Maurizio72Ts Posted October 6, 2006 Report Posted October 6, 2006 Tanti, ma proprio TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANTI cari auguri de bon compleanno al MITICO (x dirla alla Homer )Mauro, alias, Fondazione (dela Fondazion Lucchetta-Ota-D'Angelo-Hrovatin) che ogi compi i anni. Quote
Forum_Bot Posted October 6, 2006 Report Posted October 6, 2006 1 Utente ha già detto GRAZIE! fondazione Quote
cucciolina Posted October 6, 2006 Report Posted October 6, 2006 Auguroni de cuor, carissimo Maurooooo Quote
trert Posted October 6, 2006 Report Posted October 6, 2006 auguriiiisssimi cocolon!! se savevo te li fazevo ieri sera! Quote
SandroWeb Posted October 6, 2006 Report Posted October 6, 2006 Augurissimi Mauro...ciò no te li dimostri eh Quote
lamulatriestina Posted October 6, 2006 Report Posted October 6, 2006 auguri anche da da parte mia Quote
iaga Posted October 6, 2006 Report Posted October 6, 2006 Tanti tanti tanti tanti ma proprio tanti auguri! Quote
fondazione Posted October 6, 2006 Report Posted October 6, 2006 Ciau muloni e mulone....son veramente comosso de tuti i auguri che me xe rivai stasera....xe comincià oggi alle 17 coi fioi, le mame e i volontari che in gazebo ga zigado el clasico "...tanti auguri a teeee" con tuta la gente dela Barcolana che se ga girado a veder cosa che naseva......e stasera i volontari me ga regalado una polo dela Barcolana rossa (...el mio color preferito, ma no i lo saveva!) e go incontrà anche qualchedun de voi...insieme alla bella serata con la mia famigliola, xe sta proprio una giornatona! A domani in Barcolana!!!!!!vignì che se fazemo una foto per el sito! V E S P E T O !!!!!!!! Quote
Missy.i Posted October 8, 2006 Report Posted October 8, 2006 tanti tantissimi auguri anche se in ritardo, (ma non iero connessa) Quote
Stefano79 Posted October 9, 2006 Report Posted October 9, 2006 Ops...ritardo imperdonabile.... Augurissimi Quote
Maurizio72Ts Posted October 6, 2007 Author Report Posted October 6, 2007 Topic vecio per auguri sempre novi. Visto che nissun se ga ancora ricordado de farlo..... TANTI AUGURI MAURO!!!! (alias Fondazione) e me raccomando...vedi de festeggiar ben i tuoi primi...18 anni Quote
Recommended Posts