miguelsonmi Posted April 6, 2006 Report Share Posted April 6, 2006 Pol eser utile a molti gaver un programma che gestisi la roba che se compra, sia de informatica che altro. Almeno mi me torna utile per ricordar quando gavevo comperado quel tal ogeto e quanto lo gavevo pagado. Ma anche dove lo gavevo comperado, cusì poi poso veder se un tale negozio vendi solo robe che se guasta dopo poco tempo. Bon, ghe ne go trovadi un pochi su internet, go provado a instalarghene qualchedun gratuito (My Stuff, Home Inventory, My Home, Inventory Solution), ma nisun me par proprio el massimo. Xe qualchedun che ga qualche esperienza in proposito e pol dar qualche consiglio utile? Nota: mi za utilizo otimi programmi (ma a pagamento) per la catalogazion dei dischi, dei libri, dei video e del software. Me piaseria trovar la stesa qualità anche in questo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted April 6, 2006 Report Share Posted April 6, 2006 mi me gestisso la biblioteca, ma voleria anca el resto, con un normal foglio excel o a volte lo trasformo in file access. Me piasessi comunque poder inserir un riferimento a foto e quel ancora no go trovado ben come Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted April 6, 2006 Report Share Posted April 6, 2006 beh, saria interessante.. ma gestir troppi campi diventa impegnativo come tempo.. mi no rivassi a starghe drio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted April 6, 2006 Report Share Posted April 6, 2006 Mi penso che programmi del genere sia indispensabili per uno che possiedi una mole infinita de roba.....Ma mi, che gaverò pena un 200 cd de musica, no go problemi a trovar quel che zerco in pochi secondi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted April 27, 2006 Report Share Posted April 27, 2006 per quanto riguarda programmi che cataloga cd ghe ne go fatti a bizzeffe ma mai conclusi completamente come li volevo... go fatto e aggiornado + versioni de db per vegnir incontro alle nove esigenze... e alla fine no go avudo el tempo de metter dentro la roba che me serviva. risultato: non stago usando nessun de 'sti programmi e non i funziona neanche ben.. (a volte aggiorno qualcosa a man sul database direttamente) per quanto riguarda un programma spese, gavevo una mezza idea de crearme un programma sul qual specificar ogni tipo de spesa che fazo in modo da gaver un grafico completo delle spese del mese. ps: iera solo l'idea de farlo.. non che sia difficile.. ma ghe vol tempo e voia... e siccome manca entrambi.. (magari un giorno me sento ispirado e lo fazo a 3/4) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted April 28, 2006 Report Share Posted April 28, 2006 Per le spese mensili io uso un semplice exel. Ci fanno il bilancio anuale di aziende con fatturati di milioni di euro e non ha un centinaio di entrate ed uscite giornaliere... direi che basta anche per la mia contabilità mensile. Exel se lo si sa urare bene ti fa di tutto. Per quanto riguarda i DB... ne esistono a bizzeffe ma è un categoria di softwere che pare non accontentare mai nessuno. O manca qualcosa o troppo complicato o scomodo... Con Acces di microsoft (per dirne uno di ampia distribuzione) ci pui fare i tutto ma lo trovo un po complicatino e scomodo. L'ultimo databese che ho veramente aprezzato era "data base" (che fantasia) su Amiga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.