Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gavemo fatto veramente pena per 3 quarti (ierimo sotto anche de 25 punti) poi clamorosamente nell'ultimo quarto semo rivadi a -3 dopo che Monfy gaveva sbaiado el sbaiabile e dopo che Moruzzi se ga messo a segnar da tutte le parti (xe lui el miglior marcator della squadra con 20 punti). Poi inevitabilmente no semo rivadi a vinzer la partida, e Furigo ne ga castigado a dovere....

Discreto esordio per Losavio che no intiva un libero a pagarlo oro ma difendi forte e ciapa rimbalzi...

:bye:

Posted

Per mi semo una squadraccia... spero sia el panetton le lentichie e el zampon che ne fa giogar cusi.

A parte i scherzi.... Venezia e Castelguelfo se gioga la promozion come go za dito....

Trieste da B2.

Doati fanclub.

lele

Posted
A parte i scherzi.... Venezia e Castelguelfo se gioga la promozion come go za dito....

Trieste da B2.

Mi non sottovalutassi anche Castel S.Pietro che zitto zitto ne ga raggiunto in classifica...cmq anche ieri xe uscido el solito problema de sta squadra: l'approccio mentale con la partida. No se pol andar sotto za 9-1 dopo 2 minuti :disgust: e poi, disemosela tutta, Monfalcon ga avudo bone individualità ma prima della partida la iera penultima in classifica :cherobeara:

Spero vivamente anche mi che sta battuda d'arresto sia solo dovuda al ritorno in campo dopo 15 giorni de fraia...

:bye:

Posted

Trieste da B2.

Mi non sottovalutassi anche Castel S.Pietro che zitto zitto ne ga raggiunto in classifica...Spero vivamente anche mi che sta battuda d'arresto sia solo dovuda al ritorno in campo dopo 15 giorni de fraia...

So che pol esser cussì, ma l'idea che i abia zogado mal per via dela fraia de fine anno me disturba no poco...

Cavoli, persin le mulete dela squadra de mia fia iera in palestra ogni giorno non festivo, e sti qua che dovessi eser profesionisti i se permeti de 'ndar a zogar col bulbo pien de paneton e spumante?

:down: