Jump to content

Auguri manu68

Recommended Posts

ma grazieeeeeee!!!

che cocoli che se !!! :lol:

grazie davvero, a dir la verità xe un compleano soto tono,savè,per mi xe sta un ano molto dificile con tanti problemi e dei grandi dolori (tra cui aver perso un picio a fine gravidanza) e i ani xe zà 38,tanti,troppi forse,per realizzar il mio sogno..

ma son qua,e vado avanti,sperando che gavero' ancora delle giornade positive e che tornero' a esser felice...

stasera se fazemo portar la pizza a casa e go ciolto le pastine...

per festegiar lo steso,un pochetin...

grazie ancora per sto topic,se veramente cocoli

un bacio a tutti

Manu

ve ringrazio davero,se cussi' cocoli e neanche me conossè...

me vien de pianzer,davvero...

speremo davvero che el futuro me porti un poca de gioia,me reputo una persona fortunada perchè go un picinin favoloso,ma el 31.12.04 go perso el mio secondo picio,che se ciamava Alessandro,el xe morto durante el parto per un distacco massivo della placenta,in pochi minuti,no xe sta niente cossa far... :pianto:

come imaginè xe stra una tragedia enorme per tuti noi,e pian pianin ghe la gavevo fata a uscirne fora tanto che in settembre 05 son rimasta incinta de novo,iero cussi' felice,ma se sa,el Destin no fa sconti a nissun e alla 12° settimana lo go perso.

e adesso son qua,zercando de rimeter a posto i tochi de la mia vita,chiedendome perchè tanto dolor e tante lagrime...

ma no me arrendo,savè? ghe riprovero'!!! non voio aver el rimpianto tra qualche ano,de dir..podevo provar ancora una volta!

voio giogarme tutte le carte che go..

certo,ogi son un poco triste,perchè 38 ani xe parecchi,e se penso a sta ora podevo aver tuti i miei tre pici qua con mi,ma bisogna acetar la vita per quel che la xe,e andar sempre avanti..

no ve nascondo che un bilancio dela mia vita lo go fatto ogi,pero' non xe del tuto negativo e poi....perchè no pensar che le robe le possi andar meio in futuro?

scuseme se me son dilungada e ve go contà sta roba che magari no ve interesa,ma gavevo bisogno de sfogarme un pochetin,

ve chiedo ancora scusa e ve mando un baso grande grande

Manu

Speremo tutti, dal primo all'ultimo iscritto che xe qua, che te torni a sorrider e soprattutto che te rivi presto a coronar el tuo sogno de esser mamma per la seconda volta :ikik:

Concordo pienamente col Grande Capo..

..e aggiungo TANTI AUGURI!! :D

:bye:

Forse no rivo nemmeno a immaginar el tuo stato d'animo dopo gaver perso el picio...credo sia un dolor enorme che difficilmente una mamma pol cancellar.

Te semo vicini e te auguremo ogni bene per el futuro :bacini:

Ehm..insomma :unsure: ...el ga dito tuto lui

mi posso solo zontarghe vizin un bel TANTI AUGURI e mandarte un :bacini: grandissimo (sperando che le altre mule del forum no sia gelose :p ) e un abbraccio gigante.

Mauri :bye: