CurvaioloxSempre Posted November 10, 2004 Report Posted November 10, 2004 mi saria contento che fava torni con l'unione anche se ga zogà a udine per mi iera un signor zogador lui ga sempre dito che saria restà volentieri a trieste ma savemo za che berti lo ga perso alle buste l'unica roba non so se sto anno ge rivassi qualche cross giusto AVANTI UNIONE...AVANTI UNIONE Quote
saretta Posted November 10, 2004 Report Posted November 10, 2004 Mi saria felicissima! Ma quante possibilità xè che questo sia vero? O xè solo una chiacchiera de corridoio tanto per alzar un pò de vosi? Cmq secondo mi prima de uno scambio o acquisto de un attaccante saria de sistemar un pò la difesa....xkè ragazzi miei i xè penosi! Quote
SandroWeb Posted November 10, 2004 Report Posted November 10, 2004 Non so a quanto giovamento portassi sto scambio: ok che Fava xe ga + esperienza de Mosca, però saria meio prima veder de sistemar le robe nei altri reparti...in attacco semo molto prolifici, ma in difesa.... Quote
Ale#11 Posted November 10, 2004 Report Posted November 10, 2004 Secondo mi la difesa no xè mal mal mal,parlo dei singoli elementi...però se dopo gavemo un Minieri fora forma (e no so perchè!) forsi saria meio pensar ad un terzin destro perchè Gimmelli xè ancora un'incognita! E magari sulla sinistra un che sburti de più: Bianchi xè bravetto e spetemo che esplodi... Piva xè giovane e ga avù ancora poche occasioni... tralasciando il rigor de genoa... mammamia... ma me ricordo de un passaggio all'indietro che ga fatto un certo principe aquilani... Per quanto riguarda Fava... mi l'adoravo... e saria ben contenta che torni... ma dopo come i li metti in campo? Fava in mezzo con Godeas e ? che ghe fornissi le bale?! Boh... magari saria la vera volta che Eder fazessi un bon campionato! Me ricordo ancora cò son andada a veder Udinese-Inter...tifavo per i nerazzurri ma ogni tanto un "vai dino" me scampava e una signora FURLANA davanti de mi me ga chiesto per che squadra tifavo... Quote
AquilaBiancoRossa Posted November 10, 2004 Report Posted November 10, 2004 Non so a quanto giovamento portassi sto scambio: ok che Fava xe ga + esperienza de Mosca, però saria meio prima veder de sistemar le robe nei altri reparti...in attacco semo molto prolifici, ma in difesa.... Sandro, te me ga rubà la parola de bocca . Quote
Alabardato siciliano Posted November 10, 2004 Report Posted November 10, 2004 Mi piacerebbe un ritorno di Fava nell'Unione, altrochè, ma io il Moscardelli di quest'anno non lo cederei mai: credo che abbia ampi margini di miglioramento e che venderlo, anche se in cambio avremmo un signor attaccante come Fava, non sarebbe affatto vantaggioso. Se il Mosca continua su questa strada a venti reti ci arriva tranquillamente, vedrete! Quote
CurvaioloxSempre Posted November 10, 2004 Author Report Posted November 10, 2004 femo una petizion in stadio un rinforzo in difesa con FURLANETTO E DI DIO per mi in difesa manca un centrale de esperienza che dirigi la difesa speremo che berti sganci la pila AVANTI UNIONE AVANTI UNIONE Quote
Jazz Posted November 11, 2004 Report Posted November 11, 2004 (OT) Mi non scarteria l'ipotesi PINTON come centrale e sulle fasce un evergreen.. un GAMBARO che qua gaveva fatto sai ben, e anche se el xe vecio nol lesineria el suo impegno... Per l'attacco propongo un BERNARDI che a suo tempo ne gaveva dado un grosso contributo... fine (OT) Cmq mi scambiassi subito Moscardelli per Fava... Quote
Recommended Posts