saretta Posted June 27, 2006 Report Posted June 27, 2006 Forse non xè questa la session giusta x la discussion, al limite la sposte... Me chiedevo perchè in tutte le piazze italiane, o insomma nella maggioranza, xè i grandi schermi per veder le partide dell'Italia... A trieste, non xè niente, solo nei bar... Non capiso perchè... cosa ghe pesa metter un schermo per veder la partida tutti insieme? buh Quote
Maurice Posted June 27, 2006 Report Posted June 27, 2006 I lo farà SOLO SE andemo in finale,secondo mi Dopotutto i ga fatto el festivalbar e le sue monade allegate...un schermo i lo podessi anche metter Quote
tifone Posted June 27, 2006 Report Posted June 27, 2006 Beh dirìa che metter un megaschermo costa bori Quote
tinuviel Posted June 27, 2006 Report Posted June 27, 2006 si, ma i mondiali passadi ghe iera i maxischermi! No me ricordo se l'ultimo o el penultimo, ma andavo a veder le partide al grezar...pol esser? La mia memoria fa cilecca... Quote
Maurice Posted June 27, 2006 Report Posted June 27, 2006 Forsi nel 98....per quel in Korea lo escluderia Quote
saretta Posted June 27, 2006 Author Report Posted June 27, 2006 si, ma i mondiali passadi ghe iera i maxischermi! No me ricordo se l'ultimo o el penultimo, ma andavo a veder le partide al grezar...pol esser? La mia memoria fa cilecca... eh la veciaia fa brutti scherzi ah! cmq me ricordo che l'ultimo mondiale iera el maxi schermo sia in piazza che in stadio Quote
molly Posted June 28, 2006 Report Posted June 28, 2006 si me ricordo anche mi che in stadio i gaveva messo anni fa un maxi schermo... anche mi penso che se l'italia va in finale i lo metti... ... certo che star in piazza unità sotto el sol veder le partide pomeridiane non devi esser el massimo... meio i baretti con tanto de aria condizionata o cmq posti per sentarse all'aperto ed in ombra Quote
Maurice Posted June 28, 2006 Report Posted June 28, 2006 Sì,ma sa che festaza dopo in piazza unità se se vinzi? Quote
gigits Posted June 30, 2006 Report Posted June 30, 2006 Sì,ma sa che festaza dopo in piazza unità se se vinzi? in stadio sarebbe un'ottima idea! un maxischermo davanti ad una delle due curve.... Quote
mula alabardata Posted July 5, 2006 Report Posted July 5, 2006 chissà se x la finale i riverà a organizzar qualcosa.... Quote
giuli Posted July 5, 2006 Report Posted July 5, 2006 chissà se x la finale i riverà a organizzar qualcosa.... l'entusiasmo non manca e chissà che non si riesca a far qualcosa! Quote
mula alabardata Posted July 5, 2006 Report Posted July 5, 2006 chissà se x la finale i riverà a organizzar qualcosa.... l'entusiasmo non manca e chissà che non si riesca a far qualcosa! magari!! soffrir tutti assieme x poi.... Quote
Delio Posted July 5, 2006 Report Posted July 5, 2006 chissà se x la finale i riverà a organizzar qualcosa.... l'entusiasmo non manca e chissà che non si riesca a far qualcosa! magari!! soffrir tutti assieme x poi.... ...pianzer e maledir i francesi? SCHERZO!!!!! Quote
giuli Posted July 5, 2006 Report Posted July 5, 2006 In ogni caso io lo guarderei a casuccia come sempre con la cronaca dell'insuperabile Caressa! Quote
Stefano79 Posted July 5, 2006 Report Posted July 5, 2006 Ieri la semifinale la go vista dal maxi(per modo de dir)schermo che i ga messo fora del Mandracchio Quote
settoreemme Posted July 5, 2006 Report Posted July 5, 2006 In ogni caso io lo guarderei a casuccia come sempre con la cronaca dell'insuperabile Caressa! Caressa e Bergomi. I migliori!!! Quote
mula alabardata Posted July 5, 2006 Report Posted July 5, 2006 ciò ma saria bel ah veder la partida tutti assieme... x patir o x tutti assieme! Quote
Recommended Posts