SandroWeb Posted July 5, 2008 Report Posted July 5, 2008 Ve sarè sicuramente accorti dei banner pubblicitari che se visualizza navigando nelle pagine del mio sito. Li tegno a scopo sperimentale per un mesetto, se vedo che no go alcun giovamento li caverò via asap Tutto questo vien fatto perchè i prezzi del mantenimento del dominio cressi de anno in anno (pochi giorni fa go rinnovado per un altro anno) e volessi minimamente rientrar nelle spese, visto che el sito e el forum xe sempre stadi e continuerà a esser sempre totalmente gratuiti per gli utenti...tendo a precisar questo, che xe molto importante Ve ringrazio per l'attenzion, baci e abbracci Quote
blede Posted July 5, 2008 Report Posted July 5, 2008 perche te disi cusì, non te son sicuro che i te pagerà? Quote
SandroWeb Posted July 5, 2008 Author Report Posted July 5, 2008 perche te disi cusì, non te son sicuro che i te pagerà? Xe da far una premessa: questi tipi de programmi ga un algoritmo abbastanza complesso che fa un milion de calcoli sul tipo de traffico che xe sul sito. Ergo, devi esser quasi tutto perfetto per poder esser remuneradi Go za ciapado una zappada sui piedi con Adsense de Google, riprovemo con altri che mal non fa Quote
picia_tata Posted July 5, 2008 Report Posted July 5, 2008 (edited) non so se i pagerà.. se spera de si senò li spacco.. ma comunque a mi i banner me fa rider.. e sopratutto se i commenti che me fa rider Edited July 5, 2008 by picia_tata_triestina Quote
blede Posted July 5, 2008 Report Posted July 5, 2008 si google te inchiapp.... e con AdWords i se ciol i schei dalla carta da soliiii... PM... https://adwords.google.com/select/Login?sourceid=awo&subid=ww-it-et-gaia' target="_blank"> Quote
SandroWeb Posted July 5, 2008 Author Report Posted July 5, 2008 Me raccomando, non in maniera fraudolenta che poi i ciama le guardie e i me porta in canon (zigazelazònzònzòn) :grin: Quote
vco_neroazur Posted July 5, 2008 Report Posted July 5, 2008 ciao sandro, ho notato che guardando questo topic vengo reindirizzato direttamente qua http://yellowpages.superpages.com/listings...hicago&S=IL non so se è solo un problema del mio pc... Quote
SandroWeb Posted July 5, 2008 Author Report Posted July 5, 2008 Controllerò sta cosa visto che anche bronza me l'aveva segnalata Grazie Quote
SandroWeb Posted July 6, 2008 Author Report Posted July 6, 2008 Go tolto uno dei banner che iera in fondo alla pagina...visto che a molti ghe dava problemi. Feme saver se el problema se risolvi Quote
polpetta Posted July 6, 2008 Report Posted July 6, 2008 ma... ghe xe anche dei banner legadi a parole nel forum?? perche mi go visto un 2008 sospetto e ghe son andada sora e me se apriva una finestrella con pubblicita! Quote
SandroWeb Posted July 6, 2008 Author Report Posted July 6, 2008 Si si, xe anche dei link testuali a cui i banner se lega in base ai contenuti del sito Quote
polpetta Posted July 6, 2008 Report Posted July 6, 2008 Si si, xe anche dei link testuali a cui i banner se lega in base ai contenuti del sito capito!! Quote
bronza coverta Posted July 6, 2008 Report Posted July 6, 2008 Go tolto uno dei banner che iera in fondo alla pagina...visto che a molti ghe dava problemi. Feme saver se el problema se risolvi Oggi gò provà col pc sul lavor e per el momento: problemi zero! Se rivo provo anche da casa, e te so dir...... Quote
picia_tata Posted July 6, 2008 Report Posted July 6, 2008 Voio l'interno coscia perfetto anche mi.. e voio la monster 696 a 1 euro.. Quote
picia_tata Posted July 6, 2008 Report Posted July 6, 2008 mi gò ancora qualche problemuccio... ma a mi no me ga mai da problemi... non voleria dir una cavolada ma non se che forse pol dipender dal browser ?? Quote
SandroWeb Posted July 6, 2008 Author Report Posted July 6, 2008 In effetti i problemi se sta riscontrado con IE....chi ga Firefox (sottoscritto annesso) va come un balin. Vedrò comunque de controllar ancora Quote
picia_tata Posted July 6, 2008 Report Posted July 6, 2008 In effetti i problemi se sta riscontrado con IE....chi ga Firefox (sottoscritto annesso) va come un balin. Vedrò comunque de controllar ancora e.. viva firefox Quote
Renè Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 mi uso firefox, ma comunque vado più pian de una kamoma Help me please sir!!!! Quote
SandroWeb Posted July 7, 2008 Author Report Posted July 7, 2008 caverò ulteriormente roba in eccesso e vedemo come che andarà sta storia. Me sa che caverò tutto e pò bon, se ciò arreca lentezza alla navigazion Quote
picia_tata Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 caverò ulteriormente roba in eccesso e vedemo come che andarà sta storia. Me sa che caverò tutto e pò bon, se ciò arreca lentezza alla navigazion nooo... me son afezionada ai banner scherzo dei Quote
SandroWeb Posted July 7, 2008 Author Report Posted July 7, 2008 Mantengo la sistemazion attuale per un paio de giorni. Poi me riattivo per sistemar meio el tutto Quote
arska Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 Mi sinceramente i banner me va ben, quei no xe problemi.. però i link rossi promozionali un pochetin i rompi, specialmente i pici pop-up che vien fora.. i fa casin. Quote
Recommended Posts