dido76 Posted July 1, 2006 Report Posted July 1, 2006 alora, mi go casa un ruter dela robotics che go ciolto da più de 1 anno (in triestin anno no xè elegante qua )...al'epoca lo go instalado senza problemi e per un bel po' el ga fato el suo bel lavor (in realtà lo dopravo esclusivamente al posto del modem senza altri pc tacadi). a un certo punto el ga dito basta,mi no te colego + a internet...e xè andada cusì. prove su prove su prove e giorni su giorni senza colegarme...al punto che go deciso de ciamar l'asistenza libero pensando che iera problemi de rete internet de lori...me riva el tecnico e....el taca el suo modem e via....internet va... conclusion sua: xè el mio ruter che no va, nol ricevi la portante. resto come un mona e lo saludo col va via...torno casa...e provo tacar el modem adsl che gavevo prima de sto ruter e son subito colegado. ora sicome sto ruter sula scrivania me urta che el fazi de sopramobile e basta secondo voi cosa poso far? come vedè mi internet col modem adsl me funzia...se meto el ruter no go banda. e za che ghe semo...x colegarme anche con sto modem spesso go de riaviar el pc un 2 volte xkè se no no se colega. e no go virus (neanche el gato),spywar e menade varie (o almeno no me li trova i vari programini). bel casoto eh Quote
Ghost Posted July 1, 2006 Report Posted July 1, 2006 Controlla la configurazione del router. Prova a mettere i parametri di connession manualmente (nel caso sia il sistema automatico che non funziona). Se questo non funziona c'è poco cosa fare... riportalo in negozio. Se ha solo 1 anno dovrebbe essere ancora in ganzia. Te lo devono sostituire con uno funzionante. Quote
dido76 Posted July 1, 2006 Author Report Posted July 1, 2006 Controlla la configurazione del router.Prova a mettere i parametri di connession manualmente (nel caso sia il sistema automatico che non funziona). Se questo non funziona c'è poco cosa fare... riportalo in negozio. Se ha solo 1 anno dovrebbe essere ancora in ganzia. Te lo devono sostituire con uno funzionante. mediawhoreld ....i me ga da el numero de telefono dela robotics e sotointeso el "ciavite" Quote
cocal Posted July 1, 2006 Report Posted July 1, 2006 in base alla normativa europea te ghe pol far presente gentilmente che el responsabile dela garanzia xe el venditor... Mi comunque controlleria ben i setup prima de darlo per morto, che me xe capità router che se xe resettadi... e se te ami el riscio, prova a aggiornarghe el firmware... Una domanda: el xe miga morto dopo un temporal? Beh in caso no sta mai dirghelo per la garanzia Quote
SandroWeb Posted July 1, 2006 Report Posted July 1, 2006 Altra domanda: no xe che te pol far un reset del router? Cussì te riporti la configurazion base.... Quote
Cazzaballe Posted July 3, 2006 Report Posted July 3, 2006 Mi go el router in assistenza de 3 settimane!!! Deso vado in internet solo dall'università... Mi me se ga brusa le porte ethernet, se scollegava drio man.. Quote
dido76 Posted August 6, 2006 Author Report Posted August 6, 2006 ogi go riprovado a tacar el suddetto router...niente de far...no ciapa el sengal telefonico (portante insoma)...go denovo tacado el "vecio" modem adsl usb.la garanzia no xè scaduda...el xè de otobre del 2005...se me gira le pelotas doman matina vado zo de mediaworld e chissà che no scampi una discusioncina se no i vol far asistenza Ps:che bale cmq,go visto a quanto che i li vendi adeso...se no go visto mal ala stesa cifra che go pagado el mio deso i da quel con el wifi. sta tecnologia che costa sempre meno dopo che te la ga za ciolta Quote
dido76 Posted August 6, 2006 Author Report Posted August 6, 2006 Altra domanda: no xe che te pol far un reset del router? Cussì te riporti la configurazion base.... go provado sia el reset "momentaneo" che el reset che doveria riportar a default la configurazion del router...niente da fare...boh Quote
Recommended Posts