Codax Inviato 3 Aprile 2007 Segnala Inviato 3 Aprile 2007 Salve a tt, me ciamo Xavier e me son appena iscritto dopo che Arlon me ga parlado 1000 volte de sto forum e de quanto cocolo el xe. E visto che lui el xe cusi ciapado, son sicuro che el gabi ragion. Saluti!! Cita
SandroWeb Inviato 3 Aprile 2007 Segnala Inviato 3 Aprile 2007 Ben rivado Xavi e bona permanenza in sto manicomio Cita
arska Inviato 3 Aprile 2007 Segnala Inviato 3 Aprile 2007 Saaan Salvadooor! lalalalalalaaalalala Saaan Salvadoooor! Cita
arska Inviato 3 Aprile 2007 Segnala Inviato 3 Aprile 2007 me son appena iscritto dopo che Arlon me ga parlado 1000 volte de sto forum e de quanto cocolo el xe. Mi no rispondo dele sue azioni! Cita
ale79 Inviato 3 Aprile 2007 Segnala Inviato 3 Aprile 2007 BEN RIVà....ma scusa dal nome te son sudamerican?gallego?o de dove? Cita
Codax Inviato 4 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 4 Aprile 2007 BEN RIVà....ma scusa dal nome te son sudamerican?gallego?o de dove? Son centro american x metà. Mia mamma xe de El Salvador, e mio pare xe triestin. ecco spiegà el arcano del mio nome. Grazie a tt dell'accoglienza cmq, sai coccoli . E nn preoccupeve che nn son fora de testa come Arlon, nn ste a ciapar paura. Cita
cucciolina Inviato 4 Aprile 2007 Segnala Inviato 4 Aprile 2007 E nn preoccupeve che nn son fora de testa come Arlon, nn ste a ciapar paura. Meno mal (ovviamente scherzo ) Cita
arska Inviato 4 Aprile 2007 Segnala Inviato 4 Aprile 2007 E nn preoccupeve che nn son fora de testa come Arlon, nn ste a ciapar paura. Meno mal Me si mi son tranquillo e pacato Cita
dolby Inviato 4 Aprile 2007 Segnala Inviato 4 Aprile 2007 e ben rivà fradelin go visto pena deso el tuo mex! anche ti in sta clapa de mati!!! ciau Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.