con una stanza tutta sua.

Quindi:

come sono gli ambienti?

com'è l'offerta mangereccia?

come sono i prezzi?

(per chi va a scuola: lo frequentate?)

Ci sono scuole ( e succursali) col solo distruibutore automatico- vedi succ Carli- o nemmeno quello?

mi, da ex galileian, poso confermar la bona qualità del bareto..

L'ambiente xe sia cocolo (con una vetrada) anca se forsi un pel tropo picio.. I prezi decisamente boni (sicuramente soto la media general), sai scelta e panini bastanza boni (ma no ecezionali)..

Fin a un per de anni fa lo frequentavo, speso durante le ore :D ..

W i panini e le singore dello spaccio dell Oberdan.

Quando sono in zona passo a salutare e far merenda la da loro ancora oggi :)

PS: bello vedere comne chiuque possa entrare ed uscire dalla scuola senza problemi.

eheh... quoto! xe verissimo!

cmq boni i panini :DDDD:DDDD

ma forsi un po' caretti,nel senso che se un se ciol ogni giorno el panin in spaccio spendi veramente un sacco de soldi e no ghe convien!

cmq molto utile x chi come mi doveva restar fin le 3 a scola a far temi (te gavevi el panin caldo x pranzo!)

oppur xe sta gradido el servizio spaccio anche durante la matura (le sugnore passava col carrel della spesa e le ne offriva un po' de sollievo!)

quindi diria OTTIMO,ma x cior occasionalmente!

ah..dimenticavo.. se se va durante i riposi no te entri! quindi o durante l'ora :p o tra un'ora e l'altra!

ah..dimenticavo.. se se va durante i riposi no te entri! quindi o durante l'ora :p o tra un'ora e l'altra!

Aprirsi la strada a forza nella fila, inventare una scusa per uscire 5 minuti prima dello squillod el campanello... sono arti di sopravvivenza scolastica :)

Che nostalgia.

Comuque quando andavo io all'oberdan il prezzi erano ragionevoli.

Al carli iera prima un auletta con un banco che vendeva panini..

dopo i se ga ricavado un baretto, come ga dito babatriestina, da una stanza. I prezzi non iera molto popolari, le pizze i le cioleva da SoleD'Oro e ghe zontava qualche centesimo per guadagnarghe sora. I panini me par che iera 1.80 - 2.00 euri.. (anno 2003-2004) e no xè che sia un bon prezzo per do fete de parsuto in do tochi de pan.. però boh.. per mi iera caretti.

:bye:

Me credè se ve digo che no me ricordo? O| Vuoto totale!!! Aiutoooooo!!!

Vabbè che go finido el Petrarca da 10 anni ma giuro che no me ricordo. Quel che so, che mi andavo nel baretto de fronte in via Rossetti. Quindi forsi no'l iera.... :unsure:

Che tristezza, cos'che no xe de mi :lol:

El bareto davanti el petrarca iera (e xe) mitico... quante partide a "balete" che me go fatto là dentro!

Comunque el Petrarca gaveva (e ga ancora, credo) el suo bar... dove se magnava dei panini alle spinacine (quelle cotolette ai spinaci surgelate) o ai wurstel fantastici!!!! L'ultimo anno ghe go lassa un patrimonio!!!!

waaaaa!!! el "spaccio" dell'Oberdan!!! me ricordo el mitico CPF: pan alla zivola, prosciutto, formaggio.... 5 minuti per scaldarlo e un afflato sulfureo :ariaviziada: che te accompagnava per le restanti ore de lezion... el miglior modo per non farse avvicinar da una bela putela!!! :porco::porco::porco::doh:

SIIII!!!!!ALVIANO XE UN MITO!!!!!! el bar del volta xe un ambiante proprio bel!quel del biennio de bruna un poko meno perke xe tipo un bar grande 1,50 m.....

ma quel del triennio xe favoloso..posso confermare che xe bel!

alviano butta una pizza!!!!

alviano:una pizza in macchina architetto!

AH, lo Spaccio dell'Oberdan...che boni i ppf (focaccia al pomodoro con prosciutto e formaggio) e i panini de vienna! :DDDD

Sento nostalgia de quelle leccornie!!!

A mio parer no iera affatto cari i panini (me ricordo i prezzi in lire, forsi con l'avvento dell'euro i xe aumentadi), soprattutto in confronto ad altri bar.

Cmq no compravo sempre de magnar (saria scappottada se gavessi dovudo far tutta quella fila ogni giorno!), solo quando gavevo troppa fame e no me bastava la mia merenda oppur quando restavo là a pranzo per far pallavolo e un bel paninozzo caldo ghe stava proprio!

Li voio magnar ancoraaaaaaaaa!!!! :DDDD

• 1 month later...
Al carli iera prima un auletta con un banco che vendeva panini.

Quando che andavo mi me ricordo che iera un baretto-etto-etto in primo pian.

Tipo due metri per tre, ma con banco, machina del cafè, panini, pizzette ecc. ecc.

I prezi no me ricordo, forsi me par qualcossa... tipo 1500 lire el picio calzone, e parlemo dei prima meta' dei anni '90....

In piu' durante el "riposo grande" (tra la seconda e terza ora) iera verta anche la rivendita in secondo (o terzo?) pian. Overo nel sgabuzin de due metri per tre nela stesa posizion del bar uno (o due?) pian piu' sotto iera una dele due tipe del bar che vendeva su un banco (fregado in un'aula?) solo pizzette e panini percio' che no sia de far le scale per andarse cior....

che ricordi... :mescondo:

Al carli iera prima un auletta con un banco che vendeva panini.

Quando che andavo mi me ricordo che iera un baretto-etto-etto in primo pian.

Tipo due metri per tre, ma con banco, machina del cafè, panini, pizzette ecc. ecc.

I prezi no me ricordo, forsi me par qualcossa... tipo 1500 lire el picio calzone, e parlemo dei prima meta' dei anni '90....

In piu' durante el "riposo grande" (tra la seconda e terza ora) iera verta anche la rivendita in secondo (o terzo?) pian. Overo nel sgabuzin de due metri per tre nela stesa posizion del bar uno (o due?) pian piu' sotto iera una dele due tipe del bar che vendeva su un banco (fregado in un'aula?) solo pizzette e panini percio' che no sia de far le scale per andarse cior....

che ricordi... :mescondo:

Me li ricordo ben anca mi, i me gaveva contado che l'atrezatura del baretto del primo pian iera stado comprado dei professori che se gaveva consorziado fra de lori, me lo gaveva contado el preside Florio, che iera stado , de professor, un dei "soci".

El gaveva de cocolo un bancheto imbottido sotto la finestra, sconto dela machina del cafè, dove che chi che voleva (spesso le applicate de segreteria) se scondeva a leger el gional che iera a disposizion :D

Ogni anno le babe del bar sotoponeva i prezzi al Consiglio d'istituto che li approvava o domandava modifiche per darghe l'aprovazion ala convenzion cole do babe .

Po i seralisti ga domandado el distributor automatico de cafè in coridoio, che el bar de sera iera serado, ma le babe del bar per un zerto tempo le ga otegnudo che el fussi serado de giorno per no gaver concorenza.

Adesso in quela cheba del terzo pian i ga messo una parte dei libri dela biblioteca, ben sotociave, naturalmente.

quel del volta favoloso.. in biennio non tanto, ma al triennio...

BAR ALVIANO.. un grande del volta!!! una delle colonne portanti de quella scuola quanti scketch con lui..

ognidun gaveva el soprannome: ingegnere, architetto, dottore.. 'na nagana!

:ave::ave::ave::ave::D