fotogattin Inviato 14 Luglio 2006 Segnala Inviato 14 Luglio 2006 Za volevo mandar piu' foto e vedo che sotto se pol allegar solo una, se me save dir come se fa a postar piu' de una alla volta , ve sarò grato - premetto che nessuna superera' i 800 pixel de lato e 85 kbyte ecco Goldie, el mio gatton sai fotogenico ( de sicuro saaaai piu' de mi ) p.s. go fatto l'anteprima ma no vedo la foto... spero dopo se la vedi .... Cita
trert Inviato 14 Luglio 2006 Segnala Inviato 14 Luglio 2006 UPLOAD IMMAGINI ecco come far l'upload.. bel bel gatto! me lassa perplesso el taio.. xe forsi troppo poco sfondo? oppur te ga messo troppa parte dx?? se te volevi taiar el musetto.. xke no taiarlo a metà perfetta.. per mi vegnisi figo! Cita
tuxav Inviato 14 Luglio 2006 Segnala Inviato 14 Luglio 2006 l'inquadratura me piasi veramente una cifra, forsi serando un poco de piu el diaframma se podeva meter a fogo sia el naso che i oci... ma cmq el zogo de ciaro/scuro xe sai bel Cita
polpetta Inviato 14 Luglio 2006 Segnala Inviato 14 Luglio 2006 diria che xe una figada... bel micion si Cita
cucciolina Inviato 14 Luglio 2006 Segnala Inviato 14 Luglio 2006 Ma che beeeeeeeeel micino Non commento a livello tecnico perchè no so però xe bellissimo sto gattin Ga dei oci bellissimi Cita
Stefano79 Inviato 14 Luglio 2006 Segnala Inviato 14 Luglio 2006 Sai bel el soggetto...e bravo el fotografo Cita
fotogattin Inviato 14 Luglio 2006 Autore Segnala Inviato 14 Luglio 2006 Grassie a tuttiiii per i bei comenti Riguardo l'inquadratura, xe de tenir presente che xe un gatto, e el se movi sempre, iera una botta de fortuna beccarlo cussi', comunque me piasi cussi' come xe, pecca per le orecie, ma bon, me piasi sai el chiaro-scuro e volevo proprio cussi' Apertura piu' piccola: cosa impossibile con la luce che ghe iera, la saria vignuda mossa. A presto con altre foto Cita
SandroWeb Inviato 15 Luglio 2006 Segnala Inviato 15 Luglio 2006 Che bella bestiuza! E che bella foto! Cita
molly Inviato 17 Luglio 2006 Segnala Inviato 17 Luglio 2006 che bel gato che te ga... bei occioni verdi el ga Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.