giuli Posted July 14, 2006 Report Posted July 14, 2006 Centro Espositivo d'Arte Moderna e Contemporeanea Ex-Pescheria Centrale di Trieste Sabato 22 Luglio - Domenica 22 Ottobre 2006 Dalle ore 10 alle ore 23 tutti i giorni Prezzo del biglietto: normale 10 €, ridotto 7€ Sito Ufficiale: Andy Warhol timeboxes Quote
saretta Posted July 14, 2006 Report Posted July 14, 2006 si si andarò anche mi... sperando che sia bel e che sia sai roba de veder, anche perchè xè anche a milano una mostra su Warhol Quote
babatriestina Posted July 14, 2006 Report Posted July 14, 2006 mi no so, mi sto Warhol no me ga mai convinto ssai... Quote
cucciolina Posted July 14, 2006 Report Posted July 14, 2006 mi no so, mi sto Warhol no me ga mai convinto ssai... A mi neanche No me piasi l'arte moderna. A dir el vero non la considero tanto arte... Boh Cmq, grazie lo stesso Giuli Quote
mula alabardata Posted July 14, 2006 Report Posted July 14, 2006 mi no so, mi sto Warhol no me ga mai convinto ssai... disemo che l'arte moderna pol piaser o non piaser... cmq xe uno famoso, quindi colgo l'occasion x andarlo a veder... Quote
tinuviel Posted July 14, 2006 Report Posted July 14, 2006 neanche a mi me piasi tantissimo l'arte moderna, ma xè sempre delle eccezioni! E poi, bisogna sfruttar ste manifestazioni, più gente ghe va più xè facile che in futuro i ghe ne farà altre! E poi, anche se pol no piaser, el ga fato la storia del 900, chi no conosi le stampe de Marilyn Monroe? Quote
diego Posted July 14, 2006 Report Posted July 14, 2006 Disemo chel'artista no xe tanto mal, dopo xe soggettivo, come per Picasso pol piazer o meno o niente. Conosè la storiella su Di Piazza e Warhol,. Quando i doveva preparar la mostra ghe xe stà dito a DiPiazza che no iera facile reperir e aver le opere de questo Artista famosissimo nel mondo.Sentindo questo el nostro meraviglioso Sindaco ghe ga dito: ah, xe difficile, allora ghe penso mi!!!Dame el telefono che lo ciamo personalmente. STORIA VERA. Quote
diego Posted July 14, 2006 Report Posted July 14, 2006 No posso far nomi,ma xe un giornalista del Piccolo che me la ga contada. Quote
Starlite Posted July 14, 2006 Report Posted July 14, 2006 Go visto navigando un banner pubblicitario (doveva esser su CorSera o Repubblica) de pubblicità alla mostra e un concorso per vinzer un weekend a Trieste Quote
tinuviel Posted July 14, 2006 Report Posted July 14, 2006 anche sul sito de mtv xè un concorso del genere... Quote
arska Posted July 15, 2006 Report Posted July 15, 2006 quela de DiPiaza anca mi la savevo, ma i me gaveva dito che jera stado un asesor (tropo de rider) :D cmq mi andarò sicuro vederla, perchè me piasi (no tuta, ma bon) la pop art cmq, el sito xe de un bruto veramente comovente Quote
giuli Posted July 15, 2006 Author Report Posted July 15, 2006 cmq, el sito xe de un bruto veramente comovente Fa pianzer Quote
basketteam Posted July 29, 2006 Report Posted July 29, 2006 Disemo chel'artista no xe tanto mal, dopo xe soggettivo, come per Picasso pol piazer o meno o niente.Conosè la storiella su Di Piazza e Warhol,. Quando i doveva preparar la mostra ghe xe stà dito a DiPiazza che no iera facile reperir e aver le opere de questo Artista famosissimo nel mondo.Sentindo questo el nostro meraviglioso Sindaco ghe ga dito: ah, xe difficile, allora ghe penso mi!!!Dame el telefono che lo ciamo personalmente. STORIA VERA. confermo, la xe uscida anche sul Piccolo la gaffe del sindaco... go ridù 10 minuti... povero Roby... però come ga dito Silvio col xe vignù a Trieste, el ne caverà l'ICI, quindi mi che go de cior casa ma son giovine e squattrinà cronico son contento de gaverlo de novo come sindaco :s'ciopado: :s'ciopado: Quote
tinuviel Posted July 29, 2006 Report Posted July 29, 2006 però come ga dito Silvio col xe vignù a Trieste, el ne caverà l'ICI, quindi mi che go de cior casa ma son giovine e squattrinà cronico son contento de gaverlo de novo come sindaco :s'ciopado: :s'ciopado: speremo...ma za col ga vinto el ga dito che la diminuiva NO che la cavava... Quote
Starlite Posted July 29, 2006 Report Posted July 29, 2006 [mod] no andemo off topic su argomenti delicati [/mod] grazie Quote
saretta Posted August 3, 2006 Report Posted August 3, 2006 ieri son andada a veder la mostra.. bhe me ga un pò deluso. iera pochissima roba in mostra! bel perchè me piasi l'arte moderna, la pop art x l'esattezza, e warhol xè un mito, ma la mostra devo dir la verità xè molto povera! E poi.... piccolo appunto per la biglietteria: i fa molte discriminazioni! Per aver el bilgietto ridotto non basta esser studenti universitari, ma anche aver un età inferiore ai 25 anni!! per via de questa discriminazion, xkè mi son studente ma go più de 25 anni, go paga l prezzo pien! Quote
666 Posted August 3, 2006 Report Posted August 3, 2006 E poi.... piccolo appunto per la biglietteria: i fa molte discriminazioni! Per aver el bilgietto ridotto non basta esser studenti universitari, ma anche aver un età inferiore ai 25 anni!! per via de questa discriminazion, xkè mi son studente ma go più de 25 anni, go paga l prezzo pien! te podevi studiar de piu quando te gavevi meno de 25 anni Quote
saretta Posted August 4, 2006 Report Posted August 4, 2006 E poi.... piccolo appunto per la biglietteria: i fa molte discriminazioni! Per aver el bilgietto ridotto non basta esser studenti universitari, ma anche aver un età inferiore ai 25 anni!! per via de questa discriminazion, xkè mi son studente ma go più de 25 anni, go paga l prezzo pien! te podevi studiar de piu quando te gavevi meno de 25 anni eh .. grazie, ma la mia laurea xè nova confronto alle altre.... quindi me son iscirtta che gavevo 23 anni! Bon ma cmq... questo non centra, studente xè studente, e che cacchio! Quote
arska Posted August 4, 2006 Report Posted August 4, 2006 (OT) beh, si. Studente xe agevolado perchè studiando nol lavora.. quindi ste discriminazioni xe una boiada (tra l'altro, mai sentida per altri loghi) Quote
dido76 Posted August 6, 2006 Report Posted August 6, 2006 Conosè la storiella su Di Piazza e Warhol,. Quando i doveva preparar la mostra ghe xe stà dito a DiPiazza che no iera facile reperir e aver le opere de questo Artista famosissimo nel mondo.Sentindo questo el nostro meraviglioso Sindaco ghe ga dito: ah, xe difficile, allora ghe penso mi!!!Dame el telefono che lo ciamo personalmente. STORIA VERA. la xè stada publicada anche su Repubblica questa brillante notizia...tempo fa. Quote
_apostolozeno_ Posted August 7, 2006 Report Posted August 7, 2006 E' vero non c'è molto, ma per quel poco che c'è vale la pena. Wahrol era un genio. Senza ombra di dubbio. A chi piace la pop art io questa mostra la consiglio. Quote
mula alabardata Posted August 8, 2006 Report Posted August 8, 2006 domanda: dentro se pol far foto?? Quote
Recommended Posts