Jump to content

Recommended Posts

Posted

Stanotte, mentre gavevo caldo e no rivavo dormir me xe vegnù in mente questo sondaggio :D

Non so perchè ma me pareva interessante :rolleyes:

Posted

Ho risposto che dipende da cosa gli servono.

Un amico di mio fratello era solito chiedere spesso prestiti anche ingenti.

Gli amici glieli rpestavano perché erano del idea che "per un amico questo ed altro".

Lui se gli giocava al casinò.

Come risultto gli amici gli avevano dato una mano a diventare un dipendente da gioco d'azzardo.

Un amico non è un bancomat. Un amico aiuta. Tal volta questo si fa tirando fuori soldi. talvolta questo si fa parlando e dandolgi una mano.

L'essere costretto a dover chiedere prestiti può avere due motivazioni:

Necessità o incapacità di gestione delle proprie possibilità finanziarie.

Ed un amico deve aiutarti nel modo opportuno a seconda dei casi.

Al di la di questo caso estremo eistono mille altri modi per buttare via soldi.

Posted

no me xe mai capita' questa situazion, digo comunque che voto uno nel senso che nel limite dele posibilita' zerco de aiutar al massimo un mio amico. Se xe un mio amico go fiducia in lui. Meto anche za in prevision che i tempi podera non eser rispetai e che podera' eserghe 1000 problemi ma queste xe robe che a mio avviso no pol rovinar una amicizia vera. Certo se dopo te vien a saver che i soldi lui li ga butadi e no te li rivedi piu, la arabiatura arrivera certamente ma zerchero' de no rovinar tuto parlandoghene con lui...

Posted

mi dipendi da cosa i ghe servi...

se ghe servi per cior ciche, droga o alcool col cavolo che ghe li presto :p

anche se per dir el vero quando qualcun me ga chiesto soldi non go mai esità ....

anche se più de tanti non posso prestar visto che non li go :lol: ma nel limite delle mie possibilità volentieri :lol: se xe per una buona causa

Posted

mi go risposto altro. Dipendi chi xè l'amico (pol anche esser fidado, ma se te sa che ga le mani bucade...), de quanti soldi se tratta, e quanti soldi go nel mio conto corrente! De solito son sempre in credito, ma se se parla de 100 euro no xè la fine del modo. Ma, dato che no navigo nell'oro, 1000 euro li presteria solo in caso de necessità vera. Se xè de mezzo una malattia, poi, li presteria anche a un amico un po' meno fidato...

Posted

partimo dal fatto che se un ghe servi ghe presto..

se xe amico me spingi ancora de più a prestarghe..

ai miei senza problemi ghe presto molto spesso 1000-2000 euro e go la certezza che in 1setimana i me li torna..

però.. go votado che me informo ben.. xke se ad una persona ghe servi i soldi per ciorse una roba futile.. no ghe li dago.. x droga o altro men che meno..

Posted

mi go risposto la 3... x mi no se scherza coi soldi. Cmq in condizioni particolari optasi anche x la 1 (amico che ghe servi x question de vita o de morte e el me li torna col pol, senza farghe pressioni)

Posted

prima ghe chiedo a cosa ghe servi... e poi vedo se prestargheli o meno... e questo non solo x grosse somme!

me xe capita spesso che i me chiedi: te me impresti 3 euro che me ciogo le cicche??

e mi "no, vara, me dispiasi, ma se xe x le cicche no" :aracheroba::noghesemo::noghesemo::noghesemo:

cmq no me xe mai capita de dover imprestar grosse somme...

se i me lo chiedesi credo che lo faria, se go la possibilità e se i me dà un poche de garanzie... :D

Posted

non go grossi problemi, se un ga veramente bisogno. ma a certe condizioni che pol esser el tempo per tornarmeli oppur a cosa ghe servi sti soldi ( soprattutto in caso de cifre alte)....

Posted
Per prestiti alti me informo prima sula motivo del prestito..... :rolleyes:

Te sa che mi no?

Dio, se presto dei soldi li presto a persone de cui me fido. Se me chiedi dei soldi (e non xe mai piacevole chieder soldi in giro!) ghe li presto lasando la libertà de volerme dir o meno el motivo.

Mi credo che cmq chiunque te chiedi dei soldi alla fine te disi de spontanea volontà per cosa ghe servi.

Forse sbaglio a far sto ragionamento. El "mal" te lo trovi drio a molti angoli, anche drio a quei conosudi. Dovessi fidarme de meno della gente ma proprio xe più forte de mi. Non ghe la fazo!

Posted

L'amico se lo iuta sempre volentieri. Purtroppo però co xè im mezo i soldi, quasi sempre, l'aiuto diventa un problema. Logicamente dipendi dalla cifra e dalla motivazion de questa richiesta.

Mi go votado "altro" per el semplice motivo che anche mi come (quasi) tutti voi, son propenso all'aiuto più o meno incondizionato.

Fortunatamente (no so se gavè notado la finezza che lo go sottolineado :rolleyes::D ) nessun amico me ga domandado soldi, probabilmente, essendo amico, el conossi le mie risorse :wacko::D .

L'unico che me ga domandado xè sta un parente (tra l'altro una cifra importante)..... indovinè come xè andà a finir :incazzado::incazzado::incazzado::incazzado: .... son ancora che me martello le ba...... :batti:

Posted

Ho risposto altro perchè il mio "NO" alla domanda è diverso da quello proposto. Per me "prestare soldi" significava "entrare in affari con..." e non bisogna mai mischiare i soldi con gli affetti. Se dopo le cose vanno male vi giocate un amico.

Posted
Per prestiti alti me informo prima sula motivo del prestito..... :rolleyes:

Te sa che mi no?

Dio, se presto dei soldi li presto a persone de cui me fido. Se me chiedi dei soldi (e non xe mai piacevole chieder soldi in giro!) ghe li presto lasando la libertà de volerme dir o meno el motivo.

Mi credo che cmq chiunque te chiedi dei soldi alla fine te disi de spontanea volontà per cosa ghe servi.

Purtroppo cucc molte persone non te disi la pura verità... a volte x soldi xè più facile mentir..

Mi non digo che un vero amico non te disi el motivo reale, ma a volte anche per la vergogna del motivo ... sa ...

Posted
me xe capita spesso che i me chiedi: te me impresti 3 euro che me ciogo le cicche??

e mi "no, vara, me dispiasi, ma se xe x le cicche no" :aracheroba::noghesemo::noghesemo::noghesemo:

Idem.. Chissà quante volte che go da sta risposta..

Posted

no so cossa votar :D

se se tratta de 10 20 30 anche 100, sempre che li gabio, per esigenze contingenti diria che no go problemi, sempre che sia un amico e so che me li torna, ma che no gabio dubbi su questo ecco

se se tratta de cifre importanti beh... se li go, se sto mio amico xe in difficolta' e ghe servi assolutamente per robe serie e go per prestar anche senza ritorno a breve diria che li presto

se me chiedi cifre importanti presumo che no gabi problemi a dirme per cossa, e spero che sia per necessita' reali, no perche' devi ciorse el stereo novo ecco :D

Posted

Siccome imprestavo soldi abbastanza facilmente,mai cifrone max 200 euri,e siccome la go ciapada in quel posto,adesso valuto tutti i pro e i contro prima de darghe agli amici che in realtà iera "amici".Per i famigliari più stretti no go nissun problema inveze se ghe servi.

Posted

Mi voto altro.

A determinadi amici ghe li daria senza problemi.. me basta vardarli nei oci per capir se xè una roba seria o meno. E poi non gaveria bisogno de chieder el motivo perchè so che l'amico me lo diria da solo.

A amici meno fidati, ghe chiederia el motivo.. se importante ok, se meno importante niente. Se vedo che i me ciol pel fiocco dimentico che i xè miei amici e chiudo una porta (eccetto che non sia un prestito per dipendenza (giogo, droga, etc).

Nel caso che li presto, non pretendo che i me vegni tornadi entro un tot.. me basta che la persona se impegni per tornarli.. magari a rate.. però me faria piazer veder l'impegno. E sempre se li presto, li presto fin che go a disposizion, se ghe dago de meno xè perchè non go la possibilità de dar de più, non perchè me secca.

Per quanto riguarda i familiari.. "parenti serpenti".. meio prestarli a un amico o a un famigliar molto, molto ma proprio molto stretto.

:bye: