Jump to content

Tipi de pasta  

22 members have voted

1. 1. che pasta preferì?

• spaghetti, bucatini, chitarra, linguine..
      4
    • rigatoni, gomiti, pennette
      6
    • orecchiette
      1
    • fusilli o spirali
      4
    • gnocchetti sardi
      0
    • non magno pasta
      0
    • ma che domande te fa??? me piasi tutti i tipi de pasta
      7
    • altro
      0

Recommended Posts

Posted

Domanda curiosa sulla pasta, cibo amato dagli italiani!!! Ma tra la pasta xè qualche tipo che preferì in assoluto o ve va ben qualsiasi basta che sia pasta???

avanti.... dite la vostra!!!

Posted

mi invece me piasi de più pennette rigatoni e gomiti.. perchè? perchè te ingrumi ben el sugo!!!!

Quel no xe un problema....se scampa el sugo....toco de pan e viaaaaaa :D Ecco, te me ga fatto venir voia de pasta....deso magnasi volentieri fusi con carne e sugo :DDDD

Posted

me piasi tutti i tipi e me piasi alternar altrimenti me stufo...

gavevo el periodo de pasta all'ovo ma me ga stufa

poi quel delle linguine ma me ga stufa anche quelle

insomma devo variar altrimenti poi me stufo :)

Posted

ma che domande te fa??? Tutti i tipi de pasta, ovviamente! Quel su cui fazo più distinzioni xe el sugo, e a dir la verità ghe xe certi sughi che se pol magnar solo con certi tipi de pasta, ad esempio: con la carbonara el massimo xe i spaghetti, le penne pol andar, ma mi no me vedo sai una carbonara coi fusilli o le orecchiette.... in quel caso molto meio un pomodoro o un ragù

Posted (edited)

per mi la pasta xe un rito quindi ovviamente la devi esser abbinada al sugo giusto... de norma no me piasi la pasta troppo grande (ziti, rigatoni, farfalle, mezze maniche...) e preferiso quella piccola (fusilli, pennette, gnocchetti sardi, trofie...) ma anche qua xe le eccezioni... con la lepre (e in generale con la selvaggina) xe d'obbligo le pappardelle (che bon... :DDDD:DDDD:DDDD ), nella pasticciata rigatoni e mezze maniche va benissimo, con i bisi adoro le reginette...

discorso a parte per la pasta all'uovo... in genere non me piasi quella comprada che 9 su 10 sa de carton (anche Barilla e Voiello, no solo marche c.u.l.), ma son un gran divorator de tagliatelle o simili se le fa mia mamma e devo dir che no xe mal, se proprio devo comprar, la pasta fresca al banco frigo

insomma dovesi scriver un libro :lol::lol::lol::lol:

Edited by basketteam
Posted

Spaghetti alla chitarra...possibilmente fatti in casa :D:DDDD:DDDD:DDDD

Oppur i favolosi "fusi" sempre fatti in casa possibilmente con sugo de selvaggina o gallina :D:DDDD:DDDD:DDDD

@ Molly : ciapa nota per favor :aracheroba:

allora metti el voto sui spaghetti no!!!! me par che non te ga votà...

Posted

Spaghetti alla chitarra...possibilmente fatti in casa :D:DDDD:DDDD:DDDD

Oppur i favolosi "fusi" sempre fatti in casa possibilmente con sugo de selvaggina o gallina :D:DDDD:DDDD:DDDD

@ Molly : ciapa nota per favor :aracheroba:

sisi ciapo nota e vado comprar in via Battisti dove xe pasta fresca ok? :D

Posted

rigatoni e penne (meio se rigate) tutta la vita. appunto per el fatto che ghe se ferma el sugo in mezzo.

i spaghetti se posso sceglier nn li magno...tranne con quei piatti che li richiedi (tipo con la busera, vongole,.. i xe perfetti)

Posted

Rigatoni xe i mii preferidi :D con quasi ogni sugo/salsa... pero' con el pese va oviamente i spaghetti o bavete che pero' no va ben con el ragu (xche xe bon el ragu che va dentro i rigatoni :D ) .. con la salsa va ben tuto, spaheti e rigatoni... con aio oio e peperoncin so che andasi i spagheti ma mi preferiso pasta curta, con i sugi bianchi, buro o altro andasi anche la ben i spagheti ma anche la preferiso i rigatoni :D

Insoma, rigatoni no se sbaglia mai eco :D

Posted

me va ben più o meno tute, zerco de alternar pasta lunga e pasta curta, in genere forsi preferisso la pasta curta. Pennette, fusilli, me piasi ssai.. a proposito, i spaghetti, li cusinè intieri o li rompè al momento de meterli in pignata, come che se fa a casa mia?

Posted

Go risposto spaghetti perchè xe quei che "esalta" maggiormente i sughi e i condimenti che me piasi de più, però ovviamente dipendi dal condimento. El pesto, el tonno, i pomodorini va assolutamente con la pasta lunga. La salsa e el ragù va ben con tutti e due, anche se con la pasta corta se tira su più sugo. La pasta in bianco (al burro) assolutamente con le pennette. E dopo xe la carbonara... che da tradizion va coi spaghetti, ma mi inveze la fazo con la pasta corta perchè la fazo nella version con la panna (quindi più cremosa).

Posted

a proposito, i spaghetti, li cusinè intieri o li rompè al momento de meterli in pignata, come che se fa a casa mia?

I miei se non sbaglio li rompi, mi inveze li preferisi intieri :)

Posted

con la premessa che troppa pasta me stufa (no copeme :p se za qualcehdun che me ciol in giro... :p), me piasi soprattutto la pasta lunga, spaghetti in primis. No me va sai la pasta all'uovo, inveze vado pazza per le reginette della barilla, questo perchè me ricorda i pranzi da mia nonna, le preparava con un sugo de carne che iera la fine del mondo!

comunque... el miglior modo per magnar pasta, per mi, xè proprio con una semplice salsa al pomodoro!