Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

oggi gavevo 5min (disemo 20min) e me son divertido a far sta foto.. ovviamente go fatto parecchi scatti prima de rivar a trovar el giusto.. e questo me piasi sai!

070119macrogocciaimg6ql9.jpg

Canon EOS 20d, 100mm macro, f/9, 1/250s, ISO100, scatto remoto, cavalletto

se volè che ve spiego come far a far ste foto sulla scrivania :D chiedeme pur :D

Inviato

Fighissimaaaaaaaaa :D :D :D :D

domanda..

flash ? te lo ga usado? me pareria de si ... i colori me par ottimi x eser scatada in interno senza flash ... sembra anche de veder i riflessi sulla joza ...

quanti scatti in sequenza te son riva' far in raw per becar le joze? :D

Inviato

@bonovox :D la coccinella l'ho uccisa.. sapeva troppo! :muto: ho usato un telecomando a filo della canon (ma te lo puoi fare con un minijack pure tu con 5euro ma io sono pigro :D

@av: eh.. gli scatti xe più de 100 :D però con prove de sfondi, messe a fuoco ed altro..

per la cronaca: go fato cussi:

el rosso dello sfondo xe un quaderno ad anei, l'acqua xe contenuda in una terrina e la go diluida e piturada de nero con tempera..

la luce xe parzialmente bluacea in sta foto xke go usado anche un pannel blu sul quale go fato rimbalzar el flash sottoesposto de 1/3

mmm altro no so :D

Inviato

apunto... come te se ga regola' x la messa a fuoco.. x centrar la joza? te ga meso a fogo prima su un qualcosa de fisso e dopo te ga fato cascar le joze ?

Inviato

apunto... come te se ga regola' x la messa a fuoco.. x centrar la joza? te ga meso a fogo prima su un qualcosa de fisso e dopo te ga fato cascar le joze ?

go fatto cussi: fatto cascar una goccia, messo una matita dove che iera cascada (punto esatto) regolado la messa a fuoco e bloccada. poi go cavado la matita e scattavo..

a dir el vero el scatto iera in orrizontale ma cussi me piaseva de più..

L?VE, L?ve, L?VE

Inviato

aah giogarse con le ioze :p ..un classico!

Cmq, la qualità xe soprendente ancora una volta, mi la gavesi "movimentada" un poco de più, la me par sai regolare.

Bel e inusual el color de fondo! ;)

Inviato (modificato)

dimenticavo.. xe pecà che te se vedi in tel riflesso ti col cavaleto, però! :D

O| dove?

sora pPhoto

però desso che vardo ben forsi xe tuto altro.. dove xe l'autor, che ne ilumina lui?

Modificato da arlon
Inviato

bah.. el zerca el pel nell'ovo.. tutta invidia! :p

<OT>

Presumo (sbaio?) che se un meti qua una foto xe per sentir sugerimenti, ecc..

Mi son fato cussì, se penso una roba fazo fadiga a no dirla :)

sostanzialmente: se rompo, diseme pur che no me ofendo! :p

</OT>

Inviato

arlon :D no son mi.. :D

el cavaleto iera al di sotto del soggetto e mi iero de lato drio un pannel :D

la go scelta simmetrica xke la xe perfettamente simmetrica! ne go parecchie non simmetriche ma ga solo de joza cascada a caso.. questa me ga de armoniosa! :D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro