SandroWeb Posted September 1, 2004 Report Posted September 1, 2004 Per chi ghe pol interessar (in particolar modo a Tuxav ) metto el link per scaricare il pacchetto COMPLETO (260 mega circa) del Service Pack 2 per windows xp: la microsoft consiglia de spetar ancora qualche giorno per scarigar la version più piccola da windows update, ma la version completa pol sempre servir un domani che se formatta tutto e se devi reinstallar senza denovo riscarigar el tutto Service Pack 2 ITA per Windows Xp Quote
Golfoblu Posted September 1, 2004 Report Posted September 1, 2004 grazie per la informazion, ma mi continuo col mio vecio e bon WinMe, per mi che no fazo ecessi, solo el Flight Simulator per svolar ogni tanto per el mondo e sora el nostro golfo e citá, va benon con 256 de RAM. In sti giorni devo formatar uno dei tre HD che gó e tacarlo de novo. Aprofitando sto argomento, PER Sandro, te troveria interesante verzer un argomento informatico / multimediale ??? sul forum, per sbisigar ogni tanto ?? Fabio Quote
SandroWeb Posted September 1, 2004 Author Report Posted September 1, 2004 Aprofitando sto argomento, PER Sandro, te troveria interesante verzer un argomento informatico / multimediale ??? sul forum, per sbisigar ogni tanto ?? Perchè no? Basta però che no scrivemo solo mi e ti...me par che dei altri utenti che scrivi, forsi sta roba ghe podessi interessar anche a qualchedun altro Quote
Golfoblu Posted September 1, 2004 Report Posted September 1, 2004 no xé forsi el caso nostro, che saria per informazioni eventuali, ma per dar un'idea, qua xé un forum enorme solo de informatica, sai ben fato, in ordine de sezioni, con un volume de utenti e argomenti sai grande. Tuto fato per atualizar, informar e principalmente aiutar i utenti a risolver i eterni problemi del Win. Ovio xé tuto in portoghese, ma per curiositá deghe un'ociada per veder come xé ben messo. www.baboo.com.br el xé fato proprio per chi sbisiga con l'informatica. Fabio Quote
SandroWeb Posted September 1, 2004 Author Report Posted September 1, 2004 Altri bei forum in italian xe quel de Wintricks o anche quel de Hw upgrade...oltre a quel de Html.it dove se parla principalmente de tematiche riguardanti el web Quote
Starlite Posted September 1, 2004 Report Posted September 1, 2004 S'ciavi de Guglielmo Cancelli... mi go la Suse 9.1 profeSional!!!!!!! Quote
SandroWeb Posted September 2, 2004 Author Report Posted September 2, 2004 S'ciavi de Guglielmo Cancelli... mi go la Suse 9.1 profeSional!!!!!!! Ah a proposito te go de tornar i cd della Suse Quote
Kiriranshelo Posted September 23, 2005 Report Posted September 23, 2005 Ah a proposito te go de tornar i cd della Suse azzz... che razza de ot.... nominar suse in un thread su Xp... come nominar el diavolo in paradiso o el signor all'inferno.. me meraviglio de ti Sandro a proposito. cosa pensè de questo service pack? go sentido che tutti se lamenta che el xe pesante e che ga tante robe inutili.. a mi l'unico problema che me da xe el centro sicurezza che el me segnala che el pc no xe protetto perchè go disattivado el firewall. presto proverò a installar un novo firewall magari rilevado anche dal centro sicurezza (el firewall de windows non lo voio al momento) cussì non me darà la segnalazion a ogni riavvio (se pol impostar come non monitorato.. però a ogni riavvio el torna a segnalarme) ps: tutto sommato el windows Xp con interfaccia classica non me dispiasi. Quote
trert Posted September 23, 2005 Report Posted September 23, 2005 mi sinceramente gavendo disabilitado el FW interno e rialzado el nume de connessioni massime bloccado con el SP2 no go trovado differenze.. Quote
Recommended Posts