Jump to content

Basovizza

Recommended Posts

Tempo fa (sabato 3 febbraio), mi e Starlite semo andadi a far un giretto per Basovizza con la macchina fotografica.

El tempo no iera dei migliori.. ma qualcosa de bon par che gabbio rivà a far :D

Questo xè un simpatico arrampicatore che ciacola col mato de sotto, che non me son sburtada per zercar, e quindi resterò col dubbio de chi fossi stado :D:p

pict0639ya6.jpg

pict0642wi5.jpg

:bye:

che bel el carso e che bele le foto!! :D

me piasi quela verticale del mato rampigado .... anche se l'albero te podevi segarlo :D :D

anche mi me piasi sai quela dei fraschi in primo pian e sul sfondo el carso nela foschia.. sai bela.. da l'idea de profondita!! quela del sasso segna' sul sentier me gavesi piasso de piu se el sasso fosi sta a dx o a sx e no proprio in centro :D e cmq bele tute :D :D :D

PS: el sentier dele rose dove porta??

xe un poco fora de Basovizza: se ciapa ( magari ancora in macchina) la strada dela Foiba e se parcheggia un poco dopo, prima de San lorenzo. Xe un sentier che passa lungo el ciglion sora le Rose d'invendo (e la ferrata Biondi molto più impegnativa),, che inveze per rampigar se ghe va dela strada se s Antonio a san Lorenzo. El sentiero po continua de una parte verso el Bosco bazzoni, la particella sperimental, e de l'altra verso el monte Stena. Bellissimi in primavera per la fioritura della landa carsica.

spero che no me considererè OT, ma de quele parti xe un altro sentier molto bel, meno conossudo, e che ve consiglio fra qualche settimana, perchè ghe xe delle belle fioriture de bucaneve: parcheggè ala cesa de san lorenzo e ciapè la carrareccia, solo che inveze de butar a destra verso el ciglion, andè avanti seguindo i segnai biancocelesti ( che xe de qualche associazion slovena, gente che el Carso lo conossi ben). Se va pian pianin a mezza costa, se passa davanti dele vece iazzere, e po se sali pian pian verso Pesek, fra alberi e campi de bucaneve. Una volta arivai a Pese, podè ciapar el sentiero che va a Draga e de là tornar, ocio che podè risalir un poco, o una picia rucadina verso el Stena o dela ferrovia ( pista ciclabile) risalindo el asfalto appunto sotto le Rose d'inverno