Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

ecoci qua, visto che xe periodo de Oktoberfest e quindi, Monaco, me xe vegnu' in mente de scanerizar qualche diapo che go fato nel setembre 2004 quando son sta un per de giorni a Muenchen...

questa xe Marienplatz, la piaza principale nel centro con sul sfondo el Rathaus (municipio)...

muenchen-0002_copy.jpg

questa xe sula strada piena de bei negozi che va dal Rathaus verso la stazion principale..

muenchen-0006_copy.jpg

anche qua le biciclete no manca :D

muenchen-0005_copy.jpg

sempre el municipio..

muenchen-0012_copy.jpg

Inviato

andando inveze un poco in periferia se pol far visita a questo bel castel, "Nynphenburg" con anche un giardin botanico (che no go visita'..)

muenchen-0016_copy.jpg

questo xe prima della entrata nel parco..

muenchen-0015_copy.jpg

muenchen-0014_copy.jpg

Inviato

zonto questa ultima foto che me piasi.. nel mio intento iera render l'idea che Monaco xe una cita' vivace piena de gente e anche godereccia....

muenchen-0011_copy.jpg

le foto le go fate su diapositiva con una Canon A1 e digitalizade con un scanner diapo minolta :D

Altre foto xe sul mio solito sito Andrea.TempoDiaframma.Com ..

Inviato

e vegnude molto ben! se vedi che i originai xe belissimi!

Mi iero a Monaco de picia, e la roba che me ga piasso de più xe stado el Glockenspiel ( carillon) del Municipio che ale 11 ( o le 12?) vien tuta una procession che gira.

E po, per appassionai de musei, ben xe el Museo dela scienza e dela tecnica che xe ecezional, de picia me go entusiasmado per la ricostruzion dele miniere, de grande xe tuto bel, ma una roba che forsi nissun nota: ghe xe due musei de roba grecoromana, un de statue e un de vasi, un di fronte de l'altro, in quel de vasi, se va capita de passar, oltre che una colezion de gioielli de oro romani gnente mal, fermeve a vardar i pupoli dei vasi: xe una stupenda coppa con un mariner cola vela, ma po xe un sacco de ninfe e satiri che se la spassa in tanti modi :censura: ( sta roba me go inacorto solo che al ultima volta che iero là)

In una cità dela bira come quela, go stentado a trovar un posto dove bever vin del Reno e della Mosella come che me piasi a mi- le luganighe bianche inveze me piasi tantissimo!

Inviato

el museo dela tecnica xe belisimo, anche mi lo go visita' e xe enorme, un giorno no basta se te vol veder tuto con calma... navicele spaziali, aerei, auti.. modelini de dighe.. sai sai roba :D

Me ga piaso tantisimo anche l'Englischer Garten, un mega parco con fiumi e lagheti in mezo dove i fazeva el bagno e anche surf su una mini cascata... xe spazi x zogar balon e qualsiasi altro sport, e qua e la xe i Biergarten dove al ombra te se pol gustar un bon bocal de bira da litro ... ahhhh che goduria :D

Inviato

penso che el periodo piu bel x 'ndarghe sia setembre o primavera... e cmq no durante l'oktoberfest :D

anche soto nadal co xe i mercatini me piasesi 'ndarghe .... :D

Inviato
Capodanno a Monaco? :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

aaha eh bel saria anche se penso sia tropo scandal.... e anche 'pericoloso' :D

pero' tipo in primavera me piasesi tornarghe ... chisa che no se rivi combinar un weekend :p

Inviato

Spendide foto che catturano la città in una bellisima giornata di sole.

Una precisazione: l'Oktober fest, contrariamente all'idea associata al nome si svolge a settembre e finisce appena dopo il primo week-end d'ottobre.

L'analogia con Vienna è abbastanza calzante tranne per il periodo della festa quando la città mostra il meglio di se :D

Le persone diventano molto ospitali ed aperte. E' facile rimanere contagiati da questa situazione positiva: chiedere informazioni, fare amicizia :lol:

Nel resto dell'anno diverse persone m'hanno raccontato che la mentalità diventa più allineata a quella di una qualsiasi grande città del nord europa.

Comunque, se avete la possibilità visitatela perchè è una gran bella città, ma d'inverno è un pò troppo fredda per i miei gusti. :chezima::chezima::chezima:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro