Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Gavemo deciso de andar a trovar i nostri pici de via Valussi nel periodo pasquale. Volevimo farghe un bell'ovo de pasqua con altre amenità vizin (come pennarei e robe simili :D).

Se pensava de far un scampon el giovedì de Pasqua (5 aprile) logicamente de pomeriggio: chi vol aggregarse e chi vol partecipar all' ovo :D ne lo fazi saver qua.

• Risposte 111
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

in linea de massima ghe son, come mai el giovedì? non lavora tutti?

El giorno iera puramente indicativo :D Se gaveva pensado a quel giorno là anche perchè magari poi qualchedun se fazeva el week-end via de Trieste...

Inviato

la mia domanda iera per questo motivo...

a parte i studenti, pochi altri pol al giovedì prima delle 17.30 (considerando che molti finissi de lavorar alle 5 :D )

mi ...vederemo... ve so dir... se una roba va come sperassi, non ghe son, se la va mal... si... boh! :p

Inviato

la mia domanda iera per questo motivo...

a parte i studenti, pochi altri pol al giovedì prima delle 17.30

eh eh.. magari podessi! :p

cmq se xe 5.30 posso raggiungerve dopo anche se no xe proprio così vicin...

vedemo dai! tanto gavevo za dito che no podevo!

:bye:

Inviato

Avviso ai naviganti: probabilmente i me ga anticipado la data della pre-laurea proprio al giorno 5....che famo? posticipemo de un giorno? Digo questo perchè probabilmente qualchedun voleva venir a sentir le mie cialtronerie :D

Inviato

Avviso ai naviganti: probabilmente i me ga anticipado la data della pre-laurea proprio al giorno 5....che famo? posticipemo de un giorno? Digo questo perchè probabilmente qualchedun voleva venir a sentir le mie cialtronerie :D

più che altro volessi cantarte.... Dottore dotttore dottore del :censura:

vedi ti ... come te preferisi

Inviato

Contro-contro-ordine: la data del 5 per andar in fondazion va ben, visto che la pre-laurea xe tornada ad esser la settimana dopo :D

bene :D

già mi immagino la tua gioia :p:amicici:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro