Jump to content

Donne ed intimo-costumi mare

assist

Recommended Posts

Xe da un poco de tempo che me barcameno sta domanda: come mai le mule in estate no le ga problemi a farse veder in costume da mare, esibendo anche dei topless, mentre invece quando le vien viste con solo l'intimo addosso ( o ghe se vedi qualcosa grazie ad abbigliamenti generosi) le se imbarazza e le cerca de coprirse?

Fondamentalmente no vedo gradi differenze!

Avanti ragazzuole!Ponete fine al mio dubbio :lol:

:bye:

Uno dei tanti inperscrutabili misteri della natura di cui e ricco il mondo femminile :)

Credo sia più un modo conscio o inconscio del meccanismo dare e non dare.

Fare meschandaising senza rischiare di svalutare il proprio potere contrattuale :)

Il farsi vedere in intimo non deve essere una cosa "normale" ma una cosa che ti devi guadagnare.

perchè de solito l'intimo xe de pizzo o trasparente quindi traspari parti intime che inveze col costume de bagno xe coverte visto che xe fatto in un altro tessuto :D

infatti co go de ndar far visite mediche me metto reggiseni e slip in coton bianco che non traspari niente :lol:

devo dir che xè una domanda che me son fatta anche mi, anche sui muli...mah! Forse ga ragion Molly, l'intimo xè più trasparente e dà l'idea de più sexy rispetto al costume de bagno...che poi te trovi costumi talmente ridotti che xè meno coprenti dell'intimo xè un'altra storia...

Allora ghe go pensado sù :D

Un poco xe per quel che disi anche Molly ma, secondo mi, xe soprattutto una question de ambiente.

Al bagno xe tutti in costume, tutte le mule (o quasi) xe in bikini. Non te tiri l'attenzion perchè alla fine xe tutti "vestidi" più o meno uguali.

El completo intimo te lo mostri in situazioni particolari :baba: Capisso che alla fine xe più o meno la stessa roba ma, come disi la parola stessa, xe intimo e se i altri vedi, te metti in imbarazzo :rosso:

Questa xe la mia spiegazion. Ma non xe facile spiegarse ben in merito a sta domanda :D

l'intimo xè intimo....

costume da mare xè costume da mare!

costume xè fatto a posta per andar in giro in spiaggia...

l'intimo xè qls de molto personale, sensuale a volte, ga un altro significato per mi...

mi poi che vado pazza x completini intimi... go da quei che uso ogni giorno a quei che uso in situazioni particolari...

insomma non so se me son spiegada...

forse x i muli non ga sai differenza, ma xè una cosa intima.. profonda che una donna sa...

Le differenze non si vedono...ma ci sono.

La spiaggia è una specie di porto franco dove a volte si assiste ad esibizioni abbastanza perdibili. Questo è un luogo dove ci sono talmente tanti richiami che finiscono per annullarsi a vicenda.

L'intimo è una componente, interessante ma non essenziale, di un rapporto privato.

E' il desiderio che fa la differenza.

Le differenze non si vedono...ma ci sono.

La spiaggia è una specie di porto franco dove a volte si assiste ad esibizioni abbastanza perdibili. Questo è un luogo dove ci sono talmente tanti richiami che finiscono per annullarsi a vicenda.

L'intimo è una componente, interessante ma non essenziale, di un rapporto privato.

E' il desiderio che fa la differenza.

spiegazione perfetta!!!

Quoto la risposta de Cucciolina. Xe solo una question psicologica alla fine.

Personalmente no me vergogno a farme veder in boxer, tranne quando indosso quei senza boton davanti...no se sa mai..qualche movimento sbagliado e... :cossaaa?::merodolodalrider:

... minarelli 110? hehehe

cmq ogni tanto xè qualche fi*ona che passeggia in topless a barcola e te vedi gente che de colpo se butta in mar. Non go mai capì perchè....

asdasdsadsadasdasdsadadasdsadadadadasdasdasdadads

non son sai d'accordo... se l'intimo non xe in pizzo e non xe trasparente personalmente non me vergogno farme veder...

infatti l'estate scorsa ierimo de sera in spiaggia zogar balon a Lignan e per il troppo caldo gavevo tira via la canottiera e iero rimasta in reggiseno (quei coprenti con le spalline trasparenti - nero tra l'altro) e iera come aver el costume per cui non iera niente de vergognarse...

oddio poi xe quelle che va in topless senza problemi :unsure:

Dipendi tutto dalla circostanza, dall'ambiente che te circonda..

se son a casa, stago tranquillamente in mudande e reggiseno con i miei.. tanto xè come gaver el costume..

se son in spiaggia che giogo a balon, go caldo, me tiro via la maietta.. ghe sta.

se son con gente che conoso poco, magari tanta e gavesi de spoiarme e star in costume.. da sola.. xè uguale che star da sola in intimo.. [e quindi non lo faria].

perchè non xè cosa te indossi.. ma el momento in cui te lo indossi e le persone che te sta intorno... secondo mi.

:bye:

Edited by iaga