tifone Posted August 3, 2006 Report Posted August 3, 2006 All'80 festival alla fine ga fatto i foghi de artificio e allora go provà a far un poche de foto,metto su quele che me par migliori Quote
babatriestina Posted August 3, 2006 Report Posted August 3, 2006 eco un che come mi no dopra el trepiede ma te ga intivado le regolazioni Quote
tuxav Posted August 3, 2006 Report Posted August 3, 2006 fighe!!!!!! la penultima par una medusa! Quote
molly Posted August 4, 2006 Report Posted August 4, 2006 ciò che strane ara che vien le foto dei foghi un sembra un ufo e un sembra un polipo Quote
assist Posted August 4, 2006 Report Posted August 4, 2006 Che bele ste foto.....vien fora delle figure particolari con sti foghi Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.