saretta Inviato 24 Maggio 2006 Segnala Inviato 24 Maggio 2006 Ve propongo questo sondaggin ... Mi abito in periferia, zona costalunga e xè un disastro... Mi son sai contenta che i ga fatto lavori de riqualificazion in centro... ma anche qua saria de sistemar un per de robette.... asflatar soprattutto alcune strade... Es. la camionale, soprattutto la parte che va da altura al bivio per cattinara.... xè dei busi spaventosi.. Es. el toko che va dal suddetto bivio per cattinara al novo toko che i ga fatto, in certi punti la strada pendi verso destra, se non te sta tento te va x le tue... Es. Erta S.Anna andassi slargada un pochetto onde evitar, come l'altra settimana che se incastri auto e bus... Eccc.. saria tanti esempi de far.. Insomma mi son per la riqualificazion della periferia! Ghe vol un pò de rinnovamento anche qua Cita
Starlite Inviato 24 Maggio 2006 Segnala Inviato 24 Maggio 2006 Ovio, xe de far tanti lavori in zone periferiche e semiperiferiche. I ga fato e i sta fazendo lavori a b.go S. Sergio, presempio. QUA per esempio se parlava della zona fiera - montebel. Cita
Stefano79 Inviato 24 Maggio 2006 Segnala Inviato 24 Maggio 2006 Perfettamente d'accordo. Qualcosa i sta za fazendo, ghe volerà ancora tempo... Cita
assist Inviato 24 Maggio 2006 Segnala Inviato 24 Maggio 2006 Si anche a rifar la periferia dopo el centro Cita
cenerentola82 Inviato 24 Maggio 2006 Segnala Inviato 24 Maggio 2006 Veramente in parallelo col centro vien la periferia. No se pol pensar de finir i lavori in centro per comninciar fora cità, perchè in centro sarà sempre qualcossa de far. Basta però che dopo la gente no rugni perchè xe tropi cantieri verti. Cita
tinuviel Inviato 24 Maggio 2006 Segnala Inviato 24 Maggio 2006 mi son zona servola, poco tempo fa i ga rifatto el boschetto...inveze de sistemar un poco meio le strade, far un parcheggio più grande (visto che no se podessi più parcheggiar in via pitacco causa la 8), far una piccola zona verde per veci e fioi...i gaverà speso una milionada per un boschetto che sta sora la fognadura! Per l'amor del cielo, no xè che i doveva lasoralo incolto, ma meter a posto le scale de piera (che no se sa ben perchè, i le ga lasade in remengo) e taiar l'erba e no meter 20 panchine e el guard rail stile "montagna" (sai fighi) ... i gaverà speso una vagonada per niente, i unici che passa per de là xè chi che porta fora el can e mi che vado a pie alle torri...Chi te vol che senti a ciapar aria...sora le fognadure??? Cita
cucciolina Inviato 24 Maggio 2006 Segnala Inviato 24 Maggio 2006 Certo che sì E son d'accordo con cenerentola. I dovessi far i lavori in parallelo, non prima in centro e dopo fora. Certo che el centro xe la copertina de una una città ma i triestini ga diritto ghe goderse anche una periferia decente. Cita
Tonio Inviato 24 Maggio 2006 Segnala Inviato 24 Maggio 2006 anche mi digo de sì!! no abito in città, però credo che sia giusto... che i sia de farli in parallelo no so, già xè una botta de cantieri verti, se i aggiungi altri poi diventa un casin in tuta la città... o almeno cussì penso mi... Cita
gigits Inviato 24 Maggio 2006 Segnala Inviato 24 Maggio 2006 perfettamente d'accordo nel fare lavori in periferia, in centro sarebbe ora che terminassero per porre fine ai disagi del traffico..... Cita
arska Inviato 24 Maggio 2006 Segnala Inviato 24 Maggio 2006 Veramente in parallelo col centro vien la periferia.No se pol pensar de finir i lavori in centro per comninciar fora cità, perchè in centro sarà sempre qualcossa de far. d'acordo al 100%. Assurdo pensar de divider le do robe. Mi poso dir che fin a 5 mesi fa vivevo in periferia (soto Kolonkovez) e no podè njanca gaver idea dei disagi! A San Sergio xe una regia in confronto, per dir: - NO esisteva cestini in giro. questo + gente mona = scovaze ovunque (MAI visto un netar) - Erba tajada se va ben ogni 4 mesi, ancora un poco ghe coreva el machete. Alteza max intorno ai 2 METRI.. e no parlo de graja, parlo de davanti i condomini, che tra l'altro erba no esisti praticamente piu, xe quasi solo strazacavei (no ve digo che bel col can) - Iluminazion publica quasi inesistente, o pseudo/abusiva (cavi che parti dal condominio liberi, ecc) - Servizio bus 0 (no un bus che entra in tel quartier?) ma forsi questa no xe tanto importante. - degrado general (cartei dei anni 50 mai piu cambiai, Scovazoni completamente ruzinidi là da anni, ecc) - pochisimi scovazioni, speso ulmi, e cmq lontan de casa (no i pol entrar in te le viuze con quei silostri, ah) = 10min a pie per andar e 10 per tornar, solo per svodar le scovaze (ogni giorno rompi un poco, poso asicurar) - total asenza de struture sportive publiche (solo una parochia, e messa mal), giardini atrezai, ecc. No UNA panchina, da nisuna parte. Podesi andar vanti meza ora. Xe veramente vergognoso che certe zone vegni tratade cusì solo perchè lontan dala strada principal e abitade principalmente da veci in afito. Ormai me go trasferì, quindi riporto e basta.. ripeto, S.Sergio xe una reggia in confronto. E xe pecà perchè spazio verde xe e ghe volesi veramente poco per meter su do robe e FAR MANUTENZION (quel che manca totalmente a ts per sparagnar). So che xe facile, ma no so se qualchidun ga mai fato un giro per le periferie tedesche o olandesi.. e cominciar a puntar a quel? Nisun chiedi erba tajada tipo pra de golf... solo decenza e dignità scuseme se son sta longo. Cita
trert Inviato 24 Maggio 2006 Segnala Inviato 24 Maggio 2006 mi go votado due xke me xe sbrisado el mouse! uff Cita
Ghost Inviato 24 Maggio 2006 Segnala Inviato 24 Maggio 2006 Firmo la tua pezione. Pure io son di zona costalunga e confermo le tue lamentele. Aggiungerei la zona dismessa la della rotonda della 34 che attualmente è adibita ad allevamento pantigane e zanzare (e ripetitori dei cellulari) che sarebbe da sistemare. L'unica cosa che hanno fatto ultimamente è il parcheggio della parrochia (cimitero e chiesa sono i locali che tirano di più in zona...) Cita
Malto Inviato 27 Maggio 2006 Segnala Inviato 27 Maggio 2006 1! Anche se riqualificar zone come Kolonkovez appunto (anche mia madrepatria) xe una sfida interessante.... Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.