Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Tranquillo Kiri che questa non xe una ciolta in giro alla tua discussion precedente :D

Mi preferisso la biancheria nera, xe che el nero smagrissi... :unsure:

Voi?

• Risposte 83
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato
Tutte e due...DAGHE...

Dunque, da vedere assolutamente bianca - ma menzione d'onore al nero.

Addosso forse anch'io nero... ma è indifferente.

Oh, ma psero non vengano fuori robe tipo verde pistacchio o rosso ferrari, perché sennò mi preoccupo...

Inviato
Mamma mia...che mal che semo messi ara  :wacko: Semo tutti pazzi..............

ma che razza de post xe questo O|O|O| , comunque per quanto me riguarda, da indosar xe indiferente, basta che sia comodo (e pò chi me vedi :p), mentre de veder sia el bianco che el nero (ma anche altri colori no xe cussì mai :) )

Inviato

Me par che qua in due se ga fatto i acidi.... :p:D

Cmq digo indifferente, sia de veder che de indossar. Go biancheria, bianca, rossa, nera, rosa, blu, arancion O| de tutto e de più insomma :D Però devo dir che el nero ga el suo fascino..... :rolleyes:

Inviato
Me par che qua in due se ga fatto i acidi.... :p:D

Cmq digo indifferente, sia de veder che de indossar. Go biancheria, bianca, rossa, nera, rosa, blu, arancion O| de tutto e de più insomma :D Però devo dir che el nero ga el suo fascino..... :rolleyes:

concordo.. :D

comunque per veder... preferisso el nero.. :rolleyes:

Inviato

mi uso prevalentemente boxer neri o grigi.. ma go anche capi rossi, rancioni fluo e verde acido..

però preferisso i grigio antracite!

me xe balenada in mente l'idea de ciorme un tanga in internet personalizzado con scrito trert.. ma tralasciamo.. :D

Inviato

La più parte bianco e beige ( color nudo, insoma) , un poche de nere. Tuto dipendi de quel che meto sora, in modo che no traspari el color de soto.

Le mudande rosse go ciolto un anno che i diseva che porta bon gaverle per Capodanno, ma do setimane dopo xe morto papà e go deciso che no le porta po tanto bon e go butado via.

Inviato
Basta che sia comode!

Bianche, nere o grigie...altri colori no go..

[ot] jazz... O| [/ot]

Quoto in toto.

Le uso solo per questioni di contenimento e isolamento termico di solito non per questioni di stile o marketing...

Oltretutto ed essendo single non mi capitano "occasioni speciali" che richiedano una mudanda particolare. :pianto:

Inviato

quoto ghost :D

se xe comode, cossa me frega del color?

e w i singool.. anca se un per de colori strambi (arancion e blu elettrico) ghe ne go ciolte.. no so perchè

Inviato

Ghe ne go de parecchi colori, la maggioranza nero e bianco.. stranamente me manca un completin rosa.. :D e chi me conosi sa perchè.

In linea de massima preferiso el nero per mi, ma da veder addosso ai altri xè indiffrente el color. :D

:bye:

Inviato

Adesso gò verto el cassettin e go controllà che colori che go,dunque il rosso e il nero prevali,poi il bianco,il celeste,il verde e il viola.Bisogna anche dir che tipo de intimo usemo de più?? :p:p

Inviato

hahahaha che bela discusion!!! :D:D:D

mi son MULTICOLOR nel senso che per mi le mudande e le calze xe come le t-shirt e le go de tuti i colori, nero, grigio, arancion, verde, verde militare, blu, azzurro, con anche bordure ma sempre con un stile "minimalista" e soprattutto... MAI BIANCHERIA BIANCA!!! :aaaaaatttillla::aaaaaatttillla::aaaaaatttillla:

Inviato
me xe balenada in mente l'idea de ciorme un tanga in internet personalizzado con scrito trert.. ma tralasciamo.. :D

(OT) Ciolte ciolte :DDDD Ma dopo te devi mostrar ah :baba::D (/OT)

Mi no lo voio veder però, vade retro :pauraaaa:

Per quanto riguarda la discussion, anche mi son particolarmente multicolor, ma no me metterò mai mudande arancioni nè tantomeno giallo fluo che dopo le xe fosforescenti e me se vedi anche l'intestin cieco :s'ciopado: :merodolodalrider:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro