Jump to content

Programmi di inventario x casa

Recommended Posts

Pol eser utile a molti gaver un programma che gestisi la roba che se compra, sia de informatica che altro. Almeno mi me torna utile per ricordar quando gavevo comperado quel tal ogeto e quanto lo gavevo pagado. Ma anche dove lo gavevo comperado, cusì poi poso veder se un tale negozio vendi solo robe che se guasta dopo poco tempo. :angry:

Bon, ghe ne go trovadi un pochi su internet, go provado a instalarghene qualchedun gratuito (My Stuff, Home Inventory, My Home, Inventory Solution), ma nisun me par proprio el massimo. Xe qualchedun che ga qualche esperienza in proposito e pol dar qualche consiglio utile?

Nota: mi za utilizo otimi programmi (ma a pagamento) per la catalogazion dei dischi, dei libri, dei video e del software. Me piaseria trovar la stesa qualità anche in questo.

• 3 weeks later...

per quanto riguarda programmi che cataloga cd ghe ne go fatti a bizzeffe ma mai conclusi completamente come li volevo... go fatto e aggiornado + versioni de db per vegnir incontro alle nove esigenze... e alla fine no go avudo el tempo de metter dentro la roba che me serviva. risultato: non stago usando nessun de 'sti programmi e non i funziona neanche ben.. (a volte aggiorno qualcosa a man sul database direttamente)

per quanto riguarda un programma spese, gavevo una mezza idea de crearme un programma sul qual specificar ogni tipo de spesa che fazo in modo da gaver un grafico completo delle spese del mese.

ps: iera solo l'idea de farlo.. non che sia difficile.. ma ghe vol tempo e voia... e siccome manca entrambi.. :D (magari un giorno me sento ispirado e lo fazo a 3/4)

Per le spese mensili io uso un semplice exel.

Ci fanno il bilancio anuale di aziende con fatturati di milioni di euro e non ha un centinaio di entrate ed uscite giornaliere... direi che basta anche per la mia contabilità mensile.

Exel se lo si sa urare bene ti fa di tutto.

Per quanto riguarda i DB... ne esistono a bizzeffe ma è un categoria di softwere che pare non accontentare mai nessuno. O manca qualcosa o troppo complicato o scomodo...

Con Acces di microsoft (per dirne uno di ampia distribuzione) ci pui fare i tutto ma lo trovo un po complicatino e scomodo.

L'ultimo databese che ho veramente aprezzato era "data base" (che fantasia) su Amiga.