tifone Inviato 10 Gennaio 2008 Segnala Inviato 10 Gennaio 2008 Aveva la patente da pochi mesi e ora dovrà rifarla perché, in un solo colpo, ha perso tutti i 20 punti. E' successo a un ragazzo neo patentato di Trieste, multato dai vigili perché sfrecciava a 100 km/h in moto nel centro città. Per i neo patentati il Codice prevede infatti sanzioni più rigorose, tra cui il raddoppio della decurtazione dei punti. Una volta rifatto il documento, per i primi tre mesi il giovane non potrà inoltre guidare dalle 22 alle 7. Il giovane è stato sorpreso da una pattuglia della polizia municipale mentre viaggiava a circa 100 Km/h nei pressi di largo Irneri, dove il limite è di 50 Km/h, durante un normale servizio di controllo della velocità. Dopo averlo fermato, i vigili urbani l'hanno multato (370 euro) e, come previsto dal Codice, gli hanno sospeso la patente, raddopiando anche la decurtazione dei punti prevista per i neopatentati che compiono infrazioni gravi. Per tornare in sella alla sua moto, ora il ragazzo dovrà rifare la patente e, quando avrà superato l'esame, per tre mesi potrà circolare soltanto di giorno. La prossima volta, forse, ci ripenserà ad aprire il gas senza pensare alle conseguenze e ai possibili pericoli Qua il link della notizia fonte tgcom Cita
bronza coverta Inviato 10 Gennaio 2008 Segnala Inviato 10 Gennaio 2008 Me dispiasi per lui, ma no xè sbaglià...... i lo dovessi far anche con i non neo-patentati quando i supera de un tot i limiti..... Cita
dido76 Inviato 11 Gennaio 2008 Segnala Inviato 11 Gennaio 2008 iera la notizia anche sul televideo ieri...cmq...me chiedevo el senso dela limitazion dopo...col torna a gaver la patente el pol guidar solo de giorno per 3mesi...xè asurdo e lo conferma el fato che lui guidava de giorno a 100 e no de note ... ma no go capido: i iera col laser in city? co ripoderò guidar starò + tento Cita
Giambe Inviato 11 Gennaio 2008 Segnala Inviato 11 Gennaio 2008 ... che gabi sbaja no discuto ... mi gò la moto ... e devo dir la verità ogni tanto zuco (ma chi va in moto me pol capir...sbrisa la man...)... ma ritirarghe la patente xè stadi troppo fiscali (anche se giusto) ... podeva farghe la romanzina e poi in vena de bontà far finta che andassi a 90 inveze che a 100 ... e darghe un bel multon .... mi gò visto robe che anche se pol sembrar meno gravi saria cmq da ritiro patente o da multon ... solo che chi va in moto secondo mi xè l'80% considerà un che ghe piasi correr e che el xè unpo' fora de testa ... inveze xè certi automobilisti che saria de mazarli ... ad esempio una volta iero in discesa, in moto (la mia pesa 240kili),...l'auto davanti de mi se ferma de colpo...mi me fermo a pochi cm de lui...poi caza la retro...ghe sono, ma el mato roba che me stivi (come fazo a sburtar 240+80 kili camminando sulle punte indrio digo mi???)...volevo mazarlo...per fortuna ... dopo che lo gò insultà fora modo...el xè anda via (ripeto....per fortuna)...se smontava ghe fazevo sai mal.... Cita
arska Inviato 11 Gennaio 2008 Segnala Inviato 11 Gennaio 2008 Bravo tandul beh.. si. Efetivamente, co' se xe cussì oltre i limiti, pene fortisine ghe sta. Però no son d'acordo per niente con mega-limiti ai neopatentadi.. perchè mai i gavesi de gaver lori più colpa dei veci patentadi? Ala pezo, xe casomai vero el contrario. Cita
666 Inviato 11 Gennaio 2008 Segnala Inviato 11 Gennaio 2008 i vigili i se meti con el laser sempre nei soliti posti,fra l'altro segnaladi dai appositi cartei. campi elisi via flavia ,brigata casale prima e dopo la galleria della camionale de montebello ,viale miramare .....se uno se la va a sercar se giusto che ghe cavi la patente....... p.s. nei paraggi pochi mesi fa se morto el tipo con la ducati perche ga tentado de far la curva in piena...... Cita
giuli Inviato 11 Gennaio 2008 Segnala Inviato 11 Gennaio 2008 E' verissimo quello che dice 666 e oltretutto hanno tappezzato le vie interessate di cartelli che avvisano del rilevamento della velocità .. se uno se le cerca è proprio scemo Cita
b-chris Inviato 11 Gennaio 2008 Segnala Inviato 11 Gennaio 2008 perchè mai i gavesi de gaver lori più colpa dei veci patentadi? Perchè a un neo patentato se ghe pol contestar l'inesperienza, mentre a un anzian saria come dirghe " te son rimbabido, se te causi un incidente te gavessi dovù pensarghe prima de metterte alla guida quindi te ga più colpa". Anche se no saria del tutto sbaiado secondo mi Cita
Stefano79 Inviato 11 Gennaio 2008 Segnala Inviato 11 Gennaio 2008 Quoto Arlon, casomai i dovesi multar più pesantemente i veci. Un neo patentado xe ovvio che no ga sai esperienza e qualceh error lo pol commetter. Fermo restando che andar a 100 all'ora in città xe indifendibile... Cita
Ikeya Inviato 11 Gennaio 2008 Segnala Inviato 11 Gennaio 2008 Quoto Arlon, casomai i dovesi multar più pesantemente i veci. Un neo patentado xe ovvio che no ga sai esperienza e qualceh error lo pol commetter. Fermo restando che andar a 100 all'ora in città xe indifendibile... concordo... invece me domando che senso ga el limite de 100 all'ora in autostrada alla fine mi go la patente da 2 anni e mezzo e go za fatto 50.000 km... no vedo perchè magari una de 50 anni che in vita sua ga fatto 10.000 km xè ritenuda più "esperta" de mi... secondo mi i dovessi multar più i non neopatentadi che i neopatentadi... appunto perchè se un che ga la patente de 20 anni fa una cazzada, vol dir che non lo ga fatto per inesperienza, ma semplicemente perchè ga fatto una cazzada l'unica roba su cui son d'accordo xè la limitazion per la cilindrata massima de un neo patentado... alla fine no credo che un che ga la patente da una settimana sia in grado de guidar un 3000 turbo... Cita
enrico89 Inviato 11 Gennaio 2008 Segnala Inviato 11 Gennaio 2008 Questo xe un de quei personaggi che pol provocar incidenti,comunque fin che se faria mal lui me ne fregasi altamente ma se el me venisi adoso e el me ribalta,e se me alzo, xe meio che el prenoti un posto a Sant'Anna...imbecille..ghe sta solo che ben...scuseme el sfogo ma questa xe gente che no soporto... Cita
saretta Inviato 12 Gennaio 2008 Segnala Inviato 12 Gennaio 2008 el solito muleto ingallà ... fenomeno che vol farse veder dai amici... desso ga solo che de sconderse Cita
b-chris Inviato 12 Gennaio 2008 Segnala Inviato 12 Gennaio 2008 alla fine mi go la patente da 2 anni e mezzo e go za fatto 50.000 km... no vedo perchè magari una de 50 anni che in vita sua ga fatto 10.000 km xè ritenuda più "esperta" de mi... Se zerca de dar regole de base de rispettar. Se i dovessi dar multe e toglier punti anche in base all'effettivo utilizzo dell'auto allora i dovessi considerar caso per caso. Saria + giusto, ma ghe mettesi mesi per deciderse e se za adesso ghe vol el suo tempo .... Cita
assist Inviato 12 Gennaio 2008 Segnala Inviato 12 Gennaio 2008 Podeva gaver anche 40 anni ma con el vizio de pestar sull'accelerator ( o manopola a seconda del mezzo ).....alla fin fine ga voludo far el sboron?xe giusto che el paghi. Cita
Bonovox767 Inviato 12 Gennaio 2008 Segnala Inviato 12 Gennaio 2008 C'è una video intervista in cui il ragazzo spiega il motivo per cui stava andando a quella velocità in quel tratto di strada... vedremo se vincerà il ricorso... La video intervista è disponibile qui sotto: VIDEO Cita
Renè Inviato 13 Gennaio 2008 Segnala Inviato 13 Gennaio 2008 straquoto per quanto riguarda el mulo..ca*i sui e del perito, me vien solo de dirghe: bravo mona! Te ga perso i punti dela patente ma te ga vinto el cofaneto Zimolo contenente la famosa pomata maron!!! Cita
babatriestina Inviato 13 Gennaio 2008 Segnala Inviato 13 Gennaio 2008 (modificato) Ben, ogi xe sul giornal che i ga becado un in auto sempre sula solita via Flavia a 100 al ora dove che xe limite a 50, e el mato xe sessantenne! el se la ga cavada con via 10 punti de patente, probabile una sospension de 3 mesi. però el mulo a quela velocità, se svolava el saria morto sul colpo... xe de tegnir presente... i ghe ga cavado la patente ma forsi i ghe ga salvado la vita. Modificato 13 Gennaio 2008 da babatriestina Cita
666 Inviato 13 Gennaio 2008 Segnala Inviato 13 Gennaio 2008 , probabile una sospension de 3 mesi. con l'ultima modifica del c.d.s. chi supera il limite di oltre 60 km/h ,come in questo caso, sospensione della patente da 6 mesi a un anno Cita
Cazzaballe Inviato 15 Gennaio 2008 Segnala Inviato 15 Gennaio 2008 Via Flavia.. L'unica strada a doppia corsia con el spartitraffico centrale che ga limiti uguali a quei de Prosecco che xe stretta e abitada... Certe robe no le capirò mai... :-S Cita
arska Inviato 15 Gennaio 2008 Segnala Inviato 15 Gennaio 2008 si, efetivamente 50 là xe ridicolo... Cita
b-chris Inviato 15 Gennaio 2008 Segnala Inviato 15 Gennaio 2008 Xe limite 50 per via che xe un incrocio ogni 500 metri. Cita
Cazzaballe Inviato 15 Gennaio 2008 Segnala Inviato 15 Gennaio 2008 De incroci pericolosi ghe ne xe solo uno... Quel la vicin el concessionario opel. La el limite 50 xe giusto.. Per el resto no me par sia incroci pericolosi se qualcun va a 70 all'ora e i podesi alzar un poco el limite... Ma d'altronde poveretti i devi far multe sti str................ E soprattutto el peggiore xe el limite de 30 orari la de zona de passeggio sant'andrea venindo da città prima dell'inizio della sopraelevata... Quel xe el pezo de tutti!! Se dovesi riveder un poco i limiti de velocità! Cita
arska Inviato 15 Gennaio 2008 Segnala Inviato 15 Gennaio 2008 lo credo anca mi. Per pretender rispetto, ghe vol rispetto del inteligenza dei cittadini. Anche in Germania, dove tuti guida sai pià rilasai de noi e i limiti xe in genere più alti, go visto un per de limiti veramente tropo bassi. Risultato? Nissun li rispetava. Però come minimo no go MAI visto la polizia sconderse drio un cavalcavia a far multe.. MAI. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.