Cazzaballe Inviato 7 Ottobre 2006 Segnala Inviato 7 Ottobre 2006 Ciao.. Tutti conose i Gem Boy vero? Volesi organizzar un concerto de lori qua a Trieste. Però no go idea de dove i podesi andar. Go senti che i noleggia l'ex pescheria per feste, savè da quando e dove informarse? Magari ghe digo che i vadi la.. Però la i faria el concerto a pagamento. Oppur ghe volesi un local, e mi conoso solo spetic 2 (o punto g) dove i fa concertini e xe bastanza grande.. Se no no gavesi idea. Quindi ve chiedo se conose o sale bastanza grandi de noleggiar o spazi aperti de chiederghe el permesso al comun o altro per far un concerto? Grazie.... Cita
Cazzaballe Inviato 13 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 13 Ottobre 2006 Grazie.. Perchè me piaseria proprio che i vegni qua de noi.. Conoso tanti che andasi al loro concerto.. Cita
Stefano79 Inviato 13 Ottobre 2006 Segnala Inviato 13 Ottobre 2006 Eh difficile, no saverìa aiutarte Cita
davidin Inviato 13 Ottobre 2006 Segnala Inviato 13 Ottobre 2006 mi la buto là...pol esser un idea stupida...el PARADISO in via flavia...mi andavo a carneval da picio..me par che cmq sia abbastanza grande e ga anche un palco credo... Cita
arska Inviato 13 Ottobre 2006 Segnala Inviato 13 Ottobre 2006 Cibomatto? (tropo picio) cmq in Pescheria no saria mal per concerti.. me ispira sai come posto. Dopo, a pagamento ma no credo che costi sai, xe Chiarbola (ma ga de eserghe sai gente) Cita
mula alabardata Inviato 13 Ottobre 2006 Segnala Inviato 13 Ottobre 2006 mi no so ste robe.. proprio no me vien in mente! ma come te faria a portarli qua? Cita
Stefano79 Inviato 13 Ottobre 2006 Segnala Inviato 13 Ottobre 2006 Cibomatto e Hip Hop? Sì, pol esser, ma xe i due locai più marzi de Trieste Gira sai brutta gente... Cita
dido76 Inviato 13 Ottobre 2006 Segnala Inviato 13 Ottobre 2006 Cibomatto e Hip Hop? Sì, pol esser, ma xe i due locai più marzi de Trieste Gira sai brutta gente... stesi paroni Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.