Vai al contenuto

[MACRO] plunf! joooz!


trert

Messaggi raccomandati

oggi gavevo 5min (disemo 20min) e me son divertido a far sta foto.. ovviamente go fatto parecchi scatti prima de rivar a trovar el giusto.. e questo me piasi sai!

070119macrogocciaimg6ql9.jpg

Canon EOS 20d, 100mm macro, f/9, 1/250s, ISO100, scatto remoto, cavalletto

se volè che ve spiego come far a far ste foto sulla scrivania :D chiedeme pur :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Fighissimaaaaaaaaa :D :D :D :D

domanda..

flash ? te lo ga usado? me pareria de si ... i colori me par ottimi x eser scatada in interno senza flash ... sembra anche de veder i riflessi sulla joza ...

quanti scatti in sequenza te son riva' far in raw per becar le joze? :D

Link al commento
Condividi su altri siti

@bonovox :D la coccinella l'ho uccisa.. sapeva troppo! :muto: ho usato un telecomando a filo della canon (ma te lo puoi fare con un minijack pure tu con 5euro ma io sono pigro :D

@av: eh.. gli scatti xe più de 100 :D però con prove de sfondi, messe a fuoco ed altro..

per la cronaca: go fato cussi:

el rosso dello sfondo xe un quaderno ad anei, l'acqua xe contenuda in una terrina e la go diluida e piturada de nero con tempera..

la luce xe parzialmente bluacea in sta foto xke go usado anche un pannel blu sul quale go fato rimbalzar el flash sottoesposto de 1/3

mmm altro no so :D

Link al commento
Condividi su altri siti

apunto... come te se ga regola' x la messa a fuoco.. x centrar la joza? te ga meso a fogo prima su un qualcosa de fisso e dopo te ga fato cascar le joze ?

go fatto cussi: fatto cascar una goccia, messo una matita dove che iera cascada (punto esatto) regolado la messa a fuoco e bloccada. poi go cavado la matita e scattavo..

a dir el vero el scatto iera in orrizontale ma cussi me piaseva de più..

L?VE, L?ve, L?VE

Link al commento
Condividi su altri siti

dimenticavo.. xe pecà che te se vedi in tel riflesso ti col cavaleto, però! :D

O| dove?

sora pPhoto

però desso che vardo ben forsi xe tuto altro.. dove xe l'autor, che ne ilumina lui?

Modificato da arlon
Link al commento
Condividi su altri siti

bah.. el zerca el pel nell'ovo.. tutta invidia! :p

<OT>

Presumo (sbaio?) che se un meti qua una foto xe per sentir sugerimenti, ecc..

Mi son fato cussì, se penso una roba fazo fadiga a no dirla :)

sostanzialmente: se rompo, diseme pur che no me ofendo! :p

</OT>

Link al commento
Condividi su altri siti

arlon :D no son mi.. :D

el cavaleto iera al di sotto del soggetto e mi iero de lato drio un pannel :D

la go scelta simmetrica xke la xe perfettamente simmetrica! ne go parecchie non simmetriche ma ga solo de joza cascada a caso.. questa me ga de armoniosa! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×