Jump to content

Recommended Posts

Posted

dalle foto che me gave fatto al meet, me son guardada ben e non me piaso sai su una certa roba.... el naso.. de profilo son orribile! come mia nona furlana... bleah!

quindi me chiedevo se voi ve piasè? o cambiereste qls di voi?

Posted

no son nele foto del meeting :D quindi no me podè veder

Mi no son schizignoso, quindi in linea general me vado bastanza ben :) al max ingrosasi un poco le spalle, ma là xe perchè no rivo far bastanza sport :pianto:

Posted

Manca l'opzion del viso :D

Disemo che sarìa molto tentà de dir tutto, ma dovendo sceglier, dirìa i lineamenti del viso...anche perchè su quel no se pol far niente per migliorar :(

Posted

:lol: sergio piedone :lol: e te sa rivar farle star in lavatrice le tue scarpe :lol:

scherzo!!!

eh ciò muli intriga ah... e poi mi volesi tanto meter quei vestitini con i spallini fini fini o quei top senza reggiseno .. mica posso così ... :pianto:

stefano cosa ga i lineamenti del tuo viso che non va :caregaintesta::caregaintesta:

ecco un'altra roba che cambiasi xe le guance da criceto che go :lol: e che son stufa che tanti le me le pizighi :p

Posted

...ma i disi chi si accontenta gode quindi...me accontento...:ehsi:

disemo che me rifaria le unghie delle mani, perchè go el brutto vizio de magnarmele...e forse doveria far un pochi de addominali..perchè la birra gonfia... :D

Posted

boh, un po' tutto e un po' niente...disemo che vado a giornate!

Anche mi go qualche problema con le guanciotte che me ritrovo, soprattutto perchè le divetna rosse per un niente.

Se poi se rivassi a piallar un po' de qua e un po' de là, no me dispiaseria :grin:

No xè che ritornemo sul discorso fatto al The Gammon su quanta rottura xè aver più de una terza? :caregaintesta: Stefano, no semo stade sai convincenti, me par! :grin::D:p

Posted

Dovendo sceglier tra le opzioni disponibili, diria la panza, perchè go decisamente troppa ciccetta :-)

Per el resto me tigniria el naso all'insu perchè el ghe piasi sai a mio moroso, e me cambieria invece le spalle e la schena... ah, sì, dopo me ingrandiria un poco i denti perchè me se vedi troppo le gengive O|

Posted
No xè che ritornemo sul discorso fatto al The Gammon su quanta rottura xè aver più de una terza? :caregaintesta: Stefano, no semo stade sai convincenti, me par! :grin::D:p

Una rottura per voi, ma un piacere per noi :grin::grin::grin:

Posted
mi diria i pie :D

.....savè che longhi se trovar scarpe 48.5 per tutta la città.....e no quelle de ginnastica ma parlo de quelle un po più eleganti :testadamuro:

me toccherà farmele su misura :D

Quanto cavolo sei alto? O|

Posted

mi me tignissi così come che son...però se dovessi pensarghe...bhe voteria le gambe... ma solo la parte bassa..ovvero i miei polpaccioni...sembro un giogador de balon!!! un poco piu sottili non me faria schifo!! :rolleyes: