Jump to content

Recommended Posts

Mai provada questa distro, come anche tante altre, a casa uso da sempre Slackware (ancora da quando se scarigava solo su floppy :p) e sul lavor prevalentemente Suse.

Non so a che punto sia slackware come aggiornamenti perche' el tipo me par che stava mal e son anda de recente a visitar la homepage ma no vedo nove release, dovesi zercar in rete come che va avanti sta distro (la migliore :D).

i kernel li scarigo e li compilo mi, odio configurar e gestir la macchina con kde/gnome & co, amo la shell e VI :D

tute le nove distro tendi a inserir tool de aministrazion che se asomiglia ma ala fine xe abbastanza diversi e va a lavorar sempre sui stesi file de configurazion che mi tocco a manina. Tropi frinzoli fronzoli ...

gavesi volu provar debian ma ormai son stabile su slack ... suse me trovo ben come stabilita' e aggiornamenti e compatibilita' con i server... mai un problema (no xe cusi x redhat D )

ah ma allora te slizighi ben con Linux....bravo bravo....complimenti. te me podex esser utile! mi ne go provade tante de distro alla fine ritorno alla mia Kubuntu in dual boot con

XP (purtroppo per certe robe....).....la Gentoo xe particolare...per quel chiedevo. Quindi se go bisogno de qualcosa pox chieder? :DDDD

gentoo no la go mai messa su... ma de quel che i disi, visto che te pol compilarte tutto da zero no te dovessi aver problemi a far funzionar qualsiasi cosa sia supportada... se te sa quel che te ga de far...

contrariamente, presempio alle edizioni free sicuramente de Mandriva e forsi Suse che ultimamente no te meteva dentro el file con le versioni dei moduli del kernel, che te servi per compilartene altri...

Per el resto Fedora, Suse e RHEL (effettivamente qualche rognetta...) per lavor, Mandriva per el papà nella vana speranza che no ghe servi troppe consulenze :rolleyes: , e OpenBSD per diletto e per farse mal :D