Jump to content

A chi in mano le redini della Pall. Trieste?

12 members have voted

1. 1. Chi preferiresti alla guida della società dalla prossima stagione?

• La società attuale, che vuole il ripescaggio e che ripartirebbe dal nucleo "storico" di giocatori
      6
    • La nuova cordata, che vorrebbe ripartire dalla B2 ma con giocatori triestini e con talenti locali
      6

Recommended Posts

A parte che no savemo ancora niente de questa cordata,digo che l'idea dei giovani triestini no xe malvagia ma se xe la possibilità de esser ripescadi in B1 bisogna accettarla.El basket de B1 xe penoso,ma quel de b2 xe ancora pezzo e onestamente la voia de veder squadre come Monfy,Oderzo,Jesolo ecc ecc proprio no xe.L'ideale secondo mi saria un punto in comune tra quei che xe adesso e quei de sta presunta cordata.Mi a livello de giogadori qualchedun de quei che iera sto anno lo tenissi specialmente i muli giovani.Quel che cambiassi de adesso xe tutto lo staff tecnico.Ormai i ga fato el suo tempo,e xe giusto che i cambi aria.Aspetto de veder comunque i programmi e le idee de questi signori e dopo trarrò le conclusioni definitive.

no se sa niente dei novi, quindi go votà per l'idea in sè... che xè quella che gavevo za quando semo fallidi. SE xè un progetto SERIO, preferiso partir dalla B2 con i talenti locali, ma solo se xè veramente serio e a lungo termine...

go votà la seconda anche se ghe credo poco...

quando la Pall Trieste xe fallida qualche anno fa, me son dito... tutto sommà no tutti i mali vien per nuocer, i pol ripartir dalla B2, i fa creser molti giovani i punta sulla futuribilità e i crea delle fondamenta solide per el futuro.

ovviamente poi el campo me ga prontamente smentido, xe sta fatta una squadra costruida apposta per la promozion, Diviach e Batic ga visto el campo col canocial e i giovani anche bravi che iera rivai (come Doati, Iannilli e Mariani) xe stai spedidi rapidamente al mittente per puntar avanti sulle cariatidi, vedi Muzio, Corvo, Laezza e poi Cagnin e Drusin che xe rivai sto anno (e guarda caso se gavemo accorto che podevimo far benissimo a meno).

trovar qualchedun che gabi el coraggio de guardar al futuro invece che all'immediato per mi xe un'utopia... continuo a sperarghe ma ghe credo sempre de meno...

se rimani un gruppo storico mi go za dito che sperasi in Tagliabue, Tonetti e Valentini ma credo che inveze sarà Muzio, Pilat e Lo Savio.. sarà bravi, sarà attaccai alla maieta, ma no xe sinonimi de futuro perchè questi tra 1,2 massimo 3 anni impica le scarpe al ciodo e ve saludo...

Go votado due, ma la virtù sta nel mezzo: saria de gaver una squadra de giovani in B2, con almeno un esperto a farghe da chioccia e farghe capir l'attacamento alla maia.

Mi me piasessi veder Pilat in questo ruolo.

Tra la B2 e la B1 per mi non fa una gran differenza, basta che ghe sia in società gente seria e con idee bone. E xè quel che preoccupa..

Mi go votado per la seconda per el fatto de partir con programi novi dala B2 coi nostri muli e con qualche zogador de esperienza, ma ormai son convinto al 90% che sta cordata no la esisti e se nel 10% ghe xe i nomi che gira....semo a posto. :down:

Edited by Asterix

Mi non voto ancora, non se sa NIENTE della cordata nuova, e la promessa disattesa di "rivelarsi" a breve termine dice molto della serietà e dell'interesse in merito di questi sempre più teorici salvatori del basket a Trieste.

Se non ci saranno novità a breve, turandomi il naso voterò 1: meglio un Dipiazza oggi di un Frank Garza domani.

mi son per un cambiamento totale dela societa/dirgienza e anche de gran parte dei zogadori, ma adeso no se sa uficilamente chi sia i novi.. quindi prima de dir qualsiasi roba volesi che qualchidun fazi chiareza....... :D

mi vojo BT head coach della nova pall.ts... no penso che el gabi impegni piu importanti per la prox stagion no? :D :D :D

El sondaggio xe inutle perchè sti nuovi personaggi non rileverà mai la Pallacanestro Trieste, non i ga i mezzi economici per farlo; sempre che mai i entri in pallacanestro Trieste....

Quindi se ghe sarà un qualcosa sarà un affiancamento, el problema xe metter d'accordo le due "teorie" che xe moooolto diverse.

Quindi metteve el cuor in pase, questi non xe i salvatori della patria, ma solo i portatori de un idea e de un piccolo contributo economico.

El grosso resta sempre in man dell'acegas con tutto quel che ne consegui.

Bon, ciacole inutili, chi vivrà vedrà!

El sondaggio xe inutle perchè sti nuovi personaggi non rileverà mai la Pallacanestro Trieste, non i ga i mezzi economici per farlo; sempre che mai i entri in pallacanestro Trieste....

Quindi se ghe sarà un qualcosa sarà un affiancamento, el problema xe metter d'accordo le due "teorie" che xe moooolto diverse.

Quindi metteve el cuor in pase, questi non xe i salvatori della patria, ma solo i portatori de un idea e de un piccolo contributo economico.

El grosso resta sempre in man dell'acegas con tutto quel che ne consegui.

Bon, ciacole inutili, chi vivrà vedrà!

E come sempre arriveremo a metà luglio che non saveremo in che serie gioghemo,che la dirigenza e lo staff sarà sempre quel, :angry: che i giovani validi che gavevimo sto anno tipo Valentini e Tagliabue andarà de un'altra parte perchè giustamente noi speterà quel che fa Trieste,che qualcun altro mollerà el colpo e rifaremo de novo la squadra con tutto quel che nè consegui...insomma la solita estate tribolada come ormai dal 1994 in poi e le solite ciacole che no farà fritole.Nulla di nuovo sotto il sole solo e solo tanta MEDIOCRITA'.... :angry::caregaintesta::baston: