Jump to content
basketteam

[VENDO] Renault Clio

Recommended Posts

VENDO Renault Clio 1.5 dCi (85 cv) terza serie aprile 2006, 44000 km, pack look, clima automatico, ESP, cerchi da 16", perfetta, qualsiasi prova

10500 euro

Edited by basketteam

la Clio storia xe la vecia Clio...

no penso sia paragoni :D:D:D:D

el pack look comprendi lke maniglie delle porte cromade e soprattutto le luci de sterzada, quele che segui l'andamento della curva co te giri el volante... no ghe credevo ma se ga rivelà un bel accessorio...

Grande Assist, te nomino mio PR personale :D:D:D

farò foto sì, me par una bona idea...

sicuramente no sbaso el prezzo anche perchè l'unica volta che pensando de far una gentilezza ghe la go offerta a una persona a qualche euro in meno i me ga minaccià de darme lignade (brrrrrrrrrrrrrr che paurrrrrra...) :crylol::crylol::crylol::crylol::doh::doh:

per chi no savesi el pack look xe i fari a visibilità laterale, oltre ad un certo angolo de sterzata, sotto i 60 km/h, se accendi una luce laterale che de fatto illumina la strada in curva nel cosiddetto angolo buio, dove i fari tradizionali non arriva... ghe vol provarlo per capir... xe molto utile...

no credo che la vendo più...

me trovo troppo ben con ela che saria un pecà cambiarla...

cmq tanto per scoltar l'amico Assist, un paio de fotine

so che no la reggi el confronto con la A3 :ave::ave: parcheggiada vicin :D:D

img1383oa8.jpg

in terra marchigiana, dove la me ga portà comodamente e in maniera molto parca. 1300 km 70 litri de gasolio, con el clima sempre in moto e tenindo sempre i 140-150 km/h in autostrada...

img1388qv0.jpg