arska Posted June 3, 2008 Report Posted June 3, 2008 coooooosssaaaaaa? 100% contrario al mar a pagamento.. za gavemo do metri in crose, ancora pagarli! Che i fazi pur servizi a pagamento (bareti, nolegio sdraio, quel che i vol).. ma el teren ga de eser libero! El mar xe de tuti! Quote
babatriestina Posted June 3, 2008 Report Posted June 3, 2008 lo vardavo oggi.. certo che per far pagar quela roba i ga de ssai de meter a posto, se no chi volè che paghi? el riscio no xe meter a pagamento, ma serara al publico e lassar solo a privati, nela fatispecie xe el albergo del bivio che rompi de un per de anni. Ma come xe la legge italiana che disi che la riva del mar xe publica e che ga costretto a verzer sotto la Costiera tutti i moletti privati? e come xe qua inveze le regole, me par ereditade de l'Austria ( bela eredità, per una volta!) che Barcola, el ex Excelsior e el castelletto Cesare xe apartamenti privati proibidi al pubblico? Quote
arska Posted June 3, 2008 Report Posted June 3, 2008 so che esisti regole locali post-austriache, ma no altro. Saria curioso, se xe per bon vero o xe legende metropolitane, e in cossa consisti.. Quote
Nona Picia Posted June 3, 2008 Report Posted June 3, 2008 Me sa che anche se la spiaggia xe demaniale e libera per el publico, ai proprietari de stabilimenti e alberghi no ghe ne frega proprio niente, basta veder quel che sucedi in Italia sul Tirreno. Quote
saretta Posted June 3, 2008 Report Posted June 3, 2008 ma saremo miga matti!!!!!!! pagar x andar al bivio..... ma x favor! Quote
iaga Posted June 3, 2008 Report Posted June 3, 2008 Non me tocca perchè non son mai andada al bivio.. e se tutto va ben, no andarò neanche a barcola Quote
arska Posted June 3, 2008 Report Posted June 3, 2008 Non me tocca perchè non son mai andada al bivio.. e se tutto va ben, no andarò neanche a barcola ma scusa, che discorso xe? :-S Se no te tocca, va tuto ben? (nianche mi vado al bivio, eh) Quote
tifone Posted June 3, 2008 Report Posted June 3, 2008 "Si puo' accedere alla spiaggia di uno stabilimento balneare, per raggiungere il mare, senza pagare il biglietto di ingresso, ma non si puo' sostare ne' sulla spiaggia in concessione ne' sulla battigia, spazio che deve essere costantemente libero da persone o cose" In pratica posso solo passar per buttarme in mar ma no posso restar sulla battigia come un zurlo Quote
dido76 Posted June 4, 2008 Report Posted June 4, 2008 ma de cosa ve stupì?no volevi miga eser informadi? e dopo cosa,far magari un referendum x veder se va ben o no? Quote
Nona Picia Posted June 4, 2008 Report Posted June 4, 2008 Iera scontà che quei del'albergo prima o dopo reclamassi un toco de spiaggia e, col senno di poi, poderia anche esser che el comun gabi fato la piattaforma pensando a questo. Mi no vado là al bagno, ma ciononostante no son dacordo che i ne privi de quel tochetin. Che i ghe fazi uno specifico per l'albergo o che i ghe lo lassi far o, in alternativa, che i fazzi uno novo per i triestini. Quote
babatriestina Posted June 4, 2008 Report Posted June 4, 2008 mi ghe son andada spesso, e o i lo cambia de cussì a cussì o nissun ghe pagherà una flica per andarghe, adesso che i ga rifato i topolini.. Quote
Kimy Posted June 4, 2008 Report Posted June 4, 2008 Podessi eser un incentivo all'uso de mezzi alternativi, come bus o bicicletta, la pista ciclabile xe sai poco trafficada. Me spiasi per chi va la a far il bagno, spero solo che la sera sia libero, dato che una birretta al bivio de sera me la fazo spesso d'estate Quote
Ghost Posted June 4, 2008 Report Posted June 4, 2008 Bhe. L'ICI lo pagheremo da qualche parte. Per far quadrare il bilancio dovranno trovare talgi e aumenti di introiti pari a quanto perdono con l'ICI. Vendita, o peggio svendita di terreno demaniale e la via più breve e prevedibile. Quote
dido76 Posted June 4, 2008 Report Posted June 4, 2008 Bhe. L'ICI lo pagheremo da qualche parte. Per far quadrare il bilancio dovranno trovare talgi e aumenti di introiti pari a quanto perdono con l'ICI. Vendita, o peggio svendita di terreno demaniale e la via più breve e prevedibile. già,come la preventivada intenzion de far + postegi a pagamento in city Quote
Stefano79 Posted June 4, 2008 Report Posted June 4, 2008 Son pienamente d'accordo con Arlon, el mar xe de tutti. Pur essendo socio de un circolo nautico, e quindi go el mio posto macchina e el bagno "privato" e podessi dir tranquillamente "me ne frego", difendo el diritto alla spiaggia libera. Gavemo pochi metri in crose de costa libera, almeno quei pochi DEVI restar tali. Quote
Kimy Posted June 4, 2008 Report Posted June 4, 2008 (edited) Be si il mar xe de tutti, ma la strada xe del comun e la i pol far quel che i vol, difatti noi te ciol via miga il mar, i fa solo parcheggi a pagamento in strada. La costa resta libera come che la xe, non credo che i vadi a far parcheggio a pagamento anche per i sugamani... Edited June 4, 2008 by Kimy Quote
arska Posted June 4, 2008 Report Posted June 4, 2008 el comun xe i citadini. No i fa quel che vol, i ga de far quel che vol la gente. (con bonsenso, se intendi) Quote
b-chris Posted June 4, 2008 Report Posted June 4, 2008 Dal bando non è che si capisca "quanto" spazio andrebbe adibito a questa funzione e dove esattamente , sul bivio ? poco dopo? prima? Se direbbero dai topolini in poi tutta la costa diventa bagno a pagamento mi incazzerei anch'io ma se decidono di riservare 20 - 30 metri al nuovo albergo non vedo cosa ci sia di male. Allora per gli stessi motivi, "il mare è di tutti" , dovremmo per protesta andare bagno nel parco di Miramare , ai bagni di Grignano o altre strutture a pagamento a Trieste. Che mettano a pagamento un posto dove a parte il cemento,un approdo al mare ogni 500 e una baracca ogni 300 metri non c'è nient'altro allora concordo sarebbe un furto. Ma se un privato crea piazzole, servizi igienici, ristorazione e un minimo di tranquillità allora non mi sembra strano. Negli anni la pineta è stata rifatta, aggiunti giochi e adeso anche i topolini. Se chiedessero un pagamento? Tipo tutti parcheggi a pagamento , paghi 1 € e stai tutto il giorno. Calcolando lo spazio e la rotazione ne ricaverebbero alcune migliaia di € al giorno e finita la stagione avrebbero fondi per mantenimento della zona, un euro al giorno mi sembra una spesa sostenibile ( un auto con 4 persone 25 cent a testa!) Quote
molly Posted June 4, 2008 Report Posted June 4, 2008 mi non trovo giusto invece i parcheggi a pagamento in tutta Barcola, ogni volta che te vol andar far un giro pagar el parcheggio me par assurdo.. finchè xe un toco per l'albergo ok Quote
iaga Posted June 4, 2008 Report Posted June 4, 2008 Non me tocca perchè non son mai andada al bivio.. e se tutto va ben, no andarò neanche a barcola ma scusa, che discorso xe? :-S Se no te tocca, va tuto ben? (nianche mi vado al bivio, eh) No go miga dito che va tutto ben.. posso solo dir che "no me tocca perchè no ghe vado"? Ovvio che no sarà piacevole per chi che ghe xè abituado ad andar o che vol andarghe anche una sola volta.. finchè no go sta intenzion a mi no me tocca.. cosa go de farghe? Se te vol, ve digo che me dispiasi sai e che no son d'accordo.. ma sicuro no me ligherò con le cadene ai alberi per protesta.. e no farò neanche el sciopero della fame Quote
tuxav Posted June 4, 2008 Report Posted June 4, 2008 me vien de pensar che el tratto del bando sia quel davanti al albergo novo che i ga fato, i parlava za da tempo de privatizar un tochetin x lori.... o i ga za fato? se xe un tochetin picio no me turba tanto.... po anche mi me dispiasi, anche se no vado tanto spesso al bagno.... pero' no poso dir che no me tocca, come no podesi dir che no me tocca se i decidesi de far pasar la tav soto val rosandra..... Quote
iaga Posted June 4, 2008 Report Posted June 4, 2008 Ecco.. se i decidesi de far passar la tav soto la val rosandra podesi anche incadenarme fora del porton de casa.. Ma no son tipo da preoccuparme per tutte le robe che succedi.. e el ponte a ponte rosso no va ben, e la grande viabilità ga portà via tanta vegetazion e fa sai casin, e la ferriera che inquina per 5000 fabbriche in 500mq, e i parcheggi a pagamento per tutta Trieste, e le vignette in Slovenia, e le case che costa troppo, e no xè lavor, e xè troppo caldo, xè troppi condizionatori verti e no xè petrolio, orca cosa che costa la benzina, xè troppa piova, poveri piemontesi con tutta quell'acqua.. me fermo.. el concetto xè chiaro penso. El bivio a pagamento no me tocca, continuo a dirlo. Penso che no sia un problema.. e penso che no ghe tocchi realmente alla maggioranza delle persone che al bivio no ghe va. L'unico dispiaser sarà per quei che va più zo, che doverà far più barufa per trovar un posto pel sugaman.. Quote
Kimy Posted June 4, 2008 Report Posted June 4, 2008 Se consideremo il tratto de strada che va dalle gallerie fin al saturnia, inparole povere barcola, d'estate xe un cesso. Tutti con la macchina fin dentro l'acqua... Ora noi e mezza Trieste se dispera per sti parcheggi, ma alla fine me ricorda la stessa roba che iera successa un per de anni fa co i ga vieta la sosta ai camper. Stesse lamentele e stessi casini. Ok che il comun se ingrassa con sti soldi, del resto da qualche parte li devi tirar fora per il ponte sul canal Ma se la vardemo da un punto de vista loggistico, la strada de barcola xe una delle vie principali de accesso a Trieste e rimmarra tale anche dopo l'apperura della nova viabilita, la strada devi esser agevole e percorribile e questo te lo fa solo se te limiti le macchine che se zerca x un parcheggio, fazendolo a pagamento se riduci e anche de molto le persone che va in auto e se proprio va al bivio perchei xe affezionai i paga o i va in bus... se sa che ste manovre non xe mai simpatiche e sempre mal viste ma xe un primo passo x disincentivar l'uso della macchina... p.s. prima me go espresso mal con la frase che i fa quel che i vol... sule strade i cerca de mantenir un ordine, i lo fa con certi criteri per definir uno standard de civilta altrimenti non gavessi senso de esister neanche il comun, ma a quel punto ognun de noi dovessi esser tanto responsabile de andar al bivio a potar i sempre verdi e a scovar x terra e non spetar i scovazini col caretto... Quote
molly Posted June 5, 2008 Report Posted June 5, 2008 son andà domenica e lunedì al mar a barcola e devo dir che tutto sto traffico non lo go visto.. anzi me go stupì che iera poche macchine.. con tutto che i topolini e la pineta iera pieni de gente.. che forsi comunque la gente, senza aver bisogno de far i posteggi a pagamento, ga capi che a barcola xe meio andar in bus??? e inoltre far i posteggi a pagamento saria controproducente per el turismo. Quote
Recommended Posts