diego Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 Visto che stago vivendo un momento de particolare euforia nervotica posto queste poche righe (quasi ironiche) per legger le vostre sempre utili considerazioni. Eh Si! Gli “angeli” delle scovazze, come xe stado per l'alluvion de Firenze. Silvio Berlusconi “invita” volontari da tutta Italia a salvar Napoli, migliaia de omini per pulir le strade del capoluogo campano e far partir la campagna per la raccolta differenziada per agir, al fianco de discariche e termovalorizzatori per metter la parola fine all'emergenza dell'immondizia. Eh Si! Sognatore che te lo ga votado, te ga capido adesso? No, non credo, el lavaggio del cervel al quale te son stado sottoposti durante la campagna elettorale iera cusì profonda che te se stada annullada ogni volontà, insieme a una porzion de cervel.. Te ga capido qual che xe el problema de Napoli? Noi ga netturbini. Cosa importa se la Campania xe una delle regioni con maggior presenza de scovazini pro nucleo familiare? Elevemose tutti, volontari, al ruolo de angeli delle scovazze… Andemo a Napoli, ciolemo tre o quattro sacchetti perle scovazze a testa e portiamoseli a casa, perchè le navi per la Sardegna costa troppo, e in Germania noi vol rifiuti tossici nocivi. Eh Si! Sognatore che te lo ga votado, te sarà el primo della fila vero? “L'ordine del giorno sul Consiglio dei Ministri di venerdì contiene un errore materiale. Il provvedimento sulle intercettazioni sarà un disegno di legge e non un decreto legge”. Lo afferma il presidente del consiglio Silvio Berlusconi in conferenza stampa a Napoli. Le intercettazioni saranno consentite “per pene edittali da 10 anni in su, secondo le regole europee”. Lo ha detto Silvio Berlusconi a Napoli. “E' un provvedimento atteso da tutti i cittadini(?), in questo momento la democrazia non è più tale se non c'è rispetto della privacy. C'è stata una degenerazione di questo sistema di indagine”, ha aggiunto l’indagato premier. Eh Si! Sognatore che te lo ga votado, te son uno de quei cittadini che spetta questo DL(ooooppppsssss refuso DDL) xe vero? Dime che anche se no te sa come comprar el pane, no te vedi l’ora che se smetti di indagare su chi delinque. Dime che anche ti, pur no rivando a comprarte el pane, te ghe ga telefonado a Saccà per far affari, per ricattare e corromper senatori delle opposizioni, dime che anche ti, che no te rivi a fine mese, te volevi scambiar una fiction sul prosciuto crudo e la polenta, per accontentare Bossi, con la scrittura de tua fia alla TIVVU. Dime che anche ti, pur no rivando a comprarte el pane, te son in trepidante e angosciante attesa del novo DL che salverà dal carcere le più alte cariche dello Stato. Eh Si! Sognatore, te pensavi che prioritario iera salvar el Paese dalla recession? Che el problema vero xe i salari e le Pensioni basse? Che forsi iera el caso de ciapar in man seriamente e definitivamente el problemon del Prercariato e dei contratti capestro e della NON sicurezza per el futuro dei giovani. NOOOO. I problemi xe Napoli e le scovazze, bloccar le intercettazioni per salvaguardar la privacy (ma de chi?) ,El problema xe bloccar la chiusura del Rete4 e salvar Emilio Fido. El problema xe garantir l’immunità dei nostri “onesti” Parlamentari. Eh Si!!!Te sogni ancora? Quote
iaga Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 ... Eh Si! Sognatore che te lo ga votado, te ga capido adesso? ... Non voio far arrivar questo discorso sulla politica, che no ga senso.. ma mi me chiedo.. perchè cavolo bisogna andar a metter in mezzo Berlusconi, come se lui fossi stado quel su cui tutti puntava rieleggendolo? Nel senso che, iera ovvio, che Berlusconi o Prodi o chi per lori, non gavessi cmq salvado facilmente quella situazion, come tutte le altre. Ogni partito che va su se fa le leggi ad hoc per quel che ghe servi, e metti in secondo pian, se va ben, tutte le questioni importanti. Chi mai ga realizzado quel che prometteva nei suoi discorsi elettorali? Ma soprattutto.. perchè ancora xè gente che ghe credi? A mi me par che i sognatori sia quei che ga votado Berlusconi, ma anche quei che non lo ga votado pensando che un altro gavessi fatto de meio.. E questo tuo discorso, saria saltado fora ugualmente, anche se a vinzer le elezioni saria stado Topolino.. Quote
Renè Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 Sognatore fai da te? No Alpitour ? Aiaiaiaiaiii Ciò, me sa che in zona S. Giacomo dopo le ultime elezioni, ghe sia parecia euforia nevrotica e nervi scoverti. ..mi digo sempre che el vin xè bon e fa morbin..ma bisogna dosarlo, altrimenti riva la scioca e po' bon.. Che i politici (de qualunque parte) no i rispeti più de metà de quel che i prometi no xè una novità. La scoverta de l'acqua calda insoma (dele some dei somari dela Somalia) Anca se odio ssai con tuto el cor la faziosità estrema de Emilio Fede, preferisso lui che almeno no devo pagarlo e basta che cambio canal col telecomando a Santoro e compagnia che i sfrutta la tv de stato per i loro comizi..quel xè el vero scandalo e schifeza In un paese serio e no barzeleta come questo, no esisti na roba cussì.. E questo tuo discorso, saria saltado fora ugualmente, anche se a vinzer le elezioni saria stado Topolino.. Vero..e magari anca el povero Mickey Mouse saria sta acusado de eser un fascista, solo perché ga le orecie nere..o magari capitalista poiché xè american e amico de Paperon de Paperoni.. Aiaiaiaiaiaiii Italia, Italia carneval nazion!! Te credo po' che i fa quele reclame stereotipade in Germania e altrove, no me stupisso Cin cin (hic, pardon) Quote
diego Posted June 13, 2008 Author Report Posted June 13, 2008 Te assicuro che a S.Giacomo no xe esplosa la nevrosi contro o con. Difficilmente gaveria scritto quel che go scritto se no saria stado stimolado dal sempre meraviglioso esempio che porta el mitico Cavaliere per un Paese Democratico.. Quando go ascritto che el Lupo perdi el pel ma non el vizio.........chiaro!!!!!! L'esser de Sinistra no vol dir aver i paraoci (e devi valer per tutti) o preconcetti .Veder la realtà e quindi ragionar sull'attualità vol dir anche aver una autonomia cerebrale che permetti de aver un'ottica che no devi per forza essr de destra o sinistra . Xe realtà e basta. E fino a prova contraria (mi speto) le famose leggi salva Parlamentari inquisiti e disonesti xe stade proposte da una parte sola. Cin Cin anche a ti Quote
Nona Picia Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 Ghe xe ancora chi che credi ale promesse de "alcuni"? Quote
Renè Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 (edited) L'esser de Sinistra no vol dir aver i paraoci (e devi valer per tutti) o preconcetti . Davero niente preconceti ? Certamente xè vero, ma a leger i tui post, sempre a senso unico, no sembrassi Veder la realtà e quindi ragionar sull'attualità vol dir anche aver una autonomia cerebrale che permetti de aver un'ottica che no devi per forza essr de destra o sinistra. Anca qua no me iero acorto.. Xe realtà e basta. Xe' la tua realtà..te ga le prove ? Altrimenti resta, come quele dei altri, solo un'opinion, condivisibile o men, rispetabilisima, ma solo un opinion. in Italia tuti i ga la verità in tasca al bar co' i comenta de politica, de Del Piero e del suo alenador e de tante altre robe. Ma prima dele ciacole de bar, speto de veder coss che farà chi xè veramente dentro un zerto campo. Dopo posso anca intervenir, pro o contro. Naturalmente senza la presunzion de impor per verità e basta partindo solo de un metro de pensier personal. Intanto se le robe le va a scatafascio, bisogna pur intervenir e no solo ciacolar. Xè facile dir "mi so coss che xè lu" ecc...ma tra el dir tanto per dir e il far, xè tuto un mar. Ti Diego coss te pol propor de concreto, secondo ti per rimediar ai mali che te ga elencà più sora ? Me speto che se un sa zà tuta la verità sula carta, sapi anca però propor una propria soluzion concreta a tuto ciò. Altrimenti se volemo far ciacolade cussì tanto per dir al bar delo sport, femo pure, ma almeno avertì che dago un'ociada veloce a la gazeta, cussì po' ve so dir indove sicuramente i devi 'ndar in formazion i zogadori de l'italia stasera Naturalmente podarè crederme perché lo digo mi..Donadoni xè mona. Xè questa la realtà. Fideve de mi che in vita mia go tirà solo un dò tiri de balon Edited June 13, 2008 by Renè Quote
cucciolina Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 Naturalmente podarè crederme perché lo digo mi..Donadoni xè mona. Xè questa la realtà. Fideve de mi che in vita mia go tirà solo un dò tiri de balon Che Donadoni sia mona xe una tua idea, che el governo attuale staghi mettendo su una legge (vedi intercettazioni) che "salverà" dal controllo un piuttosto che un altro (destra o sinistra non importa) che commetti reati con pene al di sotto dei 10 anni xe realtà, non un opinion Se un o un gruppo se impunta su sto tipo de leggi ghe sarà un motivo? Perchè? Perchè costa troppo? Ma semo seri! I parlamentari costa troppo! La politica italiana costa troppo! Tutti i privilegi, tutti i dipendenti, i portaborse, ecc ecc. Allora vedemo prima de taiar i costi della politica e poi se penserà alle intercettazioni! Me spuza un poco...come le scovaze de Napoli Quote
Renè Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 Naturalmente podarè crederme perché lo digo mi..Donadoni xè mona. Xè questa la realtà. Fideve de mi che in vita mia go tirà solo un dò tiri de balon Che Donadoni sia mona xe una tua idea No so se se xè capida l'ironia.. intendevo dir che ale ciacole de bar in cui in sto paese tuti i xè boni de far, giudicando tuto e tuti secondo el proprio metro (ideologico), preferisso veder chi che xè "del mestier" al'opera e casomai dopo comentar una data roba, senza oviamente spaciarla per verità asoluda che la verità in tasca no la ga nisun a sto mondo. Altrimenti 'ndemo tuti a far politica ativa se semo sicuri che sarà cussì. L'Italia xè el paese de santi, poeti, navigadori..ma anca de "esperti" de politica e de balon che i sa tuto de tuti. Xè la solita storia (provincial). Quote
Renè Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 (edited) Dismentigavo..xè una lege giusta quela dele intercetazioni estese solo ai reati più gravi. Fazendo intercetazioni con metodo sovietico, cioè scoltar anca la siora Nina che ciacola con la vizina del suo can, no servi oltre che dispendioso. Servi ssai de più indagar sui reati veramente gravi come droga, prostituzion ecc.. quindi ben vegni certe legi. Me par obietivamente che el singolo citadino onesto ne guadagna in privacy e soldi. Edited June 13, 2008 by Renè Quote
Ghost Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 Berlusconi è andato su più volte, non è una nuova speranza ma un personaggio già provato e conosciuto. Una volta ha pure fatto un "contratto con gli italiani" immancabilmente disatteso. Quindi dubito che gli Italiani l'abbiano o votato sperando o sognando chissa che. Molti l'avranno votato pensandolo il meno peggio. Altri per delusione del operato della sinistra. Altri ancora semplicemente per allineamento politico, sono di destra e votano destra senza ulteriori pensieri o motivi. Altri ancora l'hanno votato per interesse, la la detassazione degli straordinari, sperando agevolazioni per le aziende. Alcuni l'hanno votato con dolo, perché si, volgiono meno intecettazioni e meno inspezioni della finanza, meno controllo in generale e più libertà di fare i furbi o qualche condono per mettersi apposto. Altri ancora l'hanno votato perché lavorano per lui, per la finivest, per mediaset per rete quattro, quindi con lui su il loro posto e più sicuro in questo peirodo di crisi, e sono decine di migliaia le eprsone che in un modo o nel latro dipendono economicamente direttamente o per l'indotto da berlusconi. E poi la questione sicurezza e immigrati che è molto sentita e la sinistra non ha saputo dare risposte. Insomma ci possono essere mille spiegazioni per per votare PDL, alcune oneste altre disoneste, alcune materiali altre ideali. Ma oramai non si può più parlare di illusoni sogni o inganni. La gente ha votato PDL in modo cosciente e ponderato sta volta. Magari quelli che hanno votato Lega hanno "sperato"... ma tutto sommato si sta comportando melgio delle mie più rosee aspettative... secondo me sono il gruppo più serio del governo al momento da quando sono stati eletti. Ma guarda te se mi tocca sperare nella Lega per evitar che sto governo faccia troppi danni... Intanto hanno contribuito a rendere meno immondo il DDL sulle intercettazioni ed hanno contribuito a smontare la clausola salva retequattro... già qualcosa. Quote
Ghost Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 Dismentigavo..xè una lege giusta quela dele intercetazioni estese solo ai reati più gravi. Fazendo intercetazioni con metodo sovietico, cioè scoltar anca la siora Nina che ciacola con la vizina del suo can, no servi oltre che dispendioso. Servi ssai de più indagar sui reati veramente gravi come droga, prostituzion ecc.. quindi ben vegni certe legi. Me par obietivamente che el singolo citadino onesto ne guadagna in privacy e soldi. La vicenda di Santa Rita come la classifichi? Perchè quelle intercettazioni non saranno più possibili essendo nato tutto per una verifica di possibili frodi a causa di un anomalia statistica per il gran numero di interventi costosi. Pensavano a carte false. Per ottenere l'OK ad intercettare comuque ci dovevano essere "indizi" che indicano un reato e poi l'ok di un magistrato. Ora si possono usare le intercettazioni solo contro "sospettati" di alcuni reati, reato che deve essere identificato prima senza le intercettazioni. Insomma si possono usare le intercettazioni per incastrare un delinquente che si è già identificato per un reato già identificato. Quote
cucciolina Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 (edited) Dismentigavo..xè una lege giusta quela dele intercetazioni estese solo ai reati più gravi. Fazendo intercetazioni con metodo sovietico, cioè scoltar anca la siora Nina che ciacola con la vizina del suo can, no servi oltre che dispendioso. Servi ssai de più indagar sui reati veramente gravi come droga, prostituzion ecc.. quindi ben vegni certe legi. Me par obietivamente che el singolo citadino onesto ne guadagna in privacy e soldi. E qua casca l'asino (ocio! ) droga, prostituzion, Moggi che compra campionati interi o la clinica/macelleria Santa Rita....questa xe tutta roba che no poderà più venir intercettada. Neanche per corruzione se poderà usar le intercettazioni. Te par giusto? Magari per ti sarà giusto....xe opinioni diverse e no xe problemi Mi cmq no credo che la sig.ra Nina sia intercettada... P.S. Prima go capido l’ironia ma mi te go risposto come per dir che se ti te pensi che Bush o Donadoni o indifferentechi xe mona xe una tua opinion, ma altre robe no xe opinioni...xe dati de fatto Edited June 13, 2008 by cucciolina Quote
Renè Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 Mi cmq no credo che la sig.ra Nina sia intercettada... Infati el topic parla de sogni..te sa quante volte che ti, mi e tanti altri i sarà stadi scoltai..ma niente paura, xè tuto un sogno.. Comunque le resta sempre intercetabili tute le conversazioni per indagini su reati de mafia, terorismo e de grande alarme social, come ben specificà..anca questo xè un dato de fato che va dito, senza eser sempre de parte e valutando nelo specifico l'azione che i vol far. Quote
Renè Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 Berlusconi è andato su più volte, non è una nuova speranza ma un personaggio già provato e conosciuto. Una volta ha pure fatto un "contratto con gli italiani" immancabilmente disatteso. Me permeto de disentir..ad esempio un bel po' de tagli de tase e de tante altre robete che gaveva anuncià li ga fati veramente..me ricordo mi in busta paga. Po' i bravi de sinistra i ga rimeso tuto, compresa quel'agiunta schifosa persino sula tredicesima (nisun iera mai rivà tanto in tuta la storia dela republica..ala facia del popolo e del social per cui i disi sempre de baterse!!) E cossa i ga combinà nel compleso, oltre a sfasciar l'Italia senza mai eser d'acordo su nula ? Berlusconi come dito fa anca tante promese a svodo (come tuti) ma fra i do mali scelgo quel minor. In ogni caso destra o sinistra, per el singolo citadino come dito più sù no xè che cambierà molto..le file un le fa lo stesso. El ticket se pagherà sempre e l'autobus riverà comunque talvolta non in orario Quote
cucciolina Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 Anche SE (se resta sempre nell'ambito delle opinioni visto che prove no ghe ne xe) i me gavessi ascoltado, no go niente de sconder quindi i pol star là a scoltar per ore ed ore E me permetto de aggiunger una roba: perchè un governo (indifferente chi!) dovessi aumentar le tasse? Perchè chi comanda saria così stupido de far una scelta tanto impopolare? Su questo mai NESSUN ragiona. Poi se se dimentica delle lodi ricevude dai controllori europei sui conti pubblici...ma forsi lo go solo sognà Son una sognatrice ah Quote
Renè Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 Anche SE (se resta sempre nell'ambito delle opinioni visto che prove no ghe ne xe) i me gavessi ascoltado, no go niente de sconder quindi i pol star là a scoltar per ore ed ore Apunto..alora perché butar via denaro per scoltar gente comune ? E me permetto de aggiunger una roba: perchè un governo (indifferente chi!) dovessi aumentar le tasse? Perchè chi comanda saria così stupido de far una scelta tanto impopolare? Su questo mai NESSUN ragiona. infati no i iera stupidi..ma furboni. Prima (e cussì semo ne l'argomento del topic) i ga promeso anca lori chisà che tagli e dopo tuto el contrario..i ga meso anca la tasa sula dopia casa, dopo che tanti de lori i ga el quartierin al parioli a prezi irisori. Intanto tute ste tase, oltre a fregar via soldi a tuti, anca a chi fatiga de bruto per rivar decentemente ala fin del mese, i ga prodoto qualcosa de veramente positivo ? Solo inflazion ancora cressente e nuova povertà. E quela purtropo no xè un sogno. Xè un schifez reale a l'italiana. Controlori europei..? Prodino xè stà bociado anca de Ocse e Fmi Per no parlar de l'Iri...tassa sula dopia auto e via disendo..'ndemo vanti fin doman a elencar. parlemo parlemo pur dele ragioni.. P.s.: Comunque me par strano come ragionamento..e no solo strano. Cioè, se Prodi el meti tasse su tuto perché xè chisà che deficit de risanar..alora va ben anca a costo de no rivar a fine mese, se inveze Berluscas le toglie xè un farabuto ecc.. indove che se riva!! A un pestarse le bale pur de no ameter che magari xè un po' meio. Più el lavagio del zervel de Santoro e compagnia.. A mi sinceramente me ne frega..chiunque riva a far qualcosa de bon ben venga, chiunque sia. Al contrario se farà mal condanerò anca mi..ma senza dar retta ai megafoni de turno. Quote
zalzi Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 Poi se se dimentica delle lodi ricevude dai controllori europei sui conti pubblici...ma forsi lo go solo sognà Son una sognatrice ah E se se dimentica anche la riduzione dell'ICI a opera del governo Prodi, se cambia la macchina ma se se dimentica che il bollo non te lo paghi grazie a Bersani, se se dimetica che Emilio Fede lo paghemo tutti per colpa delle multe dell'UE... Quote
cucciolina Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 Controlori europei..? Prodino xè stà bociado anca de Ocse e Fmi No me par sai QUA QUA QUA Il Fmi nel World Economic Outlook sprona l'Italia ad andare avanti e fissa "l'importante agenda di riforme del nuovo governo, sulla quale le nostre raccomandazioni - sottolinea il vice capo economista del Fmi, Charles Collyns - sono note: ci auguriamo che i progressi nel risanamento fiscale continuino, alla luce dei buoni risultati ottenuti lo scorso anno nel rafforzare la posizione italiana nel medio termine. Riteniamo inoltre che l'Italia dovrebbe andare avanti con le riforme strutturali che agiscono sul lato dell'offerta, fornendo così maggiore potenziale di crescita, come l'applicazione della direttiva sui servizi e le liberalizzazioni". E posso continuar se te vol Ma no lo digo perchè xe Prodi o el suo governo, lo digo perchè questi xe FATTI, no xe opinioni o sogni. Se tra un paio de anni le opinioni internazionali sarà uguali, dirò che Berlusconi ga fatto un bon lavor. P.s.: Comunque me par strano come ragionamento..e no solo strano. Cioè, se Prodi el meti tasse su tuto perché xè chisà che deficit de risanar..alora va ben anca a costo de no rivar a fine mese, se inveze Berluscas le toglie xè un farabuto ecc.. indove che se riva!! A un pestarse le bale pur de no ameter che magari xè un po' meio. Più el lavagio del zervel de Santoro e compagnia.. A mi sinceramente me ne frega..chiunque riva a far qualcosa de bon ben venga, chiunque sia. Al contrario se farà mal condanerò anca mi..ma senza dar retta ai megafoni de turno. Qua te sta insultando la mia intelligenza. A che megafoni de turno stago dando retta? Non te me conossi per niente e no te pol giudicarme. Berlusconi sta fazendo delle riforme "popolari" che se senti. La gente le senti. Quel che digo mi xe che xe qualcos'altro de drio, oltre alle riforme popolari. Dovemo risponder alla UE a livel de conti e sti soldi in qualche modo se li devi trovar, no? Gavemo 1600 e passa miliardi de euro de debito pubblico, Cristo! O te tagli le spese o te aumenti le tasse, poco de far. Quote
Renè Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 Cominciando a far i tagli indove servi (per esempio i statali fanuloni), la situazione se risolvi anca senza tassar a vampiro chi fatica a rivar a fine mese. P.s.: Cuciolina perdonime, no intendevo ti per megafoni, me scuso se xè rivà quela impresion..intendevo per mi e el mio modo de seguir date robe. No meto terze persone..una limitazion dei forum xè quela de no rivar a far capir ben le intenzioni de dialogo. Spero che son rivado a farme capir Quote
Ghost Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 Anche SE (se resta sempre nell'ambito delle opinioni visto che prove no ghe ne xe) i me gavessi ascoltado, no go niente de sconder quindi i pol star là a scoltar per ore ed ore E me permetto de aggiunger una roba: perchè un governo (indifferente chi!) dovessi aumentar le tasse? Perchè chi comanda saria così stupido de far una scelta tanto impopolare? Su questo mai NESSUN ragiona. Poi se se dimentica delle lodi ricevude dai controllori europei sui conti pubblici...ma forsi lo go solo sognà Son una sognatrice ah Vero. Il buon governo e quello che amministra bene il denaro. Chi riesce ad ottenere il massimo risultato dal gettito fiscale. Non quello che abbassa le tasse mandando in malora i conti dello stato, scuola sanità o che toglie l'ici e alza multe parcheggi e tasse sulle scovazze. Ma la magioranza della gente questo non lo capisce ee guarda solo la busta paga. Quote
Renè Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 (edited) Ma la magioranza della gente questo non lo capisce ee guarda solo la busta paga. Bene, alora devo cader per forza in "povertà" perché cussì xè dimostrazion de bon governo..miga mal ciò sta filosofia zen Edited June 13, 2008 by Renè Quote
cucciolina Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 Cominciando a far i tagli indove servi (per esempio i statali fanuloni), la situazione se risolvi anca senza tassar a vampiro chi fatica a rivar a fine mese. Qua son d'accordo! Comincemo a taiar i parlamentari...quei sì che xe vampiri succhia sangue 900 e passa persone che scalda i banchi (quando i se degna de esser presenti ) P.s.: Cuciolina perdonime, no intendevo ti per megafoni, me scuso se xè rivà quela impresion..intendevo per mi e el mio modo de seguir date robe. No meto terze persone..una limitazion dei forum xè quela de no rivar a far capir ben le intenzioni de dialogo. Spero che son rivado a farme capir (OT) Come dito in privè, no problem. Pol esser che go capido mal mi Quote
Renè Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 Picio OT: Ciao Cuc..no go rileto..le scuse son tute mie efetivamente me go spiegà mal e in tel la discusion go utilizà in senso vago i termini sbaiadi. Birin sicuro prosima volta dei Quote
Ghost Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 Bene, alora devo cader per forza in "povertà" perché cussì xè dimostrazion de bon governo..miga mal ciò sta filosofia zen Niente zen. Non è una questione Ideologica o filosofica. Mera convenienza materiale. Aver 50€ in più in busta e morir sotto i ferri per un caso di malasanità? ...per finir fora strada perché xe busi in strad? ...per avere cumuli di scovazze fora dal porton de casa? ...per veder crescere i nostri figli ignorati e diseducati in una scuola ed una società decadente? La maggioranza della gente non capisce quanto il benessere comune, uno stato funzionante, possa portare di vantaggio personale. Siamo un paese avvelenato dal egoismo. Che non sa giocare di squadra. Giochiamo contro i nostri compagni di squadra per emergere di più e come risultato eprdiamo la partita. Quindi nn c'è l'ho con la gente perché non pensa al bene comune. Ma perché non pensa. Non pensa nemmeno a cosa sia il meglio per se stessa. Lascia che siano i politici a dirglielo, o basta che sia un numero scritto su una busta paga. Seza pensare che noi le tasse le paghiamo per avere un servizio, come quando entriamo in un negozio... e la maggioranza delle pesone guarda quanto a speso... ma non si interessa di cosa ha comperato. Così si arrabbia con chi gli vende una ferrari per 50.000€. E loda chi gli rifiala una panda per 49.999€. E' importante come vengono usati i soldi delle tasse. Non solo quanto paghiamo. Quote
cucciolina Posted June 13, 2008 Report Posted June 13, 2008 Picio OT: Ciao Cuc..no go rileto..le scuse son tute mie efetivamente me go spiegà mal e in tel la discusion go utilizà in senso vago i termini sbaiadi. Birin sicuro prosima volta dei (OT) No me piasi birra scuraaaaa :s'ciopado: Bon basta, tornemo IT Quote
Recommended Posts