Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Stavolta i pesimisti, tra cui mi, ga avù ragion. La Triestina giochicchia sperando che el Toro se contenti de un punto, ma queste xe squadre che ala prima ocasion te la fica... e infati, cussì xe stà. I granata ga fato poco o niente (a parte un tiro de testa pericoloso), ma la prima volta che ga avù l'ocasion no se la ga fata scampar. Po' per de sora ghe gavemo anche regalà el bis e bonanote...

Go paura che sti muli se ga un poco sentà, desso che no i ga più el fogo soto el c.. no i zoga cola determinazion che ghe vol per far risultato. i se devi meter in testa che no i xe diventai fenomeni, e se no i spuda l'anima i pol ciaparle da tuti, come se inveze i se impegna come i ga dimostrà de saver far i pol giogarsela con chiunque

Inviato

Mi no so dove anderemo a ciapar punti, a Piacenza non credo in casa col Mantova visto le difficoltà della difesa e la sterilità dell'attacco forse 1 punto infine a Bari xe de sperar che essendo salvi i se accontenti del pareggio. Non so se ne basterà sti eventuali 2 punti. Speremo :papa: cmq non xe giusto dover patir cussì :pianto:

Inviato

Era una partita difficile. L'abbiamo giocata con poca voglia. Adesso è meglio concentrarci sulle partite restanti e sperare che le pericolanti non facciano miracoli.

Inviato

Savevimo tutti che el Torino xe una squadra che no da spettacolo ma coi giogadori che i ga davanti noi perdona niente. Sinceramente iero convinto che un pareggio iera fattibile, gavemo regalado i gol (una costante) perchè gavemo una difesa che vien ricostruida ad ogni partida con tutti i limiti che comporta. Adesso bisogna veramente zercar punti salvezza fora casa, visti i risultati delle altre squadre, mi resto fiducioso. L'ultima roba, anche ieri go avudo la dimostrazion che esiste la sudditanza arbitrale per certe squadre che "no devi perder" :vino::vino:

Inviato

gioco brutto... poca voia... palle troppo alte e lunghe.. me sembrava che i giogassi a pallavolo... il tutto condito da una arbitraggio, che a mio parere, iera bastanza a senso unico verso el torino... cmq.. poco de dir, i ga gioga mal!

Una cosa che secondo mi xè anche de dir.... non te pol nelle ultime partide, che pol valer la salvezza sicura, metter giogadori che ga gioca poco o mai... Vol dir esser polli! Proprio perchè gavemo de salvarse ga de esser i meio giogadori in campo!

Inviato

saretta Inviato il 07 maggio 2006, 12:38

Una cosa che secondo mi xè anche de dir.... non te pol nelle ultime partide, che pol valer la salvezza sicura, metter giogadori che ga gioca poco o mai... Vol dir esser polli! Proprio perchè gavemo de salvarse ga de esser i meio giogadori in campo!

Hai perfettamente ragione!!!Speremo ke con el Piacenza nol fazi esperimenti. Gavemo bisogno de punti x non trovarse a dover far lo spareggio. :incazzado:

Inviato

Sinceramente della partita di ieri non ho ben capito la presenza in campo di giocatori che solitamente non partono titolari, come se stessimo disputando un'amichevole...Detto questo, sono convintissimo che ormai la salvezza sia acquisita, i due punti (almeno), che secondo me sono ampiamente alla nostra portata nelle prossime tre partite, ci metteranno al sicuro, perchè non credo che contemporaneamente l'Avellino, l'Albinoleffe e la Ternana ne facciano nove...

Ieri comuqnue dagli highlits della partita ho riscontrato la costante che ci ha accompagnati per tutta la stagione: fatichiamo da bestie a buttarla dentro...Sono convinto che a Piacenza ci rifaremo...

Inviato
a piacenza forse non sarà impossibile fare un punto, ma tu credi che a Mantova ci faranno fare punti??? io non credo proprio...

El Mantova no xe che stia zogando a meraviglia ultimamente, basta vardar el ruolino de marcia che i sta tenindo. Sicuramente l'ultima gara al Rocco contro de lori (visto che proprio col Mantova sarà l'ultima apparizion dell'anno a Trieste) no sarà semplice, ma credo che quela col Toro iera pezo...

Ovviamente a Piacenza se devi andar assolutamente a far punti, tre sconfitte de fila con due giornate de campionato al termine no xe che sia un toccasana, anzi

Inviato

ANIMO...Muli e Mule !!

Chi ci dara' una mano per la nostra salvezza e' il Vicenza che incontrera' l'Albinoleffe (a Vicenza) e l'Avellino (in Irpinia).

Io penso che gia' sabato sera avremo la certezza matematica, quella "vera" non quella che ci e' stata propinata da varie settimane.

Cordiali saluti, :bandieraalabarda:

Fabio (Stony Brook,N.Y.)

PS.: GRAZIE Sandro per averme ristabilido... la "baracca".

Inviato

torno solo deso su internet...

mama mia hce scazai che i jera, se i continua cussì o i ricostruisi completamente l squadra el prox anno o la gente dal stadio SCAMPA.

Bon che ghe ne vedo poche, ma una partida piu inutile de sta qua veramente no go mai visto :D I voleva perder, e i ghe la ga fata (no che el Torino meritasi particolarmente..)

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro