Jump to content

Recommended Posts

Posted

Sull'onda della vicenda dei genitori dei fioi de una prima elementare che se rifiuta de farghe seguir le lezioni fatte da un supplente cieco, me chiedevo cos che pense' de sta vicenda, e piu' in generale del fatto de gaver maestri in qualche modo disabili alle elementari.

Mi dal Piccolo e dai TG no go ben capi' le ragioni de sti genitori per comportarse in questo modo, che a prima vista me sembra bastanza "cattivo" nei confronti de questo maestro che, se i lo ga messo la a far supplenza evidentemente gavera' i requisiti per farlo.

Al notiziario de Tele4 iera una mama che diseva che xe de tutelar i fioi che xe fioi de prima elementare e che xe de veder se sto maestro riva interagir normalmente con lori.

Sul Piccolo de oggi xe scritto che adesso sara' un secondo supplente ad affiancar el maestro e la sua accompagnatrice ma solo la mattina per cui i genitori ga deciso de far uscir i fioi a mezzogiorno per cio' che no i resti soli con maestro e accompagnatrice fino alle 16.

Son curioso de come andara' finir.

No so, mi no penso che gavesi problemi a mandar mio fio a lezion con un supplente cieco, se cmq ga una accompagnatrice che pol sorvegliar el comportamento dei fioi.

Posted

mi no so cosa dir..no trovo niente de mal se mio fio o fradel più picio gavessi un maestro cieco...penso che cmq el sia preparado culturalmente se xe i ghe ga da una cattedra e penso che se xe una accompagnatrice xe ela che tien de ocio el comportamento dei fioi se xe questo el problema...

no capisso certa gente!

Posted

Nianche mi capisso certa gente, visto e considerato che l'insegnante xe sta reputà adatto all'insegnamento e che el ga l'accompagnatore/trice. Che questo sia sua mama o altro non ga nessuna importanza, resta el fatto che el ghe xe, quindi non esisti el problema che preoccupa ste mame "razziste". Xe vergognoso che le se comporti in questo modo, magari senza aver verificà prima l'affidabilità dell'insegnante o basandose solo su voci riportade da altra gente e che lore no ga controlado. Parlo per esperienza, perchè me xe capità a mi, co iero giovane e cussì sempia de fidarme de quel che diseva certe mame a proposito de un insegnante de mio fio

senza andar a controlar de persona.

Posted

Secondo mia esperienza personale, xè sai difficile tegnir bambini de quell'età, i xè pici, ghe vol mille oci. Capiso la preoccupazion dei genitori, ma questa no xè giustificada se ghe xè la presenza de un altro adulto. Anzi, penso che, dal punto de vista educativo, podessi esser un'ulteriore lezion de civiltà, per i bambini.

Certo, no se ga capido le motivazioni reali dei genitori.

Al di là dei falsi moralismi, bisognassi capir cosa i intendi ipovedente...se el maestro xè quasi cieco dalla nascita, non ga la possibilità de insegnar certe cose (le robe de basi, scriver, disegnar...) ai muletti. Ma non credo sia questo el caso, se el provveditorato lo ga ritegnudo valido.

Posted

Go scoltado el servizio de Tele4 de ieri sera: i genitori non xe disturbadi dalla scelta dell'insegnante in sè, piuttosto dal fatto che i muleti torna da scuola in maniera "diversa" rispetto a qualche settimana fa quando el maestro ipovedente no ghe iera ancora.

Inoltre un papà ga affermado che el suo picio torna a casa con i quaderni pieni de errori grammaticali, senza che sia stadi corretti dall'insegnante.

Mi penso che nisun gabi l'intenzion de montar un "caso" contro sta persona che, aldilà del suo handicap, cerca de far el suo lavoro meio che el pol. D'altro canto, come disi tinuviel, se el provveditorato lo ga mandado in quella scuola, vuol dir che sto maestro gaveva tutti (?) i requisiti per insegnar. IMHo la paura dei genitori xe quella che i fioi no sia seguidi per come i dovessi esser seguidi...niente altro, penso (e spero)

Posted

mi gavevo alle elementari un maestro che ghe mancava tre diti de una man e gaveva mezza faccia rovinada da un incidente automobilistico (iera per via delle ustioni che gaveva la faccia rovinada).. e per non sconvolgerne el teniva sempre la man in tasca.. ma mi me ricordo che una volta ghe go da la man e no me ga fatto impression... me fazeva solo tanto dispiaser.. iera una così cara persona e ghe volevo così tanto ben...

poi alle medie gavevo inveze una professoressa de tecnica che gaveva un handicap fisico evidente... e anche il suo modo de parlar me ricordo che iera strano... ma anche ela una così cocola persona (tra l'altro xe morta go savu... e iera giovane.. pecca.....) ...

però no go mai avu maestri o professori ciechi... e ammetto che anche mi go delle perplessità... soprattutto alle elementari dove per i muletti te devi gaverli ioci per starghe drio...

ma che professor iera? de che materia intendo? perchè chiaro no podesi corregger gli errori de grammatica o disegno... ma magari de musica o qualcosa altro si...

Posted

se el provveditorato ga reputà questo insegnante idoneo alla mansione, non vedo dove sta el problema. Mi penso che sia un bravo insegnante lo stesso anche se xè quasi cieco. Qua xè solo che una question de genitori malfidenti e poco educati. Questa che i ga fatto xè una bella e grossa discriminazion.

Posted

se el provveditorato ga reputà questo insegnante idoneo alla mansione, non vedo dove sta el problema. Mi penso che sia un bravo insegnante lo stesso anche se xè quasi cieco. Qua xè solo che una question de genitori malfidenti e poco educati. Questa che i ga fatto xè una bella e grossa discriminazion.

Si, me par un bon esempio de ignoranza..

Posted

Senza toglier niente al maestro... che ancora no go capi se xe cieco cieco o ga solo problemi de vista...

che xe una bella differenza..

disevo senza toglier niente a lui diria che a volte el provveditorato sbaia alla grande ad assegnar maestri e professori... professori con problemi psichici o con poca voia de lavorar li go avudi anche mi... non alle elementari per fortuna :D

Posted

Anche secondo mi xè principalmente la maleducazion dei genitori a far diventar questo un "caso".

Mestri con o senza handicap fisici xè sempre maestri e come tali va rispettadi. Per controllar i bambini che no fazi casin xè l'accompagnator (che sia mamma papà o fradel, non importa). Gli errori grammaticali in più sui quaderni dei fioi forsi ghe xè perchè i genitori xè andadi a controllarli adesso che xè sto novo professor. E in ogni caso esisti tanti altri maestri (con cattedra) che non xè in grado de insegnar a sti muleti o perchè no xè in grado o perchè no ga voia.

Questa per mi xè esclusivamente una mancanza de educazion e una presenza pesante de ignoranza mista a razzismo.

:bye:

Posted

Senza toglier niente al maestro... che ancora no go capi se xe cieco cieco o ga solo problemi de vista...

che xe una bella differenza..

disevo senza toglier niente a lui diria che a volte el provveditorato sbaia alla grande ad assegnar maestri e professori... professori con problemi psichici o con poca voia de lavorar li go avudi anche mi... non alle elementari per fortuna :D

Forse el provveditorato sbaia, ma guarda che per risultar idoneo all'insegnamento te ga de superar parecchie prove, e non solo fisiche.... e con la grande carenza che xè de insegnanti ghe xè solo de ringraziar el ciel che sti fioi gabbi avù un supplente! xè che purtroppo pena la gente senti che la persona xè "malada", subito se spaventa e tien i fioi a casa...

Posted

Secondo mi xè un error del provveditorato...un maestro in prima elementare devi anche sorvegliar i fioi...bisogna anche veder che tipo de cecità el gà; se all'inizio iera sua mamma ad assisterlo diria che senz'altro xè qualcosa de anomalo...dei limiti fisici li gà e secondo mi e xè ipocrita far finta de niente, forsi iera + facile metterlo ad insegnarghe a muletti un poco + grandi; sul fatto che el sia un ottimo insegnante non gò nessun dubbio, ma sul fatto che li rivi a sorvegliar ben, son + titubante : xè + discriminante far finta de niente che impegnarse x farlo render al massimo delle sue possibilità...

Posted

secondo mi un maestro che no vedi no xe adatto a bambini delle elementari..

ma non x un fatto de razzismo, quanto proprio xkè i xe piccoli, i ga bisogno de esser osservadi, corretti, seguidi.. e un maestro cieco no riva a dar tutto questo..

se saria alle medie, za saria una roba diversa e ghe podesi star.

ma da questo a far tutto el casin che i sta fazendo ghe passa..

voio dir i pol protestar in maniera più "civile" senza tutto sto assenteismo che pol solo che ferir el povero prof :(

Posted

secondo mi prima de parlar saria de capir che problemi ga questa persona.... perchè i parla de problemi de vista... se xè per quel anche mi se te me tiri via i ociai son talpa... perchè tra cieco e uno che ga problemi de vista xè una bella differenza!

ma scuseme... ma cosa ga de "SORVEGLIAR"???? no xè miga bestie sti fioi!

Posted

secondo mi un maestro che no vedi no xe adatto a bambini delle elementari..

ma non x un fatto de razzismo, quanto proprio xkè i xe piccoli, i ga bisogno de esser osservadi, corretti, seguidi.. e un maestro cieco no riva a dar tutto questo..

se saria alle medie, za saria una roba diversa e ghe podesi star.

ma da questo a far tutto el casin che i sta fazendo ghe passa..

voio dir i pol protestar in maniera più "civile" senza tutto sto assenteismo che pol solo che ferir el povero prof :(

Son completamente d'accordo

Posted

ma scuseme... ma cosa ga de "SORVEGLIAR"???? no xè miga bestie sti fioi!

fioi de prima elementare che no iera mai alle elmentari che no xe come in asilo magari ga bisogno che l'insegnante sia piu' attento e che li "controllli" che li "sorvegli" ma no xe perche' xe bestie, ma perche' xe fioi...

so cos che fa mia nipote (che va in prima elementare proprio in quela scola) quando la xe sorvegliada, figuremose se la sa che no la xe vista... :D

Posted (edited)

Esempio de cattiveria da parte dei genitori. Se l'invalidità non pregiudica le capacità della persona in un certo lavor, no vedo che problema ghe sia...

no concordo per niente. esser ciechi ostacola totalmente el lavor de un insegnante de elementari/medie/superiori

per esperienza personale la cattiveria regna sovrana in tanti muleti pici, viziadi, cattivi.

come pol un cieco tegnir a bada dei muleti particolarmente agitadi?

per esperienza personale posso dir che tanti maestri/prof fa finta de non veder... questo qua el ga anche la scusa??

se insegnar xe el sogno della sua vita, no gavesi niente in contrario sul lasarlo insegnar in università.. ma alle elementari come alle medie e alle superiori xe escluso.

capiso i genitori e concordo pienamente con lori.

Edited by Kiriranshelo
Posted

ma xe sul serio cussi tanta carenza de personale?

ma se sa de che materia xe sto maestro? e se sa se no ghe vedi proprio niente ???

x saretta: si go capi che bisogna far prove de idoneità ecc... ma me chiedo come xe che certe persone le supera (no parlavo de questo povero disgrazia... parlavo dei prof che gavevo mi.. alcuni iera isterici... se meteva zigar come pazzi, diventava rossi e poi tacava pianzer... e per niente eh... ed altri inveze no iera addatti ad insegnar. intelligenti quanto che te vol ma no gaveva voia de insegnar...se metteva con le gambe sulla cattedra e te diseva: leggi... che bell'insegnamento eh... e parlo delle superiori... dove in teoria le robe che i te insegna te podesi servir per el futuro lavor... in teoria :D )