tuxav Inviato 25 Settembre 2006 Segnala Inviato 25 Settembre 2006 ecoci qua, visto che xe periodo de Oktoberfest e quindi, Monaco, me xe vegnu' in mente de scanerizar qualche diapo che go fato nel setembre 2004 quando son sta un per de giorni a Muenchen... questa xe Marienplatz, la piaza principale nel centro con sul sfondo el Rathaus (municipio)... questa xe sula strada piena de bei negozi che va dal Rathaus verso la stazion principale.. anche qua le biciclete no manca sempre el municipio.. Cita
tuxav Inviato 25 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 25 Settembre 2006 andando inveze un poco in periferia se pol far visita a questo bel castel, "Nynphenburg" con anche un giardin botanico (che no go visita'..) questo xe prima della entrata nel parco.. Cita
tuxav Inviato 25 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 25 Settembre 2006 zonto questa ultima foto che me piasi.. nel mio intento iera render l'idea che Monaco xe una cita' vivace piena de gente e anche godereccia.... le foto le go fate su diapositiva con una Canon A1 e digitalizade con un scanner diapo minolta Altre foto xe sul mio solito sito Andrea.TempoDiaframma.Com .. Cita
trert Inviato 25 Settembre 2006 Segnala Inviato 25 Settembre 2006 stika.. fighissime.. me piasi sai quela delle bici e la prima.. fenomenali Cita
molly Inviato 25 Settembre 2006 Segnala Inviato 25 Settembre 2006 bel .. .non son mai stada... sai bel... Cita
babatriestina Inviato 25 Settembre 2006 Segnala Inviato 25 Settembre 2006 e vegnude molto ben! se vedi che i originai xe belissimi! Mi iero a Monaco de picia, e la roba che me ga piasso de più xe stado el Glockenspiel ( carillon) del Municipio che ale 11 ( o le 12?) vien tuta una procession che gira. E po, per appassionai de musei, ben xe el Museo dela scienza e dela tecnica che xe ecezional, de picia me go entusiasmado per la ricostruzion dele miniere, de grande xe tuto bel, ma una roba che forsi nissun nota: ghe xe due musei de roba grecoromana, un de statue e un de vasi, un di fronte de l'altro, in quel de vasi, se va capita de passar, oltre che una colezion de gioielli de oro romani gnente mal, fermeve a vardar i pupoli dei vasi: xe una stupenda coppa con un mariner cola vela, ma po xe un sacco de ninfe e satiri che se la spassa in tanti modi ( sta roba me go inacorto solo che al ultima volta che iero là) In una cità dela bira come quela, go stentado a trovar un posto dove bever vin del Reno e della Mosella come che me piasi a mi- le luganighe bianche inveze me piasi tantissimo! Cita
tuxav Inviato 25 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 25 Settembre 2006 el museo dela tecnica xe belisimo, anche mi lo go visita' e xe enorme, un giorno no basta se te vol veder tuto con calma... navicele spaziali, aerei, auti.. modelini de dighe.. sai sai roba Me ga piaso tantisimo anche l'Englischer Garten, un mega parco con fiumi e lagheti in mezo dove i fazeva el bagno e anche surf su una mini cascata... xe spazi x zogar balon e qualsiasi altro sport, e qua e la xe i Biergarten dove al ombra te se pol gustar un bon bocal de bira da litro ... ahhhh che goduria Cita
tinuviel Inviato 25 Settembre 2006 Segnala Inviato 25 Settembre 2006 bele foto! Me piasi sai quelle del parco, soprattutto quella con el laghetto! Cita
cucciolina Inviato 25 Settembre 2006 Segnala Inviato 25 Settembre 2006 Grandissimo Av Bellissime foto. La prima xe spettacolare Devi esser posti sai sai bei. Mi ghe iero de picia picia e no me ricordo unca Cita
Stefano79 Inviato 25 Settembre 2006 Segnala Inviato 25 Settembre 2006 Ga zata el mulo, sempre dito Cita
saretta Inviato 25 Settembre 2006 Segnala Inviato 25 Settembre 2006 cehe bella!!! non ghe son mai stada.... ma me piasessi molto.... veramente belle foto!!!! Cita
tuxav Inviato 25 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 25 Settembre 2006 penso che el periodo piu bel x 'ndarghe sia setembre o primavera... e cmq no durante l'oktoberfest anche soto nadal co xe i mercatini me piasesi 'ndarghe .... Cita
tuxav Inviato 25 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 25 Settembre 2006 Capodanno a Monaco? aaha eh bel saria anche se penso sia tropo scandal.... e anche 'pericoloso' pero' tipo in primavera me piasesi tornarghe ... chisa che no se rivi combinar un weekend Cita
tinuviel Inviato 25 Settembre 2006 Segnala Inviato 25 Settembre 2006 devi esser blea sia in primavera che sotto Nadal...xè sul "genere " Vienna, che me xè piasuda tantissimo in quei due periodi! Cita
MONTAG Inviato 25 Settembre 2006 Segnala Inviato 25 Settembre 2006 Spendide foto che catturano la città in una bellisima giornata di sole. Una precisazione: l'Oktober fest, contrariamente all'idea associata al nome si svolge a settembre e finisce appena dopo il primo week-end d'ottobre. L'analogia con Vienna è abbastanza calzante tranne per il periodo della festa quando la città mostra il meglio di se Le persone diventano molto ospitali ed aperte. E' facile rimanere contagiati da questa situazione positiva: chiedere informazioni, fare amicizia Nel resto dell'anno diverse persone m'hanno raccontato che la mentalità diventa più allineata a quella di una qualsiasi grande città del nord europa. Comunque, se avete la possibilità visitatela perchè è una gran bella città, ma d'inverno è un pò troppo fredda per i miei gusti. Cita
Nona Picia Inviato 26 Settembre 2006 Segnala Inviato 26 Settembre 2006 Bravo Andrea, bellissime foto! Cita
Frankie Inviato 26 Settembre 2006 Segnala Inviato 26 Settembre 2006 Davvero complimenti per le foto! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.