Delio Posted June 4, 2006 Report Posted June 4, 2006 Mah, francamente non savessi dir, le amichevoli, come al solito, va ciapade co le pinzete, se sa che i nostri miliardari no spreca sudor se no ghe xe un obietivo concreto, del resto no me par che, a parte el Brasil, le altre staghi tanto meio, la Germania xe nel caos, l'Inghilterra no par proprio che sia un'iradedio, salterà fora certamente qualche sorpresa, ma per assurdo i podessi anche rivar in finale... le squadre deboli va fora subito, tra le altre no vedo nissuna netamente favorida, le sudamericane ga sempre avudo dificoltà quando se ga zogà in Europa (tranne el Brasil in Svezia). Quote
settoreemme Posted June 4, 2006 Report Posted June 4, 2006 Sicuramente i ne farà pagar el scandalo scoppià de recente. Se no 'ndemo fora subito, venimo eliminadi ai ottavi. Ma mi son pessimista e spero de esser smentido. Me seca che dal '94 no se pol più zigar "forza Italia!" per via de silvio... Quote
settoreemme Posted June 4, 2006 Report Posted June 4, 2006 Sicuramente i ne farà pagar el scandalo scoppià de recente. Se no 'ndemo fora subito, venimo eliminadi ai ottavi. Ma mi son pessimista e spero de esser smentido.Me seca che dal '94 no se pol più zigar "forza Italia!" per via de silvio... ...ma mi zigo lo stesso:"FORZA ITALIA!" Quote
Stefano79 Posted June 4, 2006 Report Posted June 4, 2006 Go paura che andaremo fora al primo turno Anche se spero de sbagliarme Quote
tinuviel Posted June 4, 2006 Report Posted June 4, 2006 son la più ottimista che ga votado quarti?? mah, sinceramente no so cosa spetarme...xè difficile dir quanto peserà la situazion, podessi eser che in sto caso i tiri fora i attributi...ma podessi anche esser che gavemo tuti contro, quindi...boh?! Quote
Jazz Posted June 4, 2006 Report Posted June 4, 2006 Allora, l'Italia perdi 0-1 col Ghana, vinzi 2-0 con gli Stati Uniti e 3-1 colla Repubblica Ceca. Uscimo ai ottavi perdendo 0-1 contro la Croazia ai supplementari Quote
Maurice Posted June 4, 2006 Report Posted June 4, 2006 Uscimo ai ottavi perdendo 0-1 contro la Croazia ai supplementari piuttosto la sedia elettrica!!! Comunque anche mi go,purtroppo la stessa sensazion de Stefano...andemo fora presto e i tirerà fora la scusa dello scandalo che i xe stai sconcentrai.... Poi ovio che spero che vinzemo la finale Quote
Malto Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 andemo fora presto, al più tardi ai ottavi.... bon otavo a tutti Quote
Tonio Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 Allora, l'Italia perdi 0-1 col Ghana, vinzi 2-0 con gli Stati Uniti e 3-1 colla Repubblica Ceca. Uscimo ai ottavi perdendo 0-1 contro la Croazia ai supplementari mi inveze spero riveremo almeno in semifinal... magari sarò troppo ottimista, però se i xè seri i se impegna sai de più, proprio per darse una certa serietà... speremo che segnemo all'ultimo minuto con la croazia!! Quote
Jazz Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 Allora, l'Italia perdi 0-1 col Ghana, vinzi 2-0 con gli Stati Uniti e 3-1 colla Repubblica Ceca. Uscimo ai ottavi perdendo 0-1 contro la Croazia ai supplementari mi inveze spero riveremo almeno in semifinal... magari sarò troppo ottimista, però se i xè seri i se impegna sai de più, proprio per darse una certa serietà... speremo che segnemo all'ultimo minuto con la croazia!! Questi xe i risultati che me xe vegnui fora giogando col computer Quote
saretta Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 Ma non so ... spero che fin ai quatri ghe rivemo andar... anche se credo che tutto sto scandal che xè venu fora proprio prima dei mondiali non ne sarà de aiuto, penso che i ne guarderà con occhio diverso.... Quote
Tonio Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 Allora, l'Italia perdi 0-1 col Ghana, vinzi 2-0 con gli Stati Uniti e 3-1 colla Repubblica Ceca. Uscimo ai ottavi perdendo 0-1 contro la Croazia ai supplementari mi inveze spero riveremo almeno in semifinal... magari sarò troppo ottimista, però se i xè seri i se impegna sai de più, proprio per darse una certa serietà... speremo che segnemo all'ultimo minuto con la croazia!! Questi xe i risultati che me xe vegnui fora giogando col computer speremo allora che il pc se gabbi sbaià sul risultato de italia-croazia!!! Quote
Maurizio72Ts Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 El responso del mio pc xe stado: Italia 4° classificata (dopo sconfitta 2-1 con l'Argentina) , mentre vincente la Germania 1-0 sul Brasile. Speremo de sbaliarse Quote
iguanadan Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 Allora, l'Italia perdi 0-1 col Ghana, vinzi 2-0 con gli Stati Uniti e 3-1 colla Repubblica Ceca. Uscimo ai ottavi perdendo 0-1 contro la Croazia ai supplementari ziopisella Jazz, poi? Torino invasa dai turchi, la morosa mi lascia per scappare con un rasta giamaicano e gli alieni conquistano la terra dopo che un meteorite ha cancellato la razza umana dalla faccia del mondo... Dico anch'io quarti. EDIT: che poi, cos'è 'ALTRO'? Perdiamo a tavolino? Vinciamo la finale e anche la finalissima contro Marte? Quote
cenerentola82 Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 Queste xe le quote per la vincente per BET365 Per Snai cambia legermente le quote ma la classifica dele favoride resta quela. Brasile 3.50 Inghilterra 8.00 Germania 9.00 Argentina 9.00 Italia 10.00 Francia 12.00 Olanda 13.00 Spagna 15.00 Portogallo 23.00 Repubblica Ceca 29.00 Svezia 41.00 Messico 51.00 Ucraina 67.00 Croazia 67.00 Costa d'Avorio 81.00 Serbia e Montenegro 81.00 USA 81.00 Australia 126.00 Polonia 126.00 Svizzera 126.00 Paraguay 201.00 Corea 251.00 Ghana 301.00 Tunisia 301.00 Giappone 301.00 Ecuador 301.00 Togo 751.00 Costa Rica 751.00 Angola 751.00 Iran 751.00 Arabia Saudita 1001.00 Trinidad e Tobago 1501.00 Quote
iguanadan Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 Iran 751.00 Beh, non sono mica tutte 'ste pippe... Quote
Stefano79 Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 EDIT: che poi, cos'è 'ALTRO'? Perdiamo a tavolino? Vinciamo la finale e anche la finalissima contro Marte? Buaahahahah, me lo chiedevo anche mi Quote
Cazzaballe Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 Allora, l'Italia perdi 0-1 col Ghana, vinzi 2-0 con gli Stati Uniti e 3-1 colla Repubblica Ceca. Uscimo ai ottavi perdendo 0-1 contro la Croazia ai supplementari Te me da anche qualche numero de giogar al lotto?? Cmq per mi o andemo fora subito o andemo in finale.. Dipendi se i giogadori gavera la testa per lasar perder el scandalo o no.. Quote
Alabardato siciliano Posted June 6, 2006 Report Posted June 6, 2006 Suppongo che il girone iniziale dovremmo superarlo, non sono certo Ghana e Stati Uniti a poterci fare molta paura...Ma dopo la vedo dure...diciamo che credo saremo eliminati agli ottavi, ma non lo dico per scaramanzia, solo per realismo...Una squadra che gioca col trequartista deve averlo al pieno della forma, e putroppo Totti non gode di ottima salute in questo momento. Inoltre, troppi uomini fuori forma: da Pirlo a Nesta, da Gattuso a Del Piero, e a questi si aggiunga anche il lieve infortunio di Zambrotta...Diciamo che chi ci accredita quali possibili vincitori, lo fa solo basandosi sul nome e non sui fatti... Quote
vco_neroazur Posted June 6, 2006 Report Posted June 6, 2006 non sono molto ottimista per sta nazionale, poi spero di sbagliarmi ma toni mi sembra un po cotto .... vincerà il brasile Quote
gigits Posted June 8, 2006 Author Report Posted June 8, 2006 mi sembra che stia emergendo una preferenza per i quarti... Quote
mula alabardata Posted June 27, 2006 Report Posted June 27, 2006 le 9 persone che ga vota "esce al primo turno" o "esci ai ottavi" ga sbaglia! ....x fortuna!!! :italia: Quote
Recommended Posts