giuli Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Che ne pensate delle sparate di Dipiazza a Tele4 che dall'oggi al domani si risveglia padre padrone nonchè futuro salvatore della Pallacanestro Trieste? Ma tutte queste settimane dov'era? Facile convocare la squadra in municipio, chiamare gli amici di Tele4 con le Telecamere e sparare sulla Croce Rossa... Tra l'altro avrebbe fatto bella figura se avesse ammesso di aver trascurato la squadra etc etc..invece no, ha detto che qualcuno pagherà e quel qualcuno si vocifera sia Tosolini, l'unico che è da mesi che si fa un c**o così per la squadra! Ste robe mi fanno proprio incavolare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 nonostante sinceramente no so de preciso cossa che tosolini ga fato nei ultimi tempi .. quoto. Asurdo che nol se ciapi le sue responsabilità.. xe de dir che, se no altro el se ga fato vivo.. meio de niente :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uzzy Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 premesso che non el me ga piasso in altre situazioni da "tante ciacole.....", premesso che probabilmente el xe abituado a far scena in tutto ciò che el fa, premesso che el se ga disinteressado al rapporto umano presidente squadra finora .. almeno el ga fatto tutto alla luce del sol. chiaro che poi certi discorsi i li ga de far anche tra de lori, trovo assurdo ad esempio che no el gabbi fatto ben prima discorsi de questo tipo con gli addetti ai lavori, ma se limitassi a dir, dal de fuori, "si si ce la faremo, stiamo lavorando per voi.." ma probabilmente viste le critiche ga voludo far sentir a tutti la sua voce. speremo solo che appunto no i inizi a darse la colpa un con l'altro, perchè sennò no se va da nessuna parte lo stesso. e poi perchè, come penso sia tutti d'accordo, la colpa xe de tutti.. nessun escluso. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orannez Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 http://www.basketnet.it/news/?id=71283 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Uhm...Bobo (o Robj ) smentissi che no xe soldi? uhm...qua me casca el palco...I soldi xe e gavemo tirado su sta squadra??? Son alquanto allibida! Ma forsi xe una delle sue solite sparade. Credo che sia più probabile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orannez Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 (edited) Mah... son abbastanza stupìdo (da notare l'accento sulla i e non sulla u ) da legger cosa ga dito robj... Secondo mi se verzi più scenari: pensemo ben: Effettivamente far el sindaco porta via tanto tempo, e meio che fazi el sindaco piuttosto che seguir una squadra de pallacanestro. La squadra non xe mal, basta un'iniezione de fiducia... E poi effettivamente el bon presidentissimo gà fatto quel che chiedevimo tutti e ga dito quel che disevimo tutti... solo in modi più plateali, ma va ben cusì Pensemo medio: Robj gaveva pensà: bon dei, e "Toso" gà esperienza ghe lasso in man a lui. E viva là e po' bon. Tosolini però gà sperperà schei comprando ciofeche, non xe arrivado a carigar la squadra, per cui adesso robj scendi nuovamente in campo (visto anche el partito suo ) e fà girar le robe... Pensemo mal /1: Robj xe completamente rintronado. Fine Pensemo mal /2: Xe el canto del cigno...el sta cercando de vender la squadra e cerca de farla veder come bella e sana... Anche se in realtà no xe schei, filemo dritti in b2 e fallimo... Edited November 3, 2006 by orannez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Secondo mi el gavarà nasado la foia, savendo anche de tutti i mugolii che ghe xe in questa sede Disemo che, se le robe sta cussì, pagherà colui che se ga sempre esposto in prima persona. Positivo el fatto che Dipiazza se esponga ora in prima persona, ma domandemose una roba: se non fossimo a 0 vinte e 6 perse, el suo interessamento saria stado uguale? Oppur, gavendo el pannolon pien, devi per forza di cose attivarse anche lui? Basta che le parole fatte dal sindaco (perchè, mi continuo a ribadirlo, lo vedo più un sindaco che el presidente della Pall.TS) non sia la prime e le ultime....altrimenti xe come niente. Ma su questo son un pochetin fiducioso. Vedemo domenica come la squadra reagirà al discorso fatto da Robj....son proprio curioso. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Positivo el fatto che Dipiazza se esponga ora in prima persona, ma domandemose una roba: se non fossimo a 0 vinte e 6 perse, el suo interessamento saria stado uguale? Interrogativo molto interessante.....secondo mi proprio no el se gaveria fatto veder. In questa situazione invece iera un atto dovuto far qualcosa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 go za dito la mia in un altro topic, no me ga piasso come xè stada gestida la roba. PS mi vado per el pensier mal 1, mescolado con el 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 premesso che probabilmente el xe abituado a far scena in tutto ciò che el fa, e questa me par la roba più sensada... el sgomina una banda de sfruttatori de mendicanti lui e la sua prode bicicletta, co xe qualcosa de far de eclatante prima el ciama i giornai e poi vestì de superman el compari quasi d'incanto... per mesi (anche d'estate) palesa disinteresse totale per la pallacanestro (dove volente o nolente xe sempre el presidente) e poi el se auto eleggi salvator della patria... ma ragazzi questo se ciama delirio d'onnipotenza se rendemo conto?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Interventi o no de chiunque, la realtà xè che semo nela m****, e nela m**** ghe restemo go paura... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orannez Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Interventi o no de chiunque, la realtà xè che semo nela m****, e nela m**** ghe restemo go paura... Welcome back pinaard... te me mancavi... senza de ti no xe più nisun che la pensa al contrario de mi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Momentaneamente me defilo su opinioni varie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orannez Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Momentaneamente me defilo su opinioni varie... No dei... discutiamone! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck's Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Mi diria inanzitutto meio tardi che mai, però anche meio star zitto che parlar così. Qua xè delle robe che spuzza: come te fa dir che te volevi rinforzar la squadra e che non gavemo problemi de soldi? Come te fa a darghe la colpa ai altri della campagna acquisti? El Presidente te son ti, xxxxx! El Ds te gaverà dito che intendeva vender in toto Barbieri, Laezza, Corvo (nota ben che lo rimpiango), Ciampi, Mariani + Iannilli (lui andava via per sua volontà)? Te gaverà sicuramente avvertido anche forsi che anche el Moro podeva andar via de sua volontà.. Se la linea iera rinforzar una squadra esistente te podevi tegnir almeno un 4 tra Ciampi e Mariani, e un altro 3 tra Laezza, Corvo, magari anche Barbieri. Son sicuro che almeno Mariani, Ciampi e Laezza saria rimasti volentieri. Questi tre più Muzio e Moruzzi saria stada l'ossatura dell'anno scorso. Già cinque "vecchi" gavessi podudo far capir ai altri "novi" come se se comporta in campo. Senza contar el fatto che el coach (che ga tutta la mia solidarietà) gavessi podudo lavorar meio. Gavemo comperado Drusin e Lorenzetti, che me sembra nettamente più cisti dei pari ruolo Laezza e Corvo. Quel che xè stado sostituido meio xè sta Barbieri, diria che el xè pari a Cagnin. Quindi delle due l'una: o non xè soldi e te conti balle, o navighemo nell'oro e a quel punto te son un incapace. In ogni caso nol me convinzi ed el me ga deluso. Dove el iera 'sti mesi? Xè da agosto che chi segui un po' el basket se rendi conto che le robe non girava benissimo, neanche d'estate e con tutti i effettivi. Comunque speremo che el rivi a dar una scossa all'ambiente, ma viste le facce dei giogadori col parlava el presidente son estremamente dubbioso. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orannez Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 un altro 3 tra Laezza, Corvo, magari anche Barbieri. Laezza e Barbieri ali piccole? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alvin66 Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 non entro nel merito delle dichiarazioni di Di Piazza.Troppe volte mi sono illuso di fronte alle sue esternazioni.mi piacerebbe pero' che questo intervento,forse inopportuno nei modi e in ritardo nei tempi,serva a caricare la squadra.non chiedo altro.dopo saranno le mosse future a dimostrare tutto il vero che c'e' stato nelle parole del Presidente. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck's Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 un altro 3 tra Laezza, Corvo, magari anche Barbieri. Laezza e Barbieri ali piccole? Corvo ala piccola, Laezza guardia/play, ma quando giogava assieme a Moruzzi e Muzio el fazeva da 3. In effetti me son espresso mal, scusa. Su Barbieri non te rispondo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gufo805 Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Cmq za con la prossima partida se vederà quanto + o - el presidente ga bleffà!!! Anke a mi me lassa perplesso el fato ke ghe iera soldi x el resto no me pronuncio e speremo ben!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 un altro 3 tra Laezza, Corvo, magari anche Barbieri. Laezza e Barbieri ali piccole? te lo alleni ti, no lamentarte se el fa confusion sui ruoli... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orannez Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 te lo alleni ti, no lamentarte se el fa confusion sui ruoli... Ma qua ghe xe problemi che non se risolvibili da un'allenador... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndyS Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 .mi piacerebbe pero' che questo intervento,forse inopportuno nei modi e in ritardo nei tempi,serva a caricare la squadra.non chiedo altro.dopo saranno le mosse future a dimostrare tutto il vero che c'e' stato nelle parole del Presidente. D'accordo al 100%. Se qualchidun se aspettava autocritica ga chiaramente sbagliado indirizzo. Speremo almeno che riscoprendose presidente padrone el sia capace de cambiar l'andazzo generale. Certo, anche mi gaveria preferido altri toni e altri contenuti, ma - come disse un uomo saggio, "piuttosto che niente, preferisco piuttosto". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts