Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Za volevo mandar piu' foto e vedo che sotto se pol allegar solo una, se me save dir come se fa a postar piu' de una alla volta , ve sarò grato :)

- premetto che nessuna superera' i 800 pixel de lato e 85 kbyte

ecco Goldie, el mio gatton sai fotogenico ( de sicuro saaaai piu' de mi :p )

p.s. go fatto l'anteprima ma no vedo la foto... spero dopo se la vedi ....

post-25-1152873245_thumb.jpg

Inviato

UPLOAD IMMAGINI

ecco come far l'upload.. :)

bel bel gatto! me lassa perplesso el taio.. xe forsi troppo poco sfondo? oppur te ga messo troppa parte dx??

se te volevi taiar el musetto.. xke no taiarlo a metà perfetta.. per mi vegnisi figo!

Inviato

l'inquadratura me piasi veramente una cifra, forsi serando un poco de piu el diaframma se podeva meter a fogo sia el naso che i oci... ma cmq el zogo de ciaro/scuro xe sai bel :D

:fiuclap::fiuclap:

Inviato

Grassie a tuttiiii per i bei comenti :)

Riguardo l'inquadratura, xe de tenir presente che xe un gatto, e el se movi sempre, iera una botta de fortuna beccarlo cussi', comunque me piasi cussi' come xe, pecca per le orecie, ma bon, me piasi sai el chiaro-scuro e volevo proprio cussi' :)

Apertura piu' piccola: cosa impossibile con la luce che ghe iera, la saria vignuda mossa.

A presto con altre foto :)

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro