cucciolina Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 (edited) Verzo sta nuova discussion in vista della prima de campionato de domenica Edited October 18, 2006 by tuxav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli61 Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 A questo punto basta vincere anche di un punto per il morale, x la classifica (nostra diretta concorrente) per convincersi che se la possono giocare e per noi... . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 giusto! Speriamo bene! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted September 29, 2006 Author Report Share Posted September 29, 2006 Secondo mi vinzemo So che son un'inguaribile ottimista ma le basi per far ben le xe tutte L'amalgama sul campo arriverà pian pianin e, da quanto go podudo veder, fora l'amalgama de gruppo za ghe xe Le robe non pol andar che meio rispetto al pre-campionato. Forza muliiiiii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 mi digo che ala fine dopo una lunga battaglia vinzemo ... ma sara' una roba decisa ai ultimi secondi. vojo eser fiducioso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 oh, finalmente un po' de ottimismo! Ghe la femo, dai! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
80 revival Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 El mio pronostico xe vittoria tra i 6 e 10 punti.Son fiducioso . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 Speremo ben! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 Parlando coi muli mercoledì li go visti particolarmente carighi (non solo de petes ) e vogliosi de vinzer a qualunque costo. Xe un bon segno, i sa che i tifosi ghe tien particolarmente e i farà de tutto per batter Ancona. Incrosemo le dita Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uzzy Posted September 30, 2006 Report Share Posted September 30, 2006 speremo sto anno almeno de non far brutte figure, ecco.... combatter per quel che se pol combatter, sperar de riuscir a conquistar qualche punto.. e che dio ne la mandi bona.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted October 1, 2006 Report Share Posted October 1, 2006 i muli de Ancona iera in giro fino a tardi ieri sera...avvistadi anche da Marino... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted October 1, 2006 Report Share Posted October 1, 2006 ma daaai, che profesionisti cmq, desso se fa sul serio se i ga qualcossa de dar, i devi darlo, no xe più scuse per Steffè, zogadori, ecc.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted October 1, 2006 Report Share Posted October 1, 2006 El SDS che settore occuperà in palazzetto? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted October 1, 2006 Report Share Posted October 1, 2006 penso che saremo drio le panchine in alto, più o meno vicini...mi e i miei amici se mettemo in ultima fila centrale. Qualchedun me ga dito che se metti lontan da "zona Steffè" ... mi invece me piasi star in zona, cussì el me senti ben! Dago solo "vivaci" suggerimenti, mica che lo insulto! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted October 1, 2006 Report Share Posted October 1, 2006 Sicuramente saremo dalle parti de tinuviel, cussì per far mucio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted October 1, 2006 Report Share Posted October 1, 2006 si dai! Cussì femo mucio! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
80 revival Posted October 1, 2006 Report Share Posted October 1, 2006 Sicuramente saremo dalle parti de tinuviel, cussì per far mucio Mettemosse drio la panchina cussì femo ancora meio mucio . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted October 1, 2006 Report Share Posted October 1, 2006 Sicuramente saremo dalle parti de tinuviel, cussì per far mucio Mettemosse drio la panchina cussì femo ancora meio mucio . no se vedi un piffero là! Mi la partida voio prima vederla, poi fazo tifo e poi (o forse prima ) me la ciapo con Furio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
80 revival Posted October 1, 2006 Report Share Posted October 1, 2006 Sicuramente saremo dalle parti de tinuviel, cussì per far mucio Mettemosse drio la panchina cussì femo ancora meio mucio . no se vedi un piffero là! Mi la partida voio prima vederla, poi fazo tifo e poi (o forse prima ) me la ciapo con Furio La solita sofistica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted October 1, 2006 Report Share Posted October 1, 2006 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alvin66 Posted October 1, 2006 Report Share Posted October 1, 2006 bellissimo spettacolo al palats oggi...supersexy le hostess del parterre...peccato che non prendano rimbalzi.altrimenti potevano essere molto utili anche in campo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli61 Posted October 1, 2006 Report Share Posted October 1, 2006 Statistiche ufficiale dal sito della lega tiri totali : trieste 45% ancona 38 % rimbalzi trieste 31 ancona 49 una differenza di 18!!! Muzio 2 di valutazione Tagliabue 0/5 al tiro Moruzzi 13 di valutazione in 24 minuti Cagnin 16 di valutazione Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli61 Posted October 1, 2006 Report Share Posted October 1, 2006 a Ruota libera.... Ciampi 20 punti 8/13 al tiro 24 di valutazione Mariani 9 punti 4/8 al tiro 8 di valutazione Barbieri 15 punti 7/14 19 di valutazione Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted October 1, 2006 Report Share Posted October 1, 2006 urca, che medie. Spero che sia solo una falsa partenza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted October 1, 2006 Report Share Posted October 1, 2006 el problema xè solo in parte i giogadori! I se lasa scampar troppi rimbalzi, una roba scandalosa lasar 3-4 rimbalzi offensivi ai avversari...Ma Steffè, come sempre, ga troppe colpe, nol intiva i cambi, no ciama timeout nei momenti giusti, se indormenza, se dimentica titolari in panca...el sarà bravo ad allenar in settimana, ma no ghe semo proprio in partida! Qualchedun sa come sta Lo Savio? PS Ierimo una bela clapa, però! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts