Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Dopo gaver savudo la notizia della morte del piccolo Tommaso, rapito e poi ucciso dai suoi rapitori solo perchè "el pianzeva", me vien da chiederme come possi esister certa gente capace de far lavori de sto genere.

Ma in che razza de mondo vivemo? Come se pol copar un picio con un colpo de pala in faccia? Come se pol tenir nascosto un gesto cussì efferato per 30 giorni? Con che razza de coscienza sti bastardi pol andar a dormir la sera? E soprattutto, come se pol mentir e lanciar appelli alla liberazion de Tommaso quando te son ti stesso a gaverlo strappado dalle mani dei genitori?

Inviato

Tutto ciò xe disgustoso ed ignobile.

Non me pento quando digo che spero che per tutte queste persone coinvolte, non sia solo la giustizia ordinaria a far el suo corso: el loro inferno xe iniziado quando i ga voludo rapir un povero picio indifeso. Che i resti con el rimorso per tutta la loro miserabile vita.

Condoglianze alla famiglia Onofri.

Inviato

che orror e che rabbia me fa ste robe... anche mi non capiso come se fa a far ste robe a una creatura innocente...

povero, gaveva tutta una vita da viver e sti str*** ghe la ga tolta...

non posso creder che una persona sana de mente possi far una roba simile...

Inviato

Forse andrò un poco fora dal problema principale.

Ovviamente son d'accordo con tutto quel che xè sta dito prima, ma volesi parlar invece de altro.

Perchè questa famiglia (come altre) invece de tegnirse el dolor per sè lo va a condivider con tutta italia? Penso che in un momento de dolor non volessi gaver dei giornalisti che me fa la solita domanda "come si sente?" .. posso chieder el loro aiuto per mandar un annuncio.. ma non de più.

E perchè poi, el tg5 oggi a pranzo, ga fatto più de 15 minuti de servizio su questa vicenda?

:bye:

Inviato

purtroppo no xe lori che lo ga voludo.. i media ormai i xe cussi..

mi veder la faccia de quel bastardo mentre parlava de aiuti per liberarlo me vigniva de ciaparlo a pugni e me xe vignuda la bile mentre stavo magnando..

poi i ghe ga dado solo 5anni.. ma mi spero che el se ritrovi in cella con gente molto diversa da lui che no tollera ste robe.. e che i ghe daghi una punizion continua x 5anni

Inviato

no xe parole x comentar, son contro la pene de morte ma almeno i dovesi far come nei USA dove un pol becar 1,2,3,5,10 ergastoli cusi' xe sicuro che no el vien piu fora.....

Inviato

copar un picinin che pianzi colpendolo in viso con una pala

ma ve rendè conto?

crudeli assassini.

el iera talmente picio che nol gavessi podu' dir niente,i lo podeva lassar sul bordo de una strada,fora de un paese,in campagna..in poche ore i lo trovava

inveze no...copà,e in quela maniera!!

me se strenzi el cuor..

maledetti.

Inviato
purtroppo no xe lori che lo ga voludo.. i media ormai i xe cussi..

No.. non te pol dir cusì..

Se i media non te li vol, te li lasi fora della porta.. e lori no gavessi material per 15 minuti de servizio ogni giorno.

Per el resto massima solidarietà alla famiglia!

:bye:

Inviato
no xe parole x comentar, son contro la pene de morte ma almeno i dovesi far come nei USA dove un pol becar 1,2,3,5,10 ergastoli cusi' xe sicuro che no el vien piu fora.....

Qua de noi no esisti più nianche l'ergastolo. Esisti forrmalmente, ma in pratica el vien convertido in 30 anni de carcere. E su quei 30 anni te ga la buona condotta e altre menade che te permetti de uscir prima. A conti fatti nisun fa più de 15-20 anni per un crimine.....

Inviato

Solo e unicamente per delitti come questi dovessi esister la pena de morte. Ma non la sedia elettrica o l'iniezione letale, la garrota, che per chi non lo sa xe un fil de acciaio che vien stretto poco a poco e te strozza in un tempo lungo lungo, xe più una sevizia che una pena de morte.

Mi personalmente li cospargessi de miel e li sepellissi ligadi vicin un formicaio, sotto el sol de mezzogiorno, alla Tex Willer per capirse. Ve digo mi che a certa gente ghe passassi la voia de far monade.

In realta' mi son una persona profondamente umana, salvo che in casi estremi, dove son per cure estreme. Non se pol curar el cancro con l'aspirina, se servi ghe vol rimedi drastici, dopo che te ga impiccado pei coi*** un par de rapinatori e te li ga lassadi impiccadi tre giorni, quando te li tiri zo e te li lassi andar, te digo mi che ghe passa le paturnie e se metti a lavorar. La giustizia xe sacrosanta, ma va applicada agli uomini, non alle bestie.

Condoglianze e solidarieta' alla famiglia, morte lenta e inumana ai colpevoli. :incazzado::incazzado::incazzado:

Inviato
no xe parole x comentar, son contro la pene de morte ma almeno i dovesi far come nei USA dove un pol becar 1,2,3,5,10 ergastoli cusi' xe sicuro che no el vien piu fora.....

Sono d'accordo con questo punto di vista. bisognerebbe che il nostro codice tenesse conto in modo adeguato delle innumerevoli aggravanti che questo caso comporta. tutti coloro che hanno preso parte, anche con un ruolo marginale, dovrebbero vedere il sole a striscie per il resto dei loro giorni.

La domando "come si sente" io l'accetto solo da un medico e ho poca stima dei giornalisti che la usano con una certa frequenza.

Inviato

Anche mi trovo che xe un oror, povera creatura, come se pol far une roba simile? mi a quei al primo momento go dito pena de morte o magari come che i fazeva fin al Settecento, che i li taiava a tochetini un toco per volta in piazza, ma a ripensarghe mi diria: 30 ani de cheba, non trattabili, impiegai in lavori forzati, magari a netar cessi per 10 ore al giorno per 30 anni, e se i xe boni e i ga bona condotta, ben, sarò bona! lassarli al 29° anno :p ! e con una foto del povero picio impicada sul leto , per che i se ricordi.

Una roba che me ga parso bruta, che la famiglia ga savudo dela television. No i podeva avvisarli privatamente prima? la TV ga zercado el scoop?

Un abraccio ai poveri genitori e al fradelin.

Inviato

Mi me vien de pianzer a sentir .... ieri sera iero scioccada...

ma devo dirve la verità... iero quasi sicura che non lo gavessi ritrova vivo.. non so un certo sesto senso...

Cmq posso dirve che me fa schifo el mondo in cui vivemo, me fa schifo chi se la ciapa con i bambini. I bambini xè sacri!

Vergogna a chi commetti queste oscenità! :incazzado:

Aggiungo un'altra roba: se queste persone non se maza sole ... ghe penserà qualcun a farghela pagar! E se lo merita!

Inviato

No go parole...ma go tanta rabbia per sto fatto...un picio de neanche due anni...

no s o cossa dir perchè xe un mese che speravo in u finale diverso...

... ADDIO TOMMASO...

Inviato

Se ghe fazessi una roba del genere alle mie nipotine ghe la farìa pagar molto cara in qualche maniera.In questi casi de morte violenta non concepisso el perdono.

Inviato

anche mi quando gò sentì la notizia me xè passà un brivido....

altro che carcere, i dovessi metterli in piazza, e che la gente decidi cossa far de lori... :aaaaaatttillla::aaaaaatttillla::aaaaaatttillla:

ma anche se penso che anche in carcere, nonostante sia gente che cometti crimini, no i se la passerà ben...gavevo sentido in un intervista che anche i carcerati gà un loro "codice", dove no xè affatto tollerada la violenza sui pici, imaginemose su un muleto del 18 mesi...

per el dolor dela famiglia, no se xè lori che i vol sta storia, o i media che sburta...forsi più la seconda, tanto oramai no xè + rispeto x nissun...

Inviato

Xe un'altra roba che nisun qua ga meso in evidenza. Dopo el rapimento i ga tormentado i genitori con interogatori senza fine, i ghe ga perquisido la casa, i li ga sputanadi (scusè el termine, ma rendi ben l'idea) in tuti i modi posibili, i ga insinuado che i podesi aver chisà che loschi afari. Ala fine tuto questo xe risultado falso, o perlomeno no gaveva niente a che far col rapimento.

Co i ga trovado i colpevoli iera tropo tardi. La notizia dela morte del picio no i ghe la ga nianche dada ai genitori.

De chi dipendeva le indagini? No saria giusto che anche questi responsabili pagasi de persona? No saria giusto che i pagasi anche per i danni che i ga causado ala famiglia? Inveze credo che no vignirà fato niente. Poi dixeme che diferenza fa tra un paese "civile" (o democratico che dir si voglia) e una ditatura. Che la colpa sia dele persone o dele legi poco importa, saria ora de cambiar.

Me ricorda un poco quel che speso se dixi sui stupri, dove speso la vitima diventa quasi el colpevole, o perlomeno vien mesa ala berlina.

Xe qualcosa de marcio in una società che se preocupa molto dei criminali (quando no li fa eroi), ma molto poco dele vittime dei crimini.

Inviato
Xe un'altra roba che nisun qua ga meso in evidenza. Dopo el rapimento i ga tormentado i genitori con interogatori senza fine, i ghe ga perquisido la casa, i li ga sputanadi (scusè el termine, ma rendi ben l'idea) in tuti i modi posibili, i ga insinuado che i podesi aver chisà che loschi afari. Ala fine tuto questo xe risultado falso, o perlomeno no gaveva niente a che far col rapimento.

Questo xe tutto de dimostrar, ahimè! Sinceramente fa strano che un papà gabi sul proprio computer immagini pedo-pornografiche. Za questo, almeno a mi, me fa schifo!!!! Cioè...una persona normale no va in zerca de quelle robe e, se per sbaglio le trova, sicuro no le salva. Tutta sta storia me ga tanto de vendetta per qualcossa...

Per i responsabili nessuna pena sarà mai giusta. Per persone cusì la morte saria una soluzion troppo facile. Son profondamente convinta però che nella vita tutto se paga. No sarà oggi, no sarà doman o dopodoman ma alla fine tutto el mal che te fa te torna indrio. Xe solo de aspettar!

Inviato
cinque anni

Cinque???? Come saria?

Eh, gia' perche' in effetti temporanea incapacita' de intender e de voler, pentido ecc, va ancora a finir che ghe domanda scusa.

Considerado che sto maledetto bastardo gaveva za stupra' una sedicenne el gavessi za dovudo esser in galere per almeno 10 anni. In questi casi saria de impiccar (come minimo l'assassin) e darghe 5 anni a quel coi** de giudice che lo ga messo fora de galera dopo el stupro. Cossa ghe volessi che a sto cretin de magistrato ghe stuprassi la nipotina de 13 anni per capir che le mele marze va eliminade?? Da questo punto de vista xe sai seri i cinesi. Per robe del genere colpo de pistola alla nuca e via, per schifezze umane del genere non devi esserghe pieta'. :angry::angry::angry:

Inviato

Sta storia dei 5 anni no la gavevo sentida.....Ma no pol esser che i lo gabi za condannado pena 2 giorni dopo la cattura! Ghe metterà minimo un anno per arrivar alla sentenza.

Inviato
Sinceramente fa strano che un papà gabi sul proprio computer immagini pedo-pornografiche.

Son d'acordo, ma vardila da questa visuale.

Una famiglia subisi un rapimento del fio, i lo denuncia e chi indaga "torchia" la famiglia in vari modi, per de più esponendola ala vergogna publica. Le tue parole conferma el fatto. Se ala fine gavesi risultado che veramente iera soto qualcosa de losco sul rapimento, podeva forsi eser giustificado, ma ala fine sembra eser risultado che tute quele acuse, per quanto podesi aver avudo qualche base de verità, niente gaveva a che far col rapimento steso. El danno subido dala famiglia, grazie ale nostre istituzioni (indaganti, mass media, etc.) xe stado dopio: i ga perso el fio in un modo oribile e, invece de ricever aiuto, i ga anche avudo la vita rovinada.

Ora, ametemo anche che i sia stadi in bona fede, che i gabi avudo sospeti sul fato che la famiglia nascondesi qualcosa, che forsi i sperava che scoprendolo i gavesi risolto el caso. Ma, da quel che se sa adeso, i se ga sbaiado. Uno sbaio che però ga rovinado quela famiglia, e nisun la ripagherà de questo (oltre al fio perdudo).

Gesù una volta ga dito "Chi è senza peccato lanci la prima pietra". Eco, mi credo che in certe situazioni gravi, vegni prima la solidarietà verso le vittime, e poi caso mai tuto el resto. No ala riversa.

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×