Vai al contenuto

E adesso?????


Messaggi raccomandati

VERGOGNA,VERGOGNA e ancora VERGOGNA. Pensavimo tutti de aver toccado el fondo e inveze oggi gavemo dimostrado che se pol andar anche sottoterra. Ma no xe de questo che voio parlar, el titolo "adesso" ga una motivazion.

Se l'illustrissimo Egr Prersidente sign: FANTINEL ga un poco de amor proprio e anche un poco de C....i el doveria vignir in Television e scrive sui giornai: Cari Tifosi perdoneme , dopo quel che go visto oggi ve domando SCUSA perche no iera ne colpa vostra ne colpa dei Media. Fazemo veramente schifo. Comportando se cusì penso che el troveria la solidarietà e sopratutto el rispetto de tutti NOI tifosi. :caregaintesta::caregaintesta::baston::baston::aaaaaatttillla::aaaaaatttillla::vino::vino:

Link al commento
Condividi su altri siti

VERGOGNA,VERGOGNA e ancora VERGOGNA. Pensavimo tutti de aver toccado el fondo e inveze oggi gavemo dimostrado che se pol andar anche sottoterra. Ma no xe de questo che voio parlar, el titolo "adesso" ga una motivazion.

Se l'illustrissimo Egr Prersidente sign: FANTINEL ga un poco de amor proprio e anche un poco de C....i el doveria vignir in Television e scrive sui giornai: Cari Tifosi perdoneme , dopo quel che go visto oggi ve domando SCUSA perche no iera ne colpa vostra ne colpa dei Media. Fazemo veramente schifo. Comportando se cusì penso che el troveria la solidarietà e sopratutto el rispetto de tutti NOI tifosi. :caregaintesta::caregaintesta::baston::baston::aaaaaatttillla::aaaaaatttillla::vino::vino:

La penso come te Diego.Ho guardato la partita per tv,e posso dirti che era alquanto deprimente vedere la Triestina odierna.Squadra senza nerbo che per tutto el primo tempo è stata in balia del Frosinone :angry: .Insomma sembrava la fotocopia della partita di Pescara :angry:

Link al commento
Condividi su altri siti

La partita era onestamente inguardabile.

La nostra, non quella del Frosinone che ha meritatamente vinto.

Adesso, per rispondere in parte all'interrogativo iniziale abbiamo una partita a La Spezia che diventa fondamentale. Loro hanno riposato. Se vincono vanno a -4 e la situazione diventa abbastanza preoccupante.

Lo dico senza giri di parole: se non facciamo risultato lì allora è meglio cacciare Varella.

Sugli errori dell'annata ho una mia opinione che però preferirei esternare più in là a boccie ferme. :ehno:

Link al commento
Condividi su altri siti

E deso non ne resta che sperar de salvarse questi xe i giogadori che gavemo, la magiorparte scarsi de serie c che zerca de far quel che pol in serie b, Allegretti Rossi e Marchesetti xe quei più dotati el resto xe scarsità i fa il suo compitino questa xe la realtà dei fatti

SEMO STUFI DE STA M...A

Link al commento
Condividi su altri siti

Certo che adesso me incazzo che go davvero le bale piene!!

Tutti uguali.. Tuti che co le robe va ben Fantinel xe bravo, fa tuto giusto, mentre co le robe va mal xe sempre e solo de tornar sui propri passi!!

Stesa roba gave fato con Berti, che iera un presidente fantastico che mi me manca perchè el ne ga portado in serie B, gaveva una mentalità splendida! Spendeva poco e puntava su giogadori boni. Solo un anno xe anda mal e tuti a criticarlo!!

Allegretti ga sbaia una partida e do rigori e tuti a fis'ciarlo..

Pensè piuttosto a incitar la squadra, che adesso la ga bisogno de sostegno e no de 4 DE******TI che ghe ziga drio e li demoralizza ancora de più!

Vole perder un altro bon preisdente come Fantinel per finir magari nelle mani del cognato de Tonellotto??

L'unico error fatto dal pres secondo mi xe sta esonerar Agostinelli.. Ma ormai xe fatta, le robe va accettade e piuttosto mi preferiso tignirme stretto un presidente che tanti club se lo pol sognar (DISEME VOI CHI METTI L'INGRESSO A 5 EURO!!!!!!!), un presidente che ne ga sempre apprezzado a noi tifosi, che se movi ben e in maniera semplice ed efficace.. Uno dei pochi che pensa ancora ai tifosi, quei veri, quei che no cambia idea ogni partida su i giogadori.. Quei che vedi la maia e no chi la indossa.. Quei che ama la triestina col cuor e no xe boni a lanciar solo critiche co no ghe va ben certe robe..

Me uniso ad Allegretti. Volè veder bel calcio? Andè a Udine che xe serie A, mi qua no voio gente che contesta ogni roba! Tanto dise ai giogadori, al staff, al pres de vergognarse.. Qua me par che la vergogna in sto momento xe i tifosi!

Ovviamente sto sfogo non riguarda gigits e MONTAG che xe tra quei pochi che ga capido che offender la squadra no servi assolutamente a niente se no peggiorar le robe..

Mi seguirò NEL BEN E NEL MAL la mia amata Unione!

Modificato da Cazzaballe
Link al commento
Condividi su altri siti

E deso non ne resta che sperar de salvarse questi xe i giogadori che gavemo, la magiorparte scarsi de serie c che zerca de far quel che pol in serie b, Allegretti Rossi e Marchesetti xe quei più dotati el resto xe scarsità i fa il suo compitino questa xe la realtà dei fatti

SEMO STUFI DE STA M...A

Comunque secondo mi gavemo una signora squadra che no ga niente de invidiar a quele sora de noi in classifica! Manca solo una signora punta, se iera quella andavimo anche ai playoff, perchè la squadra ghe xe, le azioni se crea, manca un che finalizzi.

Link al commento
Condividi su altri siti

E deso non ne resta che sperar de salvarse questi xe i giogadori che gavemo, la magiorparte scarsi de serie c che zerca de far quel che pol in serie b, Allegretti Rossi e Marchesetti xe quei più dotati el resto xe scarsità i fa il suo compitino questa xe la realtà dei fatti

SEMO STUFI DE STA M...A

Comunque secondo mi gavemo una signora squadra che no ga niente de invidiar a quele sora de noi in classifica! Manca solo una signora punta, se iera quella andavimo anche ai playoff, perchè la squadra ghe xe, le azioni se crea, manca un che finalizzi.

Mi quoto tutto quel che te ga dito solo una roba non me sta ben non basta aver solo un buona punta ma anche un buon filtro a centrocampo e una difesa che non ciapi certi gol evitabili,x le squadre sora de noi invidio i punti in più :petesoni:

Link al commento
Condividi su altri siti

Onestamente mi credo che xe veramente qualcossa de sbaiado per come sta squadra ga approcciado le ultime 3 trasferte. Se se perdessi lottando sino all'ultimo podaria capir che tutti sti commenti negativi saria esageradi, ma in realtà a Pescara, a Brescia e ieri a Frosinon cossa xe stado fatto? Tre 2-0 ammetti poche giustificazioni, specialmente se se zoga cussì.

Qua l'importante xe far i punti che ne manca per salvarse...no so con chi li faremo però, se andemo vanti cussì...

Link al commento
Condividi su altri siti

Si capiso quel che vole dir, ma in sti momenti no bisogna fis'ciar la squadra, offender i giogadori, ecc.. Go senti de gente che insultava allegretti all'allenamento dopo la partida de Brescia disendoghe che lui ga sbaia apposta el rigor! Se no se unimo alla squadra veramente rischiemo grosso.. Dovemo appoggiarla, ormai gavemo Varrella che no capisi niente? Va beh cosa xe, ormai se lo tenimo e cerchemo de aiutar i giogadori.

Link al commento
Condividi su altri siti

E adesso???? memele x tutti!!!!!

cmq coem disi Cazzaballe bisogna star con la squadra nel ben o nel mal, anche se non ne va ben le robe. Semo in un momento delicato.... ma bisogna star tutti vicini per venirghene fora... le prox due partide xè cruciali, dovemo far punti e non xè santi che tegni! :aaaaaatttillla:

Link al commento
Condividi su altri siti

Come apertura ve digo che queste do righe le go scritte ieri,in tempi non sospetti, solo che xe stada chiusa (?)la discussion ”adesso”. Posso assicurar tutti che no go bisogno de difensori perchè me la cavo bastanza ben anche solo. Voleria però esser capido per quel che scrivo e penso de no aver scritto puttanade. All’amico Cazzaballe ghe rispondo disendoghe che in 40 anni no go mai tradido i Greghi. Poderia dirghe che qualche volta bisogna anche diventar critici, magari pol diventar critica costruttiva , no se pol sempre difender a oltranza l’indifendibile. Forsi perchè go un 'altra visione de cosa che xe el calcio ma no pode sicuramente dirmi che per far una squadra ghe basta una punta. Questa formazion no ga idee, no ga schemi oltre a non aver qualità. I poderia sopperir con la grinta ,la rabbia e la voia de vinzer ma noi ga nianche quela,e allora de cosa parlemo? Comunque el mio "adesso " iera indirizzado a Fantinel per el discorso senza LOGICA che el ga fatto. Personalmente da tifoso che va a veder la Triestina da 40 anni me son rammaricado molto sentindome accusar de esser una delle cause per la mancata tranquillità e colpevole del nervosismo della squadra. Scherzemo? Ma gavemo de far con professionisti o cosa? I biglietti con 5 o 2 o 1 € a mi personalmente no me fa ne fresco ne caldo perchè se "solo" de 40 anni che fazo l'abbonamento. Chi ghe vol ben alla Triestina no spetà e no spera in "quei" biglietti per andar in Stadio .Un presidente no diventa bravo solo perchè fa sconti, un Presidente devi esser bravo e capace per altri motivi e altre situazioni. Tonellotto docet. Un ultima robetta, anche se me incazzo per le figurine de m...a che fa la squadra sarò sempre in curva a incitarli e sostenerli. Adesso che el bubon xe vignudo a galla, credeme, no me meraviglio più de tanto.Salvo che uno no gabi el paraoci o che nol voleva veder , iera palpabile che qualcosa no quadrava nella squadra o nella Società. Gavevo anche espresso i miei dubbi sulla presunta guerra dei giogadori contro Varella disendo che saria stado controproducente per tutti. Son stado, purtroppo, buon profeta. Se chi, come mio andava a veder qualche allenamento,ultimamente, forsi gaveria visto quel che go visto mi e le sensazioni no iera quelle ottimali. Go sempre sostenuto che Fantinel ga sbagliado no comprando nessun a Gennaio , considerado che tutti (meno la Società) se aveva accorto che mancava qualche tassel per render la squadra più competitiva. Per fini riprendo quel che xe stado chiuso: “E ADESSO”??????

Link al commento
Condividi su altri siti

(MOD) Go unido le due discussioni...

Comunque, con la storia che dal silenzio stampa xe venudo un vespaio contro la società (i zogadori disi che gavemo una dirigenza da serie inferiori...) qua se rischia veramente grosso. Ciapando le parole del bugiardel de oggi con la dovuta cautela (savemo come le robe vien pompade largamente a sfavor dei greghi, e me sorprendo che se continui a buttar :memele: in un momento così difficile), xe grave pensar a una siffatta tension zogadori-fantinel. Se saveva che la situazion iera difficile, ma non così...

E allora, domandona....perchè esonerar Agostinelli?

Link al commento
Condividi su altri siti

eri sera quando go zercado de riponderghe a Cazzabelle no riuscivo in nessun moda a aggiunger la risposta, go guarda sulle iconette e ier quella con discussione chiusa.

Va Ben, no ga importanza. Te me chiedi del perchè xe stà esonerado Agostinelli. Te risponderò che le motivazioni xe diverse ma se tratta de robe che no dovesi "trapelar". Te manderò una e-mail in privato e dopo te vederà come gestirla. :vino::vino:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×