Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gavemo deciso de andar a trovar i nostri pici de via Valussi nel periodo pasquale. Volevimo farghe un bell'ovo de pasqua con altre amenità vizin (come pennarei e robe simili :D).

Se pensava de far un scampon el giovedì de Pasqua (5 aprile) logicamente de pomeriggio: chi vol aggregarse e chi vol partecipar all' ovo :D ne lo fazi saver qua.

• Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

in linea de massima ghe son, come mai el giovedì? non lavora tutti?

El giorno iera puramente indicativo :D Se gaveva pensado a quel giorno là anche perchè magari poi qualchedun se fazeva el week-end via de Trieste...

Posted

la mia domanda iera per questo motivo...

a parte i studenti, pochi altri pol al giovedì prima delle 17.30 (considerando che molti finissi de lavorar alle 5 :D )

mi ...vederemo... ve so dir... se una roba va come sperassi, non ghe son, se la va mal... si... boh! :p

Posted

la mia domanda iera per questo motivo...

a parte i studenti, pochi altri pol al giovedì prima delle 17.30

eh eh.. magari podessi! :p

cmq se xe 5.30 posso raggiungerve dopo anche se no xe proprio così vicin...

vedemo dai! tanto gavevo za dito che no podevo!

:bye:

Posted

Avviso ai naviganti: probabilmente i me ga anticipado la data della pre-laurea proprio al giorno 5....che famo? posticipemo de un giorno? Digo questo perchè probabilmente qualchedun voleva venir a sentir le mie cialtronerie :D

Posted

Avviso ai naviganti: probabilmente i me ga anticipado la data della pre-laurea proprio al giorno 5....che famo? posticipemo de un giorno? Digo questo perchè probabilmente qualchedun voleva venir a sentir le mie cialtronerie :D

più che altro volessi cantarte.... Dottore dotttore dottore del :censura:

vedi ti ... come te preferisi

Posted

Contro-contro-ordine: la data del 5 per andar in fondazion va ben, visto che la pre-laurea xe tornada ad esser la settimana dopo :D

bene :D

già mi immagino la tua gioia :p:amicici: