Vai al contenuto

el saluto  

27 utenti hanno votato

1. 1. te son che te cammini per le scale de un palazzo quanti te saluda?

• tutti
      4
    • nessun
      1
    • pochi
      8
    • abbastanza
      9
    • molti
      5

Messaggi raccomandati

Inviato

ola

me capita spesso de lavorar in giro per i condomini de Trieste e go visto che la bona educazion del semplice saluto per le scale non xè vedi più.....

i fioi e i muloni saluda

ma quei sora i 30 mamma mia,

per non parlar degli anziani

ve capita lo stesso?

Inviato

bon, mi a casa mia son un caso particolare, inveze che tegnir conto del condominio (che semo in 4) fazo conto della corte (in tutto 16). Forsi perchè se se conosi da una vita, ma saluda praticamente tuti :)

Inviato

bon, mi a casa mia son un caso particolare, inveze che tegnir conto del condominio (che semo in 4) fazo conto della corte (in tutto 16). Forsi perchè se se conosi da una vita, ma saluda praticamente tuti :)

anche nel mio condominio me saluda tutti

giusto per chiarir, son un elettricista, mi lavoro spesso per gli appartamenti ater, e fazo manutenzioni per le scale, e xe nei condomini dove nessun me conosi che non i te saluda.......

sarò mi brutto e cattivo......

Inviato

noi in condominio se saludemo tutti, ma no se saludemo sempre con la fila de clienti del ambulatorio de sotto.

Mi vardassi anche come indicator, come che i se senta in bus. me par che gavemo za parlado, ma mi me fa impression le mame che resta in pie e meti in senton fioluzzi dele elementari. Quei cossa imparerà nela vita? che a lori ghe xe dovudo tuto..

Inviato

mi saludo tutti quei che incontro x le scale o in qualsiasi altro posto...

fè conto che digo anche "salute" co qualchedun starnuda in bus...

Inviato

mi saludo tutti quei che incontro x le scale o in qualsiasi altro posto...

fè conto che digo anche "salute" co qualchedun starnuda in bus...

anche mi... :D

che educai che semo.... :punk::D

Inviato

molti.. non tutti ma molti.. sia dove abito mi che co vado a casa de altri...

e bel .. go scoperto che co te va camminar per i boschi xe ancora gente che non ga perso l'usanza de saludarse co se se incrocia :D

Inviato

Me par mi che, a parte pochi, a Trieste più che i xe veci più i xe dele vere e proprie pigne :D

Ma no doveva eser el contrario, veciaia = sageza, ecc? boh?

Inviato

Ho votato tutti.

In quanto se non mi salutano loro saluto io... ed in genere tutti rispondono.

Non mi è mai capitato di trovare qualcuno che non risponda ad un saluto... ma non vivo in condiminio quindi non e che mi capita così spesso.

Inviato

purtroppo devo dir "pochi".... mi saludo sempre, i me ga insegnà che xè educazion saludar, ma vedo che non xè spesso corrisposto!

tanti che saludo de mattina i me guarda ma non i rispondi....

la bona educazion xè passada de moda! e dopo i disi che noi giovini semo maleducai.... mah!

Inviato

Mi dispenso sempre sorrisoni a quei che incontro per le scale...se i me saluda son contento, se invece no i lo fa li buto zo dalla tromba delle scale :grin:

Idem con patate in tecia..

Inoltre mi prima de butarli zò vardo quanto alta xè la tromba per le scale..savè, no volessi finir in canon per omicidio colposo.

Se la tromba dele scale xè alta, lì buto zò solo per un pian..

A proposito in casa mia penso che i sia tuti educai..co i me vedi i fa anca l'inchin!!

:D:D:D:D

Inviato

In casa mia, me saluda tutti.

Adesso, perchè all'inizio, quei veciazi, no saludava mai, ma da quando che gò sblocca l'ascensor e gò tirà fora una vecia tuta tremante, alora tuti me saluda......

A parte la vecia crodiga de l'ultimo pian.

Caso isolato, ma se vedi che lassù, l'ossigeno xè rarefatto e probabilmente no el ghe riva fin soto la parrucca....... :haha:

Inviato (modificato)

A parte la vecia crodiga de l'ultimo pian.

Caso isolato, ma se vedi che lassù, l'ossigeno xè rarefatto e probabilmente no el ghe riva fin soto la parrucca....... :haha:

ciò, anca ti con quei del sototeto?

alora non son :monaetandul:

te gà ragion, ai piani alti xe tropo ssigeno :merodolodalrider::superman:

Modificato da el_falisca
Inviato

Se la tromba dele scale xè alta, lì buto zò solo per un pian..

A proposito in casa mia penso che i sia tuti educai..co i me vedi i fa anca l'inchin!!

Te credo, con ste premese :D :D :D

Inviato (modificato)

go votà molti...

anche mi come Sandro tendo a saludar tutti, anche quei che no conoso (addirittura me piasi esser cortese e tegno la porta verta e quelle gentilezze che un pò se ga perso nel tempo...) poi esattamente come el mio maestro se noi rispondi al saluto li scarigo zo della tromba delle scale e co li raggiungo in pian terra ghe monto anche de sora :D:D:D:D:D:D

Modificato da basketteam
Inviato

go votà molti...

anche mi come Sandro tendo a saludar tutti, anche quei che no conoso (addirittura me piasi esser cortese e tegno la porta verta e quelle gentilezze che un pò se ga perso nel tempo...) poi esattamente come el mio maestro se noi rispondi al saluto li scarigo zo della tromba delle scale e co li raggiungo in pian terra ghe monto anche de sora :D:D:D:D:D:D

Per tirarli zo dalla tromba...te usi la tecnica della medusa rotante?

Inviato (modificato)

mi voto 'abbastanza' xche no sempre tuti me rispondi :D

quela de saludar quando se va x sentieri xe una bela abitudine che vedo che vien ancora rispetada... una volta ne se adiritura capita' che oltre che saludarne ne ga oferto un grapin ... :petesoni: :petesoni: :petesoni:

Modificato da tuxav

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro