Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

• Risposte 63
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

Teofila?

Ippazia? (Deriva dal greco HYPATIOS che significa "altissimo". San Ippazio fu vescovo e martire, ucciso dopo aver partecipato nel 325 al concilio di Nicea. Il suo onomastico è il giorno 14 novembre.)

Inviato

Ma la bestia oltrechè bruttina xe bassa!!! :p

appunto, iera ironico :D

che mi sappio el prefiso italian che deriva dal greco e vol diro bruto xe "caco-"

quindi te podesi ciamarla Cacosa :D

pero' su un sito de traduzion go trova'

ugly = ???????, ???????

aschimos, anostos

quindi te podesi ciamarla Aschimosa o Anostosa --- chissa' che Anastasia no voli dir brutta :D

curto, basso xe

short = ??????, ???????, ??????

kontos, ellipis, brachys

quindi Kontosa? Ellipisa? Brachiosa?

Se la xe picia

little = ??????, ?????

mikros, ligos

quindi picia e bruta...

Microaschimosa, o Microcaca :D

o

Brachianastosa :D

Va ben... torno bever :D

Inviato

che mi sappio el prefiso italian che deriva dal greco e vol diro bruto xe "caco-"

quindi te podesi ciamarla Cacosa :D

pero' su un sito de traduzion go trova'

ugly = ???????, ???????

aschimos, anostos

quindi te podesi ciamarla Aschimosa o Anostosa --- chissa' che Anastasia no voli dir brutta :D

curto, basso xe

short = ??????, ???????, ??????

kontos, ellipis, brachys

quindi Kontosa? Ellipisa? Brachiosa?

Se la xe picia

little = ??????, ?????

mikros, ligos

quindi picia e bruta...

Microaschimosa, o Microcaca :D

o

Brachianastosa :D

Va ben... torno bever :D

Starlite te son el mio mito!!!! :crylol::crylol::crylol::crylol::crylol:

per mi vizin a Teodora ghe sta un nome tipo Ofelia, Penelope, Anastasia, Rachele...

Inviato

jota me par fantastico :D

certo che anche microcaca fa scapottar :D

ma dato el nome "Teodora", che me da sai de matrona romana,o, comunque, de personaggio de un certo livello, ne cercheria uno del stesso genere. No so, Cleopatra, Flavia, Giulia,... oppur, de una dea :D Giunone, Venus, Niche, Lissa, Penia, ..

Inviato

sempre che no te stia simpatico Assist così te la ciami Focus :ehsi::ehsi::ehsi:

Approvo :D

Beh dai, anche ermenegilda no xe mal come nome, no?Certo...prima de dirlo tutto te ciapa na sincope de stress, però.... :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

Inviato

Tra i nomi che gave tirà fora assolutamente Jota!!!!

Cmq mi no son molto utile da questo punto de vista... quando la micetta certosina pazza che gavemo a casa xe rivada la xe stada tre settimane senza nome... Volevimo trovar el nome perfetto e no ierimo sicuri de niente... per un per de giorni la gavemo ciamada Pixel, ma no ghe piaseva sai... alla fine, per sfinimento, la gavemo ciamada Luna, nome abbastanza banale ma azzeccatissimo: la xe lunatica come poche! E poi se disi "Luna d'argento" e el suo color xe molto simile :-)

Tanto dopo mio moroso no la ciama mai cussi e la ciama sempre Tutili :-)

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro