Jump to content

Recommended Posts

Posted

Non leggio tutti i giorni el giornal , ma questa no la gavevo ancora vista voi?

Dal sito dell'ansa

A Trieste, discarica abusiva gettava rifiuti in mare

GdF la sequestra con azienda che la gestiva, 12 le denunce

(ANSA) - TRIESTE, 13 MAG - La GdF ha sequestrato a Trieste una discarica abusiva che gettava rifiuti in mare e l'azienda che la gestiva e ha spiccato 12 denunce. L'area si trova nella zona dello scalo legnami, ha una superficie di oltre 20.000 mq (quasi quattro campi di calcio) e vi sono stati stoccati oltre 4.000 metri cubi di rifiuti speciali. L'intervento delle Fiamme Gialle ha portato anche al sequestro di 14 tra autocarri, scavatrici e altri mezzi usati per il trasporto dei rifiuti.

Posted

gò capi dove iera sto posto..... sul sole 24 ore i specifica che xe el fondo dei materiali inerti, praticamente quel posto sotto el vecio inceneritor, per eser più precisi soto el distributor de benzina dela superstrada;

la veniva scarigado tutto l'inerte de trieste!!!!!

Posted

Ma come se ghe pol voler cussì mal al posto dove se abita?

Figurite....un socio iera furlan e l'altro iera calabrese.....sa cosa ghe fregava lori....fusi per mi li metesi lori a netar tutto a man!!!! :incazzado::incazzado::incazzado:

Posted

El telegiornale de tele4 ga dito che sti due mati xè sulla sessantina.. veci e mone..

Cmq si.. mi li mandasi a netar toco per toco, senza bombole :D

Ghe magnasi tutti i soldi che i ga e li mandasi dentro dimenticandome della ciave.

No se pol inquinar in sto modo..

:bye:

Posted

gò capi dove iera sto posto..... sul sole 24 ore i specifica che xe el fondo dei materiali inerti, praticamente quel posto sotto el vecio inceneritor, per eser più precisi soto el distributor de benzina dela superstrada;

la veniva scarigado tutto l'inerte de trieste!!!!!

Magari forssero solo inerti. Hanno iniziato così ma hanno proseguito anche accettando lo smaltimento di materiali pericolosi. Tutto impilato la sulla cosa con vento e pioggia che facevano cader la roba in mare.

Non occorre andare andar fin Nnapoli per vedere disariche abusive... le abbiamo in casa. Tristezza.

Posted (edited)

eccome... dopo aver pensà.... e gaver sparà........ me son informado ben dove xe stà c... de discarica.

premetto che gò vù conferma del casin che tira i media, solo per ciaparse lo scoop.

prima i tira la notizia, dopo i modifica la stessa dando indicazioni generiche...... e intanto la gente pensa, disi, sparlazza; dopo un poco vien fora....... che quel che se gà intuido nò corispondi al vero;

me pareva un poco strano che iera la principal discarica de inerti de trieste, infatti no xe quela, ma un'altra in zona, proprio drìo el scalo legnami. per precision go postado stà foto.

nel cercio verde xe la discarica de inerti de trieste, quela soto el distributor della superstrada;

nel rosso xe quela incriminada, proprio drio el perimetro del scalo legnami.

discaricavl7.jpg

:censura::bye:

p.s. son daccordo con tutti, però spero che stò casin no se areni quà, ma che i vadi avanti con quel che i gà de far per sto casin, e che i cominci andar a veder un poco in giro..... nò son stroligo, ma penso che non sia una cossa isolada.

Edited by el_falisca
Guest brunotto
Posted

El telegiornale de tele4 ga dito che sti due mati xè sulla sessantina.. veci e mone..

Cmq si.. mi li mandasi a netar toco per toco, senza bombole :D

Ghe magnasi tutti i soldi che i ga e li mandasi dentro dimenticandome della ciave.

No se pol inquinar in sto modo..

No posso quotarti perchè ho 61 anni!!! :pianto:

Forse un pò mona sono, ma detto così ci resto male e con me tanti ultra sessantenni!! :cherobeara:

Non generalizzare per cortesia!! :angry:

.....................HA!HA!HA! ci sei rimasto male :D ....................comunque quei due cojonazzi sono stati oltre che mona anche delinquenti, avessero avuto anche solo 30 anni!!! :DDDD

Non è una questione di età,credo!!! :amicici:

:bye::D:bandieraalabarda:

Posted

L'età centra ma in modo diverso.

Si spera che uno più anziano sia più saggio.

Da un giovane spavaldo ed ambizioso imprenditore, appartentenente a questa generazione degenere ed irrispeettosa, quasi quasi ce se lo aspetta che facci qualcosa di male.

Sapere che qualcno appartenente alla classe dei "nonni" fa la stessa cosa... fa più spece.

Se nemmeno i nonni sono d'esempio vuol dire che la società è veramente mal messa, in quanto i più giovani saranno di sicuro peggio...

Posted

No posso quotarti perchè ho 61 anni!!! :pianto:

Forse un pò mona sono, ma detto così ci resto male e con me tanti ultra sessantenni!! :cherobeara:

Non generalizzare per cortesia!! :angry:

Giusto per chiarire, non ho generalizzato... ho detto che quei due sono "veci e mone".. non che tutti i veci xè mone :D

Posted

Poderia dirve (ma no lo digo) che in un passato no troppo remoto el sottoscritto e no solo ,se domandava : come mai i buta quella roba in questo posto? E sopratutto: come mai i buta de tutto? Adesso che so la risposta me domando e ve chiedo, Nissun controllava mai nissun? Per quanto riguarda el discorso del farghe pagar caro le malefatte ,devo rammentarve ancora una volta che semo in Italia dove tutti considera ancora valida la frase "la giustizia è eguale per tutti"mi digo che la giustizia xe uguale per tutti ma per altri de più. Questi signori in tanti anni de "onesto" lavoro gaverà fatto "muceti de €" e con quel "muceto" i se circonderà de pricipi del Foro che costerà sicuramente una marea de bori, ma che ghe assicurerà come minimo gli arresti domiciliari. Nel frattempo (anni) riva condoni o prescrizioni varie. Mi ghe faria far un corso accelerado de SUB . Ghe faria comprar bombole in quantità e li manderia a ingrumar tutte le porcherie inquinanti e velenose . Fin che noi finisi.Se nel frattempo l'età li porta a "sciopar"......ciamemo una ditta specializzada. :D:D:vino::vino:

Posted

anche alla ferriera non scherzano sulle discariche:

iera stra-risapù........ desso spetemo el prossimo sito che i meti soto sequestro, non per far el stroligo.......

ma sicuramente i troverà qualcossa. :incazzado:

Guest brunotto
Posted (edited)

Giusto per chiarire, non ho generalizzato... ho detto che quei due sono "veci e mone".. non che tutti i veci xè mone :D

Grazie!!! :amicici::bye::D:bandieraalabarda:

NdStarlite: no stemo quotar troppi messaggi un dentro l'altro per piacer :D:bye:

Edited by brunotto
Posted (edited)

Mi rispondo solo ora perchè uno dei interessadi lo conoso o almeno conoso la famiglia, lui se difendi che i ga compra la discarica dopo il 2005 e che i detriti iera za prima, ma allora xchè te son sta zito e non te ga denuncia sta schifezza. Anche se questo sarà vero ga comunque sbaia a parer mio a non denunciar il fatto, la legge non permetti ignoranza, quindi ugualmente colpevole... che tristezza...

Edited by Kimy
Posted

mamamia che tristezza.. ma la roba che me fa più imbestialir se che i soci iera un furlan e l'altro calabrese.. e che noi ghe fregava niente de trieste., ma come se pol. perchè esisti gente cusi? spero che i rinchiudi in carcere a vita :caregaintesta::caregaintesta::caregaintesta::incazzado::caregaintesta::incazzado:

Posted

...però...anche chi che gà el controllo de l'acqua del mar,(A.R.P.A. Goletta verde o chi per lori) che ogni estate i ne conta che le nostre acque xè nete.....

ma dove i va a far le analisi????' a Bottazzo??? :cherobeara:

Alora me sorgi el dubbio de turno: :confused:

O le analisi no i le fa per niente, opur i spara cazzade...( e forsi i iera anche lori za al corrente de la question, e per qualche motivo strano.....i xè stadi ziti....).... :angry: