Jump to content

Idea cattivella

SandroWeb

Recommended Posts

Stavo pensando a una roba da vero amministrator cattivo: poichè vedo che molta gente vien qua solo per zogar, gavevo una mezza idea de cavar via i record de chi non ga MAI postado un messaggio nemmeno per presentarse e per saludar la comunità. E, visto che alcuni primi posti dei zoghi xe occupadi da utenti de sto tipo, tale idea podessi tramutarse nella realtà molto, molto presto....

• Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Quoto de sta discussion un messaggio de Abel che me pareva interessante

Anche se son fresco fresco su stò forum, provo ad azardar el mio pensiero.

Premetto che mi solo scrivo, e anzi no go ancora provado i zoghetti.

Ma obligar la gente a scriver per usufruir de un servizio che comunque xe gratuito me sembra ridicolo; questa gente che saria obligada a scriver i cominceria a scriver cavolade (volevo scriver altro ma no so se se pol...) e i faria diventar stò forum una discarica da pensieri senza senso, che però ghe permeteria de continuar a zogar. La gestion de le discussioni diventeria allora difficoltosa (per i moderatori e/o admin vari).

Perché, allora, non distinguer le registrazioni? Per dir: Tizio se registra solo per zogar e, inveze, mi me registro per usar el forum (e naturalmente me permeté anca de zogar  ).

Credo sia inutile dar la caccia alle streghe (al di la del fatto della sfida tecnica de crear un script che stabilisi chi xe più o meno un leecher...), anca perché me par che questo sia un servizio (forum e zoghetti) gratuito.

Me racomando, no mazeme de insulti, mi la penso cusì, ma sò che se voi che comandé...

Ad ogni modo: Love and Peace!

• 2 months later...
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In

Search
More