Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Ciao.. Tutti conose i Gem Boy vero? Volesi organizzar un concerto de lori qua a Trieste. Però no go idea de dove i podesi andar.

Go senti che i noleggia l'ex pescheria per feste, savè da quando e dove informarse? Magari ghe digo che i vadi la.. Però la i faria el concerto a pagamento.

Oppur ghe volesi un local, e mi conoso solo spetic 2 (o punto g) dove i fa concertini e xe bastanza grande.. Se no no gavesi idea.

Quindi ve chiedo se conose o sale bastanza grandi de noleggiar o spazi aperti de chiederghe el permesso al comun o altro per far un concerto?

Grazie....

Inviato

mi la buto là...pol esser un idea stupida...el PARADISO in via flavia...mi andavo a carneval da picio..me par che cmq sia abbastanza grande e ga anche un palco credo...

:confused:O|:wacko::confused:

Inviato

Cibomatto? (tropo picio)

cmq in Pescheria no saria mal per concerti.. me ispira sai come posto.

Dopo, a pagamento ma no credo che costi sai, xe Chiarbola (ma ga de eserghe sai gente)

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro