Jump to content

Recommended Posts

Posted

Centro Espositivo d'Arte Moderna e Contemporeanea

Ex-Pescheria Centrale di Trieste

Sabato 22 Luglio - Domenica 22 Ottobre 2006

Dalle ore 10 alle ore 23 tutti i giorni

Prezzo del biglietto: normale 10 €, ridotto 7€

Sito Ufficiale: Andy Warhol timeboxes

Posted

neanche a mi me piasi tantissimo l'arte moderna, ma xè sempre delle eccezioni! E poi, bisogna sfruttar ste manifestazioni, più gente ghe va più xè facile che in futuro i ghe ne farà altre! :D

E poi, anche se pol no piaser, el ga fato la storia del 900, chi no conosi le stampe de Marilyn Monroe?

Posted

Disemo chel'artista no xe tanto mal, dopo xe soggettivo, come per Picasso pol piazer o meno o niente.

Conosè la storiella su Di Piazza e Warhol,. Quando i doveva preparar la mostra ghe xe stà dito a DiPiazza che no iera facile reperir e aver le opere de questo Artista famosissimo nel mondo.Sentindo questo el nostro meraviglioso Sindaco ghe ga dito: ah, xe difficile, allora ghe penso mi!!!Dame el telefono che lo ciamo personalmente. STORIA VERA. :vino::vino:

Posted

Go visto navigando un banner pubblicitario (doveva esser su CorSera o Repubblica) de pubblicità alla mostra e un concorso per vinzer un weekend a Trieste :lol:

Posted

quela de DiPiaza anca mi la savevo, ma i me gaveva dito che jera stado un asesor (tropo de rider) :D :D :D

cmq mi andarò sicuro vederla, perchè me piasi (no tuta, ma bon) la pop art

cmq, el sito xe de un bruto veramente comovente :D

• 2 weeks later...
Posted
Disemo chel'artista no xe tanto mal, dopo xe soggettivo, come per Picasso pol piazer o meno o niente.

Conosè la storiella su Di Piazza e Warhol,. Quando i doveva preparar la mostra ghe xe stà dito a DiPiazza che no iera facile reperir e aver le opere de questo Artista famosissimo nel mondo.Sentindo questo el nostro meraviglioso Sindaco ghe ga dito: ah, xe difficile, allora ghe penso mi!!!Dame el telefono che lo ciamo personalmente. STORIA VERA. :vino::vino:

confermo, la xe uscida anche sul Piccolo la gaffe del sindaco...

go ridù 10 minuti...

povero Roby...

però come ga dito Silvio col xe vignù a Trieste, el ne caverà l'ICI, quindi mi che go de cior casa ma son giovine e squattrinà cronico son contento :testadamuro::testadamuro: de gaverlo de novo come sindaco :bandieraalabarda::bandieraalabarda: :s'ciopado: :s'ciopado:

Posted

però come ga dito Silvio col xe vignù a Trieste, el ne caverà l'ICI, quindi mi che go de cior casa ma son giovine e squattrinà cronico son contento :testadamuro::testadamuro: de gaverlo de novo come sindaco :bandieraalabarda::bandieraalabarda: :s'ciopado: :s'ciopado:

speremo...ma za col ga vinto el ga dito che la diminuiva NO che la cavava... :offtopic:

Posted

ieri son andada a veder la mostra.. bhe me ga un pò deluso. iera pochissima roba in mostra! bel perchè me piasi l'arte moderna, la pop art x l'esattezza, e warhol xè un mito, ma la mostra devo dir la verità xè molto povera!

E poi.... piccolo appunto per la biglietteria: i fa molte discriminazioni! Per aver el bilgietto ridotto non basta esser studenti universitari, ma anche aver un età inferiore ai 25 anni!! :incazzado: per via de questa discriminazion, xkè mi son studente ma go più de 25 anni, go paga l prezzo pien! :incazzado:

Posted

E poi.... piccolo appunto per la biglietteria: i fa molte discriminazioni! Per aver el bilgietto ridotto non basta esser studenti universitari, ma anche aver un età inferiore ai 25 anni!! :incazzado: per via de questa discriminazion, xkè mi son studente ma go più de 25 anni, go paga l prezzo pien! :incazzado:

te podevi studiar de piu quando te gavevi meno de 25 anni

:haha::haha::grin::grin:

Posted

E poi.... piccolo appunto per la biglietteria: i fa molte discriminazioni! Per aver el bilgietto ridotto non basta esser studenti universitari, ma anche aver un età inferiore ai 25 anni!! :incazzado:  per via de questa discriminazion, xkè mi son studente ma go più de 25 anni, go paga l prezzo pien! :incazzado:

te podevi studiar de piu quando te gavevi meno de 25 anni

:haha::haha::grin::grin:

:offtopic: eh .. grazie, ma la mia laurea xè nova confronto alle altre.... quindi me son iscirtta che gavevo 23 anni! Bon ma cmq... questo non centra, studente xè studente, e che cacchio! :offtopic:

Posted

(OT) beh, si. Studente xe agevolado perchè studiando nol lavora.. quindi ste discriminazioni xe una boiada (tra l'altro, mai sentida per altri loghi)

Posted

Conosè la storiella su Di Piazza e Warhol,. Quando i doveva preparar  la mostra ghe xe stà dito a DiPiazza che no iera facile reperir e aver le opere de questo Artista famosissimo nel mondo.Sentindo questo el nostro meraviglioso Sindaco ghe ga dito: ah, xe difficile, allora ghe penso mi!!!Dame el telefono che lo ciamo personalmente. STORIA VERA. :vino:  :vino:

la xè stada publicada anche su Repubblica questa brillante notizia...tempo fa.